Place2home.org offline door stichting brein?!
Citaat van Zorro op 13 juni 2018, 19:062 minuten geleden zei Daan197611:Dat zal dan ff geweest zijn want krijg hier nog steeds de 522 error.
13-6-2018 Site gewoon weer bereikbaar
2 minuten geleden zei Daan197611:Dat zal dan ff geweest zijn want krijg hier nog steeds de 522 error.
13-6-2018 Site gewoon weer bereikbaar
Citaat van Meh Meh op 13 juni 2018, 19:41Online, offline, online, offline, controleer het eerst op een andere manier.
Bekijk gewoon deze website, UP betekend online: https://downforeveryoneorjustme.com/place2home.org
Door het vele bezoek zijn ze soms misschien even offline. Op dit moment zijn ze online.@Toevoeging, ik neem waar dat ze het gebruik van IPvanish en HideIPVPN servers blokkeren.
Mogelijk ook van andere VPN providers.
Als ik 1 van mijn VPN providers gebruik, krijg ik direct een 522 melding.
Zonder VPN wil ik de website eigenlijk niet eens bezoeken, laat staan een torrent downloaden en seeden.
Misschien blokkeert Cloudflare bepaalde VPN IP's, maar van mij hoeft het zo in elk geval niet.
Online, offline, online, offline, controleer het eerst op een andere manier.
Bekijk gewoon deze website, UP betekend online: https://downforeveryoneorjustme.com/place2home.org
Door het vele bezoek zijn ze soms misschien even offline. Op dit moment zijn ze online.
@Toevoeging, ik neem waar dat ze het gebruik van IPvanish en HideIPVPN servers blokkeren.
Zonder VPN wil ik de website eigenlijk niet eens bezoeken, laat staan een torrent downloaden en seeden.
Misschien blokkeert Cloudflare bepaalde VPN IP's, maar van mij hoeft het zo in elk geval niet.
Citaat van L0ckJaw op 14 juni 2018, 05:409 uur geleden zei Meh Meh:@Toevoeging, ik neem waar dat ze het gebruik van IPvanish en HideIPVPN servers blokkeren.
Misschien blokkeert Cloudflare bepaalde VPN IP's, maar van mij hoeft het zo in elk geval niet.Zelfde hier, ik bezoek niet zonder actieve VPN verbinding. Maar de site werkt netjes met mijn VPN aan. Alleen is de site geen HTTPS meer.
9 uur geleden zei Meh Meh:@Toevoeging, ik neem waar dat ze het gebruik van IPvanish en HideIPVPN servers blokkeren.
Zelfde hier, ik bezoek niet zonder actieve VPN verbinding. Maar de site werkt netjes met mijn VPN aan. Alleen is de site geen HTTPS meer.
Citaat van Meh Meh op 14 juni 2018, 09:03Ik las op place2home dat VPN IP's zijn gebanned door Cloudflare. Place2home heeft trouwens wel een geldig SSL certificaat maar ze zijn standaard bereikbaar op http.
Ik las op place2home dat VPN IP's zijn gebanned door Cloudflare. Place2home heeft trouwens wel een geldig SSL certificaat maar ze zijn standaard bereikbaar op http.
Citaat van 09128387 op 14 juni 2018, 09:5335 minuten geleden zei Shannara:Ik kan de site gewoon benaderen met en zonder vpn, geen problemen hier!
zou alleen doen met vpn uit veiligheid
35 minuten geleden zei Shannara:Ik kan de site gewoon benaderen met en zonder vpn, geen problemen hier!
zou alleen doen met vpn uit veiligheid
Citaat van Meh Meh op 14 juni 2018, 09:5539 minuten geleden zei Shannara:Ik kan de site gewoon benaderen met en zonder vpn, geen problemen hier!
Dat kan heel goed. Er zijn enkele miljoenen IP adressen die verdeeld zijn over talloze VPN providers.
Place2home.org/Cloudflare kunnen niet alle VPN IP adressen blokkeren.
Ik heb het met Netflix. Netflix laat klanten niet toe als ze een VPN gebruiken.
Maar er zijn zoveel IP adressen waar klanten uit kunnen kiezen, dat zelfs Netflix ze niet allemaal kent.
Met sommige IP adressen van VPN providers kan men dus wel gebruik maken van Netflix, terwijl het eigenlijk niet mag.
39 minuten geleden zei Shannara:Ik kan de site gewoon benaderen met en zonder vpn, geen problemen hier!
Dat kan heel goed. Er zijn enkele miljoenen IP adressen die verdeeld zijn over talloze VPN providers.
Place2home.org/Cloudflare kunnen niet alle VPN IP adressen blokkeren.
Ik heb het met Netflix. Netflix laat klanten niet toe als ze een VPN gebruiken.
Maar er zijn zoveel IP adressen waar klanten uit kunnen kiezen, dat zelfs Netflix ze niet allemaal kent.
Met sommige IP adressen van VPN providers kan men dus wel gebruik maken van Netflix, terwijl het eigenlijk niet mag.
Citaat van Meh Meh op 14 juni 2018, 09:562 minuten geleden zei 09128387: zou alleen doen met vpn uit veiligheid
Dat is wel zo slim. Helaas zijn vele VPN IP's geblokkeerd, als je er een hebt die niet geblokkeerd is, heb je geluk.
2 minuten geleden zei 09128387: zou alleen doen met vpn uit veiligheid
Dat is wel zo slim. Helaas zijn vele VPN IP's geblokkeerd, als je er een hebt die niet geblokkeerd is, heb je geluk.
Citaat van Shannara op 14 juni 2018, 10:00Ik heb destijds op p2h wel moeten doorgeven dat ik achter een vpn zat om ik met te veel verschillende ip adressen op mijn account kwam kreeg ik een blokkade, na een berichtje aan de mod was dit snel opgelost. Ze raden zelfs aan om met een vpn te downloaden dus het zou ook een betje vreemd zijn als ze het dan niet toestaan.
Ik heb destijds op p2h wel moeten doorgeven dat ik achter een vpn zat om ik met te veel verschillende ip adressen op mijn account kwam kreeg ik een blokkade, na een berichtje aan de mod was dit snel opgelost. Ze raden zelfs aan om met een vpn te downloaden dus het zou ook een betje vreemd zijn als ze het dan niet toestaan.