wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Place2home.org offline door stichting brein?!

VorigePage 26 of 33Volgende

Op P2H geven ze aan dat Cloudflare gebruiken, Cloudflare blokkeert VPN IP adressen.
P2H kan er dus niet veel aan doen, het probleem wordt veroorzaakt door het gebruik van Cloudflare.

Vraagje .. sinds kort gebruik ik een VPN (Nord). Mijn connectie is normaal ongeveer 260 MB, alleen sinds ik Nord gebruik (waar ik een 3 jaar abo op heb) .. zie ik alleen maar zeer lage download snelheden (zie bijgevoegde screen). Vaak kom ik websites ook niet meer op, en zoals op di moment .. is er helemaal geen download speed, met een programma. 

Je kunt je voorstellen dat het erg irritant is. Een file van bijvoorbeeld P2H duurt nu minstens 4 uur. Een enkeling van 3 gig duurt nu 15 uur. Toe wel dat in letterlijk (normaliter) in een paar seconde moet, en kan. Enig idee ?

download snelheid.JPG

Probeer eens Pia VPN. Kan je gratis 5 dagen proberen. Die komt ook als beste uit de test en is goedkoper. Met Pia heb ik geen problemen met mijn internet snelheid en downloads. 

Waarschijnlijk trekt Nord VPN de connecties niet voldoende.

Laat even je ervaringen weten. Thx

Dank je voor de info. Zal zo ff kijken, of dat beter gaat.

Nord,. die ik nu heb … had ik een tijd geleden al betaald (3 jaar abo). Wel jammer van het geld, maar het is niet anders.

edit …

Gechat met een van de medewerkers van de klantenservice van Nord, en uitgelegd waar ik last van heb. Krijg een refund in 2 werkdagen.

Zal later op de avond, or morgen wanneer ik tijd heb. PIA eens uit proberen.

PIA Abo genomen (jaar). Alleen is het nog niet echt snel. Zonder VPN is mijn verbinding wel op volle snelheid (rond 260 MB).

Snelheid heb ik hieronder vermeld met PIA aan (bij een bekend programma). Speedtest Via Google gaf aan 216 MB, onder het downloaden zoals te zien is op het screenshot. Snig idee waarom de download snelheid in het programma zelf zo laag is ?

download snelheid PIA.JPG

Halo Ronin

Ik heb PrivateVPN draaien en dezelfde problemen, snelheid zakt van 200MB naar ongeveer 20 MB, dramatisch.

Ik ben een leek, maar heb alles geprobeerd om dezelfde 200 mb te krijgen maar dit lukt totaal niet.

Sterkte ermee

Klopt vindt met Torrents het ook dramatisch met PIA, maar gebruik veel NZB en dan haal je wel de volledigesnelheid, waar het door komt ik weet het niet, heb ook al alles geprobeerd, maar snelheid zakt soms in naar bijna 0

Gebruiken jullie wel de servers van PIA welke VPN port forwarding hebben en hebben jullie port forwarding aanvragen aanstaan? Dan moet het een stuk beter gaan :)

In het Engels:

The Port Forwarding option in our Windows, Mac, and Android software can be used to potentially optimize torrent performance.

In order to enable port forwarding in our PIA app, first disconnect from the VPN.

For MacOS, Windows and Linux, click on the VPN icon (right click for Windows and Linux) and select "Settings". After this, click the "Advanced" button and you'll see the port forwarding feature to the right hand side. Enable it and select "Save."

For the Android app, click the Settings icon in the top right of the login screen. Then, check the box for "Request Port forwarding"

Once the option is set, please connect to one of the following port forwarding enabled gateways:

CA Toronto
CA Montreal
CA Vancouver
Czech Republic
Spain
Switzerland
Sweden
France
Germany
Romania
Israel
Once connected, for MacOS and Windows, the 5-digit port number would be found by hovering your mouse over the System Tray or Menu Bar icon for our client. For Linux, you may need to right-click the tray icon. For Android, the port number will be displayed at the bottom of the login screen. You can then enter this port into the listening port setting of your torrent software.

Ik heb gedaan wat hierboven aangegeven was. Duitsland als land gekozen, maar in de BT software. Moet je dan het nummer invullen in de tab; verbindingen … poort voor inkomende verbindingen ?

Gisteren had ik wel in de router, de huidige poort van de software toegekend (zie bijgevoegde screen). Dus die moet ik veranderen naar de poort, die de VPN aangeeft ? moet ik dan alsnog een poort open gooien in de router, of kan ik dan de huidige port-forwarding verwijderen, na dat ik de nieuwe poort heb ingevuld  in BT ?

download snelheid 3.JPG

VorigePage 26 of 33Volgende