Place2home.org offline door stichting brein?!
Citaat van extreme op 20 mei 2018, 10:10Starlight, ik hoop dat je mee leest, maar door een vraag te beantwoorden kan ik bevestigen of jij het echt bent of niet.
Tijdje terug nam ik contact met je op, wat was de reden van het contact?
Wat heb je toen voor mij gedaan op .net?
Starlight, ik hoop dat je mee leest, maar door een vraag te beantwoorden kan ik bevestigen of jij het echt bent of niet.
Citaat van Demo op 20 mei 2018, 17:057 uur geleden zei extreme:Starlight, ik hoop dat je mee leest, maar door een vraag te beantwoorden kan ik bevestigen of jij het echt bent of niet.
7 uur geleden zei extreme:Starlight, ik hoop dat je mee leest, maar door een vraag te beantwoorden kan ik bevestigen of jij het echt bent of niet.
Citaat van Gestopte gebruiker op 20 mei 2018, 18:00Crazy als in marcel v uit zoetermeer??? Daar geloof ik niks van als ik zijn berichten zie, van marcel heb ik nog nooit een zin zonder spelfouten gezien
Crazy als in marcel v uit zoetermeer??? Daar geloof ik niks van als ik zijn berichten zie, van marcel heb ik nog nooit een zin zonder spelfouten gezien
Citaat van FilmGek op 20 mei 2018, 19:15
Een pm op p2h :
Beste P2H members,
Afgelopen dagen heeft er zich wat afgespeeld, graag willen wij wat dingen ophelderen.
Er gaan veel vermoedens en geruchten rond op diverse site's en Fora, dat de site in handen van de stichting Brein
zou zijn.
Dit is zeker NIET het geval, anders zou de site ook niet verzien worden van NIEUW aanbod.Ook gaan er speculaties rond dat er bepaalde dingen van de site verdwenen zijn, dit hebben wij zelf uit voorzorg gedaan.
Daarover hoeven jullie je geen zorgen te maken.Er zijn op diverse fora valse verklaringen gegeven uit naam van het beheer van P2H.
Wij hebben daar NIKS mee te maken, wij reageren enkel op onze site, en nergens anders.Ook zijn er beweringen dat wij gegevens zouden hebben afgestaan. Dit is zeker NIET waar.
Er zijn helemaal geen gegevens afgegeven, van zowel users niet, uploaders, accounts of wie dan ook.Hopelijk dat hiermee wat duidelijkheid geschept is,
Met vriendelijke groet,
P2H
Een pm op p2h :
Beste P2H members, Afgelopen dagen heeft er zich wat afgespeeld, graag willen wij wat dingen ophelderen. Er gaan veel vermoedens en geruchten rond op diverse site's en Fora, dat de site in handen van de stichting Brein Ook gaan er speculaties rond dat er bepaalde dingen van de site verdwenen zijn, dit hebben wij zelf uit voorzorg gedaan. Er zijn op diverse fora valse verklaringen gegeven uit naam van het beheer van P2H. Ook zijn er beweringen dat wij gegevens zouden hebben afgestaan. Dit is zeker NIET waar. Hopelijk dat hiermee wat duidelijkheid geschept is, Met vriendelijke groet, |
|
Citaat van ShadowMaster op 20 mei 2018, 19:215 minuten geleden zei FilmGek:
Een pm op p2h :
Beste P2H members,
Afgelopen dagen heeft er zich wat afgespeeld, graag willen wij wat dingen ophelderen.
Er gaan veel vermoedens en geruchten rond op diverse site's en Fora, dat de site in handen van de stichting Brein
zou zijn.
Dit is zeker NIET het geval, anders zou de site ook niet verzien worden van NIEUW aanbod.Ook gaan er speculaties rond dat er bepaalde dingen van de site verdwenen zijn, dit hebben wij zelf uit voorzorg gedaan.
Daarover hoeven jullie je geen zorgen te maken.Er zijn op diverse fora valse verklaringen gegeven uit naam van het beheer van P2H.
Wij hebben daar NIKS mee te maken, wij reageren enkel op onze site, en nergens anders.Ook zijn er beweringen dat wij gegevens zouden hebben afgestaan. Dit is zeker NIET waar.
Er zijn helemaal geen gegevens afgegeven, van zowel users niet, uploaders, accounts of wie dan ook.Hopelijk dat hiermee wat duidelijkheid geschept is,
Met vriendelijke groet,
P2H
Zou dit een waarheid bericht zijn geen idee , als nog ga ik er niet meer heen op dit moment.
5 minuten geleden zei FilmGek:
Een pm op p2h :
Beste P2H members,
zou zijn.
Met vriendelijke groet,
P2H
Zou dit een waarheid bericht zijn geen idee , als nog ga ik er niet meer heen op dit moment.
Citaat van Kirby- op 20 mei 2018, 19:32Waarom zou dit niet waar zijn.
Iedereen zit erop te hameren dat er geen reactie/duidelijkheid komt.
Nu komen ze met een reactie, en dan is het nog niet goed.
Komt erop neer dat wat ze ook zeggen, het is toch nooit goed.
Waarom zou dit niet waar zijn.
Iedereen zit erop te hameren dat er geen reactie/duidelijkheid komt.
Nu komen ze met een reactie, en dan is het nog niet goed.
Komt erop neer dat wat ze ook zeggen, het is toch nooit goed.
Citaat van Duken op 20 mei 2018, 19:46Waar ik nog steeds geen chocolade van kan maken.....
Ik weet nog steeds niet waar de waarheid ligt en of de gestuurde PM bestaat. Als deze bestaat mis ik toch echt uitleg. Misschien is dit (on)bewust vergeten, maar er stond een bericht van brein op de pagina. Tweakers is gesproken en nu komt er een PM dat er eigenlijk niks aan de hand is?
Misschien is dit ook zo en melden ze dit (on)bewust niet. Maar als ik lid zou zijn had ik graag willen weten waarom het bericht van brein er stond. Toch? Of ik mis weer allemaal informatie, dan kan natuurlijk ook.
Dat brein de site zou overnemen vind ik ook nog steeds raar.
Alles is er eigenlijk raar aan... Lijkt wel een soap serie.;)
Waar ik nog steeds geen chocolade van kan maken.....
Ik weet nog steeds niet waar de waarheid ligt en of de gestuurde PM bestaat. Als deze bestaat mis ik toch echt uitleg. Misschien is dit (on)bewust vergeten, maar er stond een bericht van brein op de pagina. Tweakers is gesproken en nu komt er een PM dat er eigenlijk niks aan de hand is?
Misschien is dit ook zo en melden ze dit (on)bewust niet. Maar als ik lid zou zijn had ik graag willen weten waarom het bericht van brein er stond. Toch? Of ik mis weer allemaal informatie, dan kan natuurlijk ook.
Dat brein de site zou overnemen vind ik ook nog steeds raar.
Alles is er eigenlijk raar aan... Lijkt wel een soap serie.;)
Citaat van Meh Meh op 20 mei 2018, 19:57Ik las het net toevallig. Op PM's reageren ze niet. Maar dit bericht hebben ze wel verstuurd.
Er zijn op diverse fora valse verklaringen gegeven uit naam van het beheer van P2H.
Wij hebben daar NIKS mee te maken, wij reageren enkel op onze site, en nergens anders.Deze mededeling bekrachtigt wat ik al enige tijd aangeef en behoorlijk irritant vind.
Er zijn hier mensen die zich voordoen als de beheerder "van".
Ze bleren en bleren zoals ik dat als geit nog niet eens kan, maar weigeren bewijs te leveren.
Bewijs is makkelijk te leveren. Schrijf hier iets, plaats het daarna op je torrent of usenet website.
Dan kom je geloofwaardig over en niet als een vreemde fantast.Ahh, dat moest ik even kwijt... opluchting. Gargamel over en uit.
Ik geloof het bericht op P2H trouwens. Er is waarschijnlijk een interne overname en/of schoonmaak geweest of iets dergelijks.
En het Tweakers bericht klopt niet helemaal. Brein heeft de website niet in handen
Ik las het net toevallig. Op PM's reageren ze niet. Maar dit bericht hebben ze wel verstuurd.
Er zijn op diverse fora valse verklaringen gegeven uit naam van het beheer van P2H.
Wij hebben daar NIKS mee te maken, wij reageren enkel op onze site, en nergens anders.
Deze mededeling bekrachtigt wat ik al enige tijd aangeef en behoorlijk irritant vind.
Er zijn hier mensen die zich voordoen als de beheerder "van".
Ze bleren en bleren zoals ik dat als geit nog niet eens kan, maar weigeren bewijs te leveren.
Bewijs is makkelijk te leveren. Schrijf hier iets, plaats het daarna op je torrent of usenet website.
Dan kom je geloofwaardig over en niet als een vreemde fantast.
Ahh, dat moest ik even kwijt... opluchting. Gargamel over en uit.
Ik geloof het bericht op P2H trouwens. Er is waarschijnlijk een interne overname en/of schoonmaak geweest of iets dergelijks.
En het Tweakers bericht klopt niet helemaal. Brein heeft de website niet in handen
Citaat van Duken op 20 mei 2018, 20:0811 minuten geleden zei Meh Meh:Ze bleren en bleren zoals ik dat als geit nog niet eens kan, maar weigeren bewijs te leveren.
Quote van het jaar
11 minuten geleden zei Meh Meh:Ze bleren en bleren zoals ik dat als geit nog niet eens kan, maar weigeren bewijs te leveren.
Quote van het jaar