Place2home.org offline door stichting brein?!
Citaat van Demo op 15 mei 2018, 18:1015 minuten geleden zei pasop:ik nodig je uit onder een echt account, de juiste versie aan de kaak te stellen. Op UFR vliegen de 'doe aub een donatie of we stoppen ermee' berichten wekelijks om je oren. Er worden mensen omgekocht met tegoedbonnen, maar alleen aan de hoogste donateur. (zeer recent voorbeeld). Nu bestaat heel torrent en usenet land uit het vergaren van media op andere platforms. Wat zij echter doen is het hernoemen ervan en pretenderen dat ze een 'release' club zijn. Als voorbeeld, als er op p2h een primeurtje wordt geplaatst met als source - p2h, dus bijvoorbeeld game.of.thrones.2017.s08e01.1080p.web-dl.dd5.1.x264-p2h dan is ultimate-force zo zielig, dit hun eigen primeur te noemen. door het te veranderen naar game.of.thrones.2017.s08e01.1080p.web-dl.dd5.1.x264-UFR, vervolgens pikken zij de ondertitels er uit, en verspreiden die via ondertitelsites alszijnde een release van UFR. In een notendop de werkwijze van ultimate-force release, die herkenbaar is uit de tijd van alles-gratis.
De donatie-methode is er ook één met een belang en gemaakt voor winst. Ik denk dat geen een gebruiker heeft geschreeuwd om de komst van ultimate-force, echter pretenderen zij dat 'wij de gebruikers ufr zo graag in het leven willen en willen genieten van de nieuwste releases dus doneren maar'. Voorheen bij alles-gratis misbruikte zij deze methode al door de donaties te gebruiken voor de aanschaf van films die zij dan weer voorschotelden op de site. In kort betaalde gebruikers dus voor de media die zij zelf weer voorgeschoteld kregen. Nou dan kan je net zo goed zelf een film aanschaffen is het niet? Bij UFR doen ze zelfs die aankopen niet meer. Maar nog wel wekelijks gillen om donaties. Ik vraag me naarstig af waar deze gelden naar toe verdwijnen, maar als 't zelfs niet meer naar de aanschaf van media gaat, wordt er misschien een buffer of reserve opgespaard voor als ze ooit ten onder gaan, direct weer een nieuwe site starten? Uiteraard is dit gissen, maar het feit blijft, dat de niets wetende gebruiker deze club mensen in het leven houdt. Een deel van deze feiten zijn een half jaar geleden al eens aan de kaak gesteld toen alles-gratis opgedoekt werd.
Met alle respect maar de Goede releases van UFR werden net zo hard gepakt door P2h. p2h had QoQ en UFR heeft MMF dat zijn ook geen vrienden van elkaar. maar goed iedereen heeft zijn eigen mening. ik laat het ook daarom hierbij rusten om verdere commotie te voorkomen
15 minuten geleden zei pasop:ik nodig je uit onder een echt account, de juiste versie aan de kaak te stellen. Op UFR vliegen de 'doe aub een donatie of we stoppen ermee' berichten wekelijks om je oren. Er worden mensen omgekocht met tegoedbonnen, maar alleen aan de hoogste donateur. (zeer recent voorbeeld). Nu bestaat heel torrent en usenet land uit het vergaren van media op andere platforms. Wat zij echter doen is het hernoemen ervan en pretenderen dat ze een 'release' club zijn. Als voorbeeld, als er op p2h een primeurtje wordt geplaatst met als source - p2h, dus bijvoorbeeld game.of.thrones.2017.s08e01.1080p.web-dl.dd5.1.x264-p2h dan is ultimate-force zo zielig, dit hun eigen primeur te noemen. door het te veranderen naar game.of.thrones.2017.s08e01.1080p.web-dl.dd5.1.x264-UFR, vervolgens pikken zij de ondertitels er uit, en verspreiden die via ondertitelsites alszijnde een release van UFR. In een notendop de werkwijze van ultimate-force release, die herkenbaar is uit de tijd van alles-gratis.
De donatie-methode is er ook één met een belang en gemaakt voor winst. Ik denk dat geen een gebruiker heeft geschreeuwd om de komst van ultimate-force, echter pretenderen zij dat 'wij de gebruikers ufr zo graag in het leven willen en willen genieten van de nieuwste releases dus doneren maar'. Voorheen bij alles-gratis misbruikte zij deze methode al door de donaties te gebruiken voor de aanschaf van films die zij dan weer voorschotelden op de site. In kort betaalde gebruikers dus voor de media die zij zelf weer voorgeschoteld kregen. Nou dan kan je net zo goed zelf een film aanschaffen is het niet? Bij UFR doen ze zelfs die aankopen niet meer. Maar nog wel wekelijks gillen om donaties. Ik vraag me naarstig af waar deze gelden naar toe verdwijnen, maar als 't zelfs niet meer naar de aanschaf van media gaat, wordt er misschien een buffer of reserve opgespaard voor als ze ooit ten onder gaan, direct weer een nieuwe site starten? Uiteraard is dit gissen, maar het feit blijft, dat de niets wetende gebruiker deze club mensen in het leven houdt. Een deel van deze feiten zijn een half jaar geleden al eens aan de kaak gesteld toen alles-gratis opgedoekt werd.
Met alle respect maar de Goede releases van UFR werden net zo hard gepakt door P2h. p2h had QoQ en UFR heeft MMF dat zijn ook geen vrienden van elkaar. maar goed iedereen heeft zijn eigen mening. ik laat het ook daarom hierbij rusten om verdere commotie te voorkomen
Citaat van Demo op 15 mei 2018, 18:11oja en wat heeft alles gratis met ultimate te maken?
volgens mij was alles gratis voorheen film paleis
toen die offline ging. daarna ging alles gratis offline
en film paleis weer online , dat waren namelijk een en dezelfde eigenaars
daar heeft ultimate niks mee vandoen pipo
oja en wat heeft alles gratis met ultimate te maken?
volgens mij was alles gratis voorheen film paleis
toen die offline ging. daarna ging alles gratis offline
en film paleis weer online , dat waren namelijk een en dezelfde eigenaars
daar heeft ultimate niks mee vandoen pipo
Citaat van William op 15 mei 2018, 18:23Ik heb net even op Alexa gekeken. Daar was de site als rank 5,948 in Nederland. Dat is knap hoog.
Verzoek is wel om het hier netjes te houden. Geen moddergooien of gedoe. Er worden nu al berichten verborgen / verwijderd. Je mening vertellen mag maar niet maar hou het netjes. Precies zoals Boefje aangeeft.
13 minuten geleden zei Gast Boefje:maar goed iedereen heeft zijn eigen mening. ik laat het ook daarom hierbij rusten om verdere commotie te voorkomen
Ik heb net even op Alexa gekeken. Daar was de site als rank 5,948 in Nederland. Dat is knap hoog.
Verzoek is wel om het hier netjes te houden. Geen moddergooien of gedoe. Er worden nu al berichten verborgen / verwijderd. Je mening vertellen mag maar niet maar hou het netjes. Precies zoals Boefje aangeeft.
13 minuten geleden zei Gast Boefje:maar goed iedereen heeft zijn eigen mening. ik laat het ook daarom hierbij rusten om verdere commotie te voorkomen
Citaat van Demo op 15 mei 2018, 18:491 uur geleden zei Draakie:Ik heb net even op Alexa gekeken. Daar was de site als rank 5,948 in Nederland. Dat is knap hoog.
Ik zie dat de UFR-MMF heren heel snel zijn om met modder te gooien, en heel bijzonder ook dat zij onder nep gast accounts direct op de hoogte zijn van info hier. Wat toevallig.
Nou laat uw ogen werken en het genot prijzen. En laat mij bewijzen dat alles-gratis het huidige ultimate-force is. En hoe beter kan dat, dan met google?
(let vooral op geregistreerd IP) https://hypestat.com/info/alles-gratis.biz
laten we nu eens een simpele google search doen https://goo.gl/Cn3hUw
kijk eens naar resultaat 6, misschien verschilt het per browser, maar als 't goed is zie ik daar datzelfde geregisteerd IP met de naam Ultimate-Force.bizJullie zijn niet zo slim geweest met in het verleden het veranderen van gedaante. Inmiddels het IP veranderd middels https://www.whoishostingthis.com/?q=ultimate-force.biz
waar ik jullie van harte voor complimenteer, maar ik denk dat Google heel netjes is in het bijhouden van historie en bewijst dat ik geen lulkoek praat. En als een simpele nobody als ik deze info kan aankaarten, laat staan Brein met hun methodes. Ik prijs jullie lef om door te gaan onder een nieuwe vlag, maar noem mij geen leugenaar in het feitje alles-gratis ultimate force.
1 uur geleden zei Draakie:Ik heb net even op Alexa gekeken. Daar was de site als rank 5,948 in Nederland. Dat is knap hoog.
Ik zie dat de UFR-MMF heren heel snel zijn om met modder te gooien, en heel bijzonder ook dat zij onder nep gast accounts direct op de hoogte zijn van info hier. Wat toevallig.
Nou laat uw ogen werken en het genot prijzen. En laat mij bewijzen dat alles-gratis het huidige ultimate-force is. En hoe beter kan dat, dan met google?
kijk eens naar resultaat 6, misschien verschilt het per browser, maar als 't goed is zie ik daar datzelfde geregisteerd IP met de naam Ultimate-Force.biz
Jullie zijn niet zo slim geweest met in het verleden het veranderen van gedaante. Inmiddels het IP veranderd middels https://www.whoishostingthis.com/?q=ultimate-force.biz
waar ik jullie van harte voor complimenteer, maar ik denk dat Google heel netjes is in het bijhouden van historie en bewijst dat ik geen lulkoek praat. En als een simpele nobody als ik deze info kan aankaarten, laat staan Brein met hun methodes. Ik prijs jullie lef om door te gaan onder een nieuwe vlag, maar noem mij geen leugenaar in het feitje alles-gratis ultimate force.
Citaat van Demo op 15 mei 2018, 19:48Wat me ook opvalt is dat verder in de zoekresultaten bij het nagaan van de IP die samen hangt met alles-gratis en ultimate-force is dat deze terug komt op o.a. quality-place.biz die had in het verleden dezelfde ip.
Geinig dat Shadowmaster hier ooit een topic over maakte met nog veel meer namen die allemaal tegelijk offline gingen. Gaat er nu een belletje rinkelen bij de mensen?
De link met Quality-place.biz kan je hier zien https://goo.gl/TEX6KD beetje onderop.
Wat me ook opvalt is dat verder in de zoekresultaten bij het nagaan van de IP die samen hangt met alles-gratis en ultimate-force is dat deze terug komt op o.a. quality-place.biz die had in het verleden dezelfde ip.
Geinig dat Shadowmaster hier ooit een topic over maakte met nog veel meer namen die allemaal tegelijk offline gingen. Gaat er nu een belletje rinkelen bij de mensen?
De link met Quality-place.biz kan je hier zien https://goo.gl/TEX6KD beetje onderop.
Citaat van ShadowMaster op 16 mei 2018, 03:56Ik lees nu alles pas, gisteren niet online geweest druk druk, maar wat kut (sorry voor taalgebruik) dat P2h offline is was 1 van de beste site's
Ik lees nu alles pas, gisteren niet online geweest druk druk, maar wat kut (sorry voor taalgebruik) dat P2h offline is was 1 van de beste site's
Citaat van ShadowMaster op 16 mei 2018, 03:578 uur geleden zei pasop:Wat me ook opvalt is dat verder in de zoekresultaten bij het nagaan van de IP die samen hangt met alles-gratis en ultimate-force is dat deze terug komt op o.a. quality-place.biz die had in het verleden dezelfde ip.
Wat bedoel je hiermee pasop ?
8 uur geleden zei pasop:Wat me ook opvalt is dat verder in de zoekresultaten bij het nagaan van de IP die samen hangt met alles-gratis en ultimate-force is dat deze terug komt op o.a. quality-place.biz die had in het verleden dezelfde ip.
Wat bedoel je hiermee pasop ?
Citaat van Demo op 16 mei 2018, 06:1111 uur geleden zei pasop:Ik zie dat de UFR-MMF heren heel snel zijn om met modder te gooien, en heel bijzonder ook dat zij onder nep gast accounts direct op de hoogte zijn van info hier. Wat toevallig.
kijk eens naar resultaat 6, misschien verschilt het per browser, maar als 't goed is zie ik daar datzelfde geregisteerd IP met de naam Ultimate-Force.bizJullie zijn niet zo slim geweest met in het verleden het veranderen van gedaante. Inmiddels het IP veranderd middels https://www.whoishostingthis.com/?q=ultimate-force.biz
waar ik jullie van harte voor complimenteer, maar ik denk dat Google heel netjes is in het bijhouden van historie en bewijst dat ik geen lulkoek praat. En als een simpele nobody als ik deze info kan aankaarten, laat staan Brein met hun methodes. Ik prijs jullie lef om door te gaan onder een nieuwe vlag, maar noem mij geen leugenaar in het feitje alles-gratis ultimate force.Je weet dus echt niet waar je over praat! Want de eigenaren van uf zijn NIET dezelfde als die van alles gratis / quality place / film paleis of welke site dan ook
ooit aan gedacht dat deze misschien allemaal van de zelfde host afkomen? Zoals je misschien ook wel weet huren de meeste bij één en dezelfde host.
Een site zwart maken om het verleden van een andere site is wel erg laag van je. Want waarom hoor ik je dan niks zeggen over bijv. film-paleis
want ja idd de eigenaren van alles gratis waren ook de eigenaren van o.a. film-paleis
11 uur geleden zei pasop:Ik zie dat de UFR-MMF heren heel snel zijn om met modder te gooien, en heel bijzonder ook dat zij onder nep gast accounts direct op de hoogte zijn van info hier. Wat toevallig.
Je weet dus echt niet waar je over praat! Want de eigenaren van uf zijn NIET dezelfde als die van alles gratis / quality place / film paleis of welke site dan ook
ooit aan gedacht dat deze misschien allemaal van de zelfde host afkomen? Zoals je misschien ook wel weet huren de meeste bij één en dezelfde host.
Een site zwart maken om het verleden van een andere site is wel erg laag van je. Want waarom hoor ik je dan niks zeggen over bijv. film-paleis
want ja idd de eigenaren van alles gratis waren ook de eigenaren van o.a. film-paleis
Citaat van Demo op 16 mei 2018, 07:0050 minuten geleden zei Gast starlights:Je weet dus echt niet waar je over praat! Want de eigenaren van uf zijn NIET dezelfde als die van alles gratis / quality place / film paleis of welke site dan ook
Sites die dezelfde ip adres hebben zegt genoeg over de eigenaar. Daar zit gewoon dezelfde groep achter. en kom niet interessant doen op je gast accountje en laat je ware gezicht zien. Het is geen toeval dat uit miljarden sites op deze aardbol het alles-gratis en ultimate-force.biz zijn die dezelfde ip hadden. Ook huizen er dezelfde groep mensen met dezelfde werkwijze. Wat een toeval. Internet liegt niet en al verzin je 400 excuses. Alles-gratis is en blijft ultimate-force. en het samenhangende IP verraad alles. Bovendien wordt er een site bijgehaald waar ik het nooit over heb gehad en niet zal hebben ook, das jullie tactiek om zand in de ogen te strooien van de mensen. Het gaat hier on alles-gratis, ultimate-force,quality-place, die met de zoek van een IP adres alle boven komen drijven. Dat zijn de feiten. Wat jij of andere proberen te beweren, zal je maar eens moeten dekken met echte bewijzen. Voorlopig staat het met bewijs 1-0 voor mij.
50 minuten geleden zei Gast starlights:Je weet dus echt niet waar je over praat! Want de eigenaren van uf zijn NIET dezelfde als die van alles gratis / quality place / film paleis of welke site dan ook
Sites die dezelfde ip adres hebben zegt genoeg over de eigenaar. Daar zit gewoon dezelfde groep achter. en kom niet interessant doen op je gast accountje en laat je ware gezicht zien. Het is geen toeval dat uit miljarden sites op deze aardbol het alles-gratis en ultimate-force.biz zijn die dezelfde ip hadden. Ook huizen er dezelfde groep mensen met dezelfde werkwijze. Wat een toeval. Internet liegt niet en al verzin je 400 excuses. Alles-gratis is en blijft ultimate-force. en het samenhangende IP verraad alles. Bovendien wordt er een site bijgehaald waar ik het nooit over heb gehad en niet zal hebben ook, das jullie tactiek om zand in de ogen te strooien van de mensen. Het gaat hier on alles-gratis, ultimate-force,quality-place, die met de zoek van een IP adres alle boven komen drijven. Dat zijn de feiten. Wat jij of andere proberen te beweren, zal je maar eens moeten dekken met echte bewijzen. Voorlopig staat het met bewijs 1-0 voor mij.
Citaat van Demo op 16 mei 2018, 07:1312 uur geleden zei pasop:Ik zie dat de UFR-MMF heren heel snel zijn om met modder te gooien, en heel bijzonder ook dat zij onder nep gast accounts direct op de hoogte zijn van info hier. Wat toevallig.
waar ik jullie van harte voor complimenteer, maar ik denk dat Google heel netjes is in het bijhouden van historie en bewijst dat ik geen lulkoek praat. En als een simpele nobody als ik deze info kan aankaarten, laat staan Brein met hun methodes. Ik prijs jullie lef om door te gaan onder een nieuwe vlag, maar noem mij geen leugenaar in het feitje alles-gratis ultimate force.hahaha jij bent echt een grapjas eerste klas weet je dat! Je maakt eerst een site en de eigenaars ervan zwart en als men daarop reageert gooien hun met modder? Jij bent hier de enige die iemand of iets zwart loop te maken en het enige waar je mee komt als zogenaamde bewijs is een ip adres?
zoals er al eerder word aangeven ben jij blijkbaar van meer op de hoogte dan alle andere mensen hier, erg vreemd... misschien toch een RAT of BREIN member
12 uur geleden zei pasop:Ik zie dat de UFR-MMF heren heel snel zijn om met modder te gooien, en heel bijzonder ook dat zij onder nep gast accounts direct op de hoogte zijn van info hier. Wat toevallig.
hahaha jij bent echt een grapjas eerste klas weet je dat! Je maakt eerst een site en de eigenaars ervan zwart en als men daarop reageert gooien hun met modder? Jij bent hier de enige die iemand of iets zwart loop te maken en het enige waar je mee komt als zogenaamde bewijs is een ip adres?
zoals er al eerder word aangeven ben jij blijkbaar van meer op de hoogte dan alle andere mensen hier, erg vreemd... misschien toch een RAT of BREIN member