wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Protonmail ervaring

Page 1 of 2Volgende

Heeft er iemand ervaring met Protonmail?

Grtz

Goedemorgen, jazeker al een paar jaar draai ik mijn prive domein daar.  Wat wil je precies weten? groet PE

Excuus, weer de bug. Ik pas het bericht aan en daarna ben ik de starter van het bericht. 🧐 Ik heb deze nu op anoniem geplaatst. 

Duken, sinds wanneer ben ik anoniem? :wacko::D

Op 7-11-2021 om 10:37 zei PapaEcho:

Goedemorgen, jazeker al een paar jaar draai ik mijn prive domein daar.  Wat wil je precies weten? groet PE

Gewoon, welke ervaring je erbij hebt, gebruiksgemak, of wanneer je hulp nodig hebt, mankementen?

9 uur geleden zei Bartje C:

Duken, sinds wanneer ben ik anoniem? :wacko::D

Is een fout in de forum software, excuus. Wordt gefixed bij de volgende versie. 

https://invisioncommunity.com/forums/topic/464073-after-468-upgrade-author-of-topic-changed/#comment-2871266

👍

@Bartje C Ben een paar jaar geleden overgestapt, na de aanpassingen en even goed inlezen wat je allemaal moet instellen had ik binnen een 1 dag alles draaiend. 1 x support gemaild en binnen een dag antwoord. Storingen afgelopen jaar 1 x volgens mij, wat ik van Protonmail prettig vindt is dat als de storing is opgelost je bericht krijgt met wat er mis is gegaan  /wat de storing  was en hoe het is opgelost. Veiligheid is top natuurlijk encrypt en je hebt zelf de code. De iOS apps zijn ook in orde en heb ik nog nooit een storing gehad. SPAM is ook minimaal. Ik hoop dat je hier mee wat kan mocht je andere vragen hebben dan hoor ik dat graag.  Groet PE

Ik gebruik hier sinds kort ook Protonmail. Puur om te kijken of het wat is.

Bevalt me eigenlijk wel prima. Binnenkort zal ik upgraden naar het Plus-abonnement. Al wacht ik daar nog heel even mee, gezien Black Friday. Wellicht nog een een leuke korting.

In mijn geval is het de bedoeling dat Protonmail op termijn Outlook gaat vervangen :)

Ik denk als je alleen al rustig de website van protonmail leest, dat je dan al snel overgaat.
Inmiddels alles vanaf mijn google en outlook overgezet op mijn proton.

En dit is het enige emailadres die ik nog zal gebruiken voor mijn leven.

Inderdaad. Stond al langer op de planning, maar het kwam er eigenlijk niet van.

Ik wacht nog een paar dagen met het upgraden, Volgens mij geeft protonmail ieder jaar 50% korting tijdens Black Friday. Dat scheelt toch weer.

Vervolgens installeer ik de protonmail Bridge app zodat ik protonmail in Apple Mail kan gebruiken.

@Monkie

Klopt met Black Friday is het 50% off, dan is een jaar abbo volgens mij rond de €24,- (voor plus dan)

Page 1 of 2Volgende