Place2home.org offline door stichting brein?!
Citaat van William op 15 mei 2018, 16:577 minuten geleden zei ferrariking:ook gegevens als geen VPN gebruiken !
Laat nu toch duidelijk worden dat een VPN een verplicht is voor iedereen die download. Je hebt ze al voor twee euro in de maand. Testen van VPN vind je hier.
2 minuten geleden zei Daan197611:Ultimate-Force.biz
Ook een prima community inderdaad @Daan197611
7 minuten geleden zei ferrariking:ook gegevens als geen VPN gebruiken !
Laat nu toch duidelijk worden dat een VPN een verplicht is voor iedereen die download. Je hebt ze al voor twee euro in de maand. Testen van VPN vind je hier.
2 minuten geleden zei Daan197611:Ultimate-Force.biz
Ook een prima community inderdaad @Daan197611
Citaat van Demo op 15 mei 2018, 17:10Het voelt wel als het einde van downloaden... 🙁
Ik kwam er elke dag. Ik ben niet te beroerd om te betalen, thuis heb ik Netflix en Spotify. Tv signaal is de deur uit nadat Game of Thrones alleen op Ziggo was en ik dit niet legaal bij KPN kan kijken. Wat een onzin!
Er is gewoon geen goede videodienst welke mijn wensen afvangt waardoor ik steeds kwam op P2H.
Dan staat er zo een bericht over film.nl...
Het zijn slechts halfbakken oplossingen. Het is bijna aandoenlijk om te zien hoe de entertainment-industrie probeert gebruikers te overtuigen. Vorig jaar lanceerde de Nederlandse branchevereniging van de entertainmentindustrie een zoekmachine voor legaal aanbod van series en films. De website, Film.nl, was verre van af en gaf weinig resultaten. "Kinderziektes" zal je misschien denken. We zijn nu ruim een jaar verder en er is weinig veranderd. Bijna alle films en series die ik invul in de zoekmachine geven als resultaat: "Geen bronnen beschikbaar".
Het voelt wel als het einde van downloaden... 🙁
Ik kwam er elke dag. Ik ben niet te beroerd om te betalen, thuis heb ik Netflix en Spotify. Tv signaal is de deur uit nadat Game of Thrones alleen op Ziggo was en ik dit niet legaal bij KPN kan kijken. Wat een onzin!
Er is gewoon geen goede videodienst welke mijn wensen afvangt waardoor ik steeds kwam op P2H.
Dan staat er zo een bericht over film.nl...
Het zijn slechts halfbakken oplossingen. Het is bijna aandoenlijk om te zien hoe de entertainment-industrie probeert gebruikers te overtuigen. Vorig jaar lanceerde de Nederlandse branchevereniging van de entertainmentindustrie een zoekmachine voor legaal aanbod van series en films. De website, Film.nl, was verre van af en gaf weinig resultaten. "Kinderziektes" zal je misschien denken. We zijn nu ruim een jaar verder en er is weinig veranderd. Bijna alle films en series die ik invul in de zoekmachine geven als resultaat: "Geen bronnen beschikbaar".
Citaat van Demo op 15 mei 2018, 17:2025 minuten geleden zei Daan197611:Mooie boel weer en weer een torrentsite offline! Is de laaste tijd wel heel vaak raak. Was er heel lang lid en volgens mij hadden ze p2h al een hele tijd op de korrel. Las laatst ergens wat dat ze bepaalde gebruikers al in de gaten hadden.
Voor alternatief kan je ook naar Ultimate-Force.biz gaan die (nog) online is.
Ik denk als Brein door heeft dat ultimate-force thuishaven is van de partij leden die ze al gepakt hebben onder alles-gratis dat ook die site snel over is.
25 minuten geleden zei Daan197611:Mooie boel weer en weer een torrentsite offline! Is de laaste tijd wel heel vaak raak. Was er heel lang lid en volgens mij hadden ze p2h al een hele tijd op de korrel. Las laatst ergens wat dat ze bepaalde gebruikers al in de gaten hadden.
Voor alternatief kan je ook naar Ultimate-Force.biz gaan die (nog) online is.
Ik denk als Brein door heeft dat ultimate-force thuishaven is van de partij leden die ze al gepakt hebben onder alles-gratis dat ook die site snel over is.
Citaat van Demo op 15 mei 2018, 17:28pfff zo lang en ineens gepakt tjonge jonge wat heeft de eigenaar gedaan waardoor die gepakt is ik hoop dat er nog iemand van de site een nieuwe site heeft of een backup gaat mkane de releases waren wel wat minder op retails na maar toch wel en goede site waar ook gedeelt moest worden
pfff zo lang en ineens gepakt tjonge jonge wat heeft de eigenaar gedaan waardoor die gepakt is ik hoop dat er nog iemand van de site een nieuwe site heeft of een backup gaat mkane de releases waren wel wat minder op retails na maar toch wel en goede site waar ook gedeelt moest worden
Citaat van Daan197611 op 15 mei 2018, 17:292 minuten geleden zei pasop:Ik denk als Brein door heeft dat ultimate-force thuishaven is van de partij leden die ze al gepakt hebben onder alles-gratis dat ook die site snel over is.
Die kans is wel groot omdat de ene na de andere torrentsite nu zuur is!
Maar laten we maar hopen dat die nog lang blijven bestaan. Anders is er straks niets meer! Want QoQ (Quality Over Quality) zal nu ook elders zijn werk moeten plaatsen. Dat was een grote op p2h met films en series. En deze persoon is ook al een keer gepakt en heeft toen zijn activiteiten direct gestopt op spotnet (wat nu ook een open riool is!).
2 minuten geleden zei pasop:Ik denk als Brein door heeft dat ultimate-force thuishaven is van de partij leden die ze al gepakt hebben onder alles-gratis dat ook die site snel over is.
Die kans is wel groot omdat de ene na de andere torrentsite nu zuur is!
Maar laten we maar hopen dat die nog lang blijven bestaan. Anders is er straks niets meer! Want QoQ (Quality Over Quality) zal nu ook elders zijn werk moeten plaatsen. Dat was een grote op p2h met films en series. En deze persoon is ook al een keer gepakt en heeft toen zijn activiteiten direct gestopt op spotnet (wat nu ook een open riool is!).
Citaat van William op 15 mei 2018, 17:2913 minuten geleden zei pasop:Ik denk als Brein door heeft dat ultimate-force thuishaven is van de partij leden die ze al gepakt hebben onder alles-gratis dat ook die site snel over is.
Bedoel je dat het allemaal dezelfde webmasters zijn / waren die de communities beheren en online houden? Ik had altijd het idee dat ze onderling aan het concurreren waren met hun eigen unieke upload groepen.
46 minuten geleden zei Gast Lars:Is alleen de website offline gehaald of heeft brein ook gegevens van de downloaders / leden?
Zover ik weet alleen de website, volgens mij is het nog niet eerder gebeurt dat Brein ook gegevens heeft gekregen van leden.
Hoeveel leden had Place2home.org?
13 minuten geleden zei pasop:Ik denk als Brein door heeft dat ultimate-force thuishaven is van de partij leden die ze al gepakt hebben onder alles-gratis dat ook die site snel over is.
Bedoel je dat het allemaal dezelfde webmasters zijn / waren die de communities beheren en online houden? Ik had altijd het idee dat ze onderling aan het concurreren waren met hun eigen unieke upload groepen.
46 minuten geleden zei Gast Lars:Is alleen de website offline gehaald of heeft brein ook gegevens van de downloaders / leden?
Zover ik weet alleen de website, volgens mij is het nog niet eerder gebeurt dat Brein ook gegevens heeft gekregen van leden.
Hoeveel leden had Place2home.org?
Citaat van Demo op 15 mei 2018, 17:363 minuten geleden zei Draakie:Bedoel je dat het allemaal dezelfde webmasters zijn / waren die de communities beheren en online houden? Ik had altijd het idee dat ze onderling aan het concurreren waren met hun eigen unieke upload groepen.
na alles-gratis waar alles open en bloot te vinden was hebben zij via ultimate-force een nieuwe plek gevonden (tevens ook mmf) plek, mmf en ultimate-force of UFR zoals ze zich graag noemen zijn bij de leiding in ieder geval t zelfde clubje mensen. Helaas zijn zij continue op zoek naar inkomsten die niet ten goede komen voor hun site. Helaas staan een aantal van hun er om bekend de boel om de tuin te leiden. Uiteraard treed ik niet in detail want dit zou afbreuk doen aan t echte onderwerp p2h. Dus wie ultimate aanprijst als zijnde prima community, kent de helft niet.
3 minuten geleden zei Draakie:Bedoel je dat het allemaal dezelfde webmasters zijn / waren die de communities beheren en online houden? Ik had altijd het idee dat ze onderling aan het concurreren waren met hun eigen unieke upload groepen.
na alles-gratis waar alles open en bloot te vinden was hebben zij via ultimate-force een nieuwe plek gevonden (tevens ook mmf) plek, mmf en ultimate-force of UFR zoals ze zich graag noemen zijn bij de leiding in ieder geval t zelfde clubje mensen. Helaas zijn zij continue op zoek naar inkomsten die niet ten goede komen voor hun site. Helaas staan een aantal van hun er om bekend de boel om de tuin te leiden. Uiteraard treed ik niet in detail want dit zou afbreuk doen aan t echte onderwerp p2h. Dus wie ultimate aanprijst als zijnde prima community, kent de helft niet.
Citaat van Demo op 15 mei 2018, 17:3715 minuten geleden zei pasop:Ik denk als Brein door heeft dat ultimate-force thuishaven is van de partij leden die ze al gepakt hebben onder alles-gratis dat ook die site snel over is.
Deze informatie is niet helemaal correct
15 minuten geleden zei pasop:Ik denk als Brein door heeft dat ultimate-force thuishaven is van de partij leden die ze al gepakt hebben onder alles-gratis dat ook die site snel over is.
Deze informatie is niet helemaal correct