do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Place2home.org offline door stichting brein?!

VorigePage 15 of 33Volgende

22 nieuwe ups in het laatste uur, misschien interne strijd(geweest) in de staf van p2h en heeft een het overgenomen en laten ze de gene vallen die gepakt is .

Mensen,

Dit kan toch allemaal simpelweg niet, zoals net al door extreme aangegeven werd, dit word gewoon verhaald op de eigenaar, ook al zou hij het doorgezet hebben naar een ander, maar ook dat gaat niet op want dan zou de domeinnaam naar een andere account/eigenaar gegaan moeten zijn, net als dat brein er niet intrapt als dat op dezelfde server is (wat het geval is).

Daarnaast, als ik het over zou nemen net als elke eigenaar zou het vooral om de data gaan, de domeinnaam is besmet met brein, dus die wil niemand meer..

Het ledenbestand/mailadressen vind een nieuwe eigenaar wel interessant, maar dan had je allang een mail ontvangen van een vervangende site die het opvangt,

Al met al een verhaal wat stinkt en ik kan het niet uitleggen, maar kloppen doet het niet!!

Niet om mensen naar mij te sturen, anders had ik de sitenaam wel gemeld..

Maar wees slim en blijf er weg tot er duidelijkheid is!!

grts

Polar

5 minuten geleden zei FilmGek:

22 nieuwe ups in het laatste uur, misschien interne strijd(geweest) in de staf van p2h en heeft een het overgenomen en laten ze de gene vallen die gepakt is .

zou kunnen , maar waarom dan eerst die melding en dan weer online komen ?
Dan zou ik toch echt een andere site gaan gebruiken, want deze is nu bekend bij brein.

En Waarom dan niet de informatie naar buiten brengen met wat er aan de hand is ?

1 minuut geleden zei Polarbear1:

Mensen,

Dit kan toch allemaal simpelweg niet, zoals net al door extreme aangegeven werd, dit word gewoon verhaald op de eigenaar, ook al zou hij het doorgezet hebben naar een ander, maar ook dat gaat niet op want dan zou de domeinnaam naar een andere account/eigenaar gegaan moeten zijn, net als dat brein er niet intrapt als dat op dezelfde server is (wat het geval is).

Daarnaast, als ik het over zou nemen net als elke eigenaar zou het vooral om de data gaan, de domeinnaam is besmet met brein, dus die wil niemand meer..

Het ledenbestand/mailadressen vind een nieuwe eigenaar wel interessant, maar dan had je allang een mail ontvangen van een vervangende site die het opvangt,

Al met al een verhaal wat stinkt en ik kan het niet uitleggen, maar kloppen doet het niet!!

Niet om mensen naar mij te sturen, anders had ik de sitenaam wel gemeld..

Maar wees slim en blijf er weg tot er duidelijkheid is!!

grts

Polar

Inderdaad ben het helemaal ermee eens wat je zegt.
Ik blijf er in iedergeval weg, ben er al 3 dagen niet meer geweest, heb alleen 3 dagen geleden de torrent uitgezet nog die ik aan het delen was en daarna ben ik er niet meer op geweest, maar wel gelukkig met een seedbox en VPN gewerkt maar als ik op de shout al lees , is er wel iemand die gepakt is met een vpn , dat snap ik dan niet echt, maar goed zal wel aan mij liggen.

durf geen download binnen te halen, heb een seedbox maar staat wel op mijn account als ik er 1 pak nu... 

Klinkt stom maar ik merk het zelfs bij mij nu dat er mensen wantrouwig zijn, veel minder mensen ineens online.

Heb net gekeken en alle uploads zijn van het nieuwe account serie team, dit zal zelf wel aangemaakt zijn, dit dan op 2 uploads na van QoQ

Polarbear, ik denk dat wij de posten niet nodig zijn om leden te werven, denk dat beide site's even bekend zijn in Nederland.

Zelf denk ik dat er geen nieuws naar buiten komt vanuit place2home, dit omdat er daadwerkelijk brein in het spel zit.

Daarnaast waarom laat brein niks los naar tweakers, onderzoek is nog niet afgerond word er gezegd.

Simpel antwoord dat zouden ze ook bij mijn site zeggen, onderzoek duurt alleen al 12 jaar.

Ben nu weer iets te weten gekomen waardoor ik weer harder geloof in een deal met brein.

Wat polarbear zegt, blijf er eerst weg tot er duidelijkheid is beaam ik.

Kan wel zeggen maak jullie geen zorgen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Dag mensen.

Starlight hier. Wat ik gisteren al omschreef wil ik definitief bevestigen. P2H is de sjaak. . Een stichting voor rechthebbenden heeft een voorstel gedaan inzake de afhandeling wat de site betreft. In ruil voor accounts / inloggegevens van de staf en uploaders is zij bereidt de strafmaat te verminderen.

Neemt niet weg dat er een akelig hoog bedrag overblijft. Puur omdat P2H al een keer op de vingers is getikt door Brein. Nu zijn we dus echt de klos.

Jullie weten inmiddels dat de controle over de site is overgenomen.Hoe en waarom deze stichting de controle wil hebben is erg vaag en daar durf ik niet te zeggen.

Helaas, maar het is niet anders. Wij ( de staf ) hebben onze conclusie getrokken, en zien geen heil meer in eender welke betrokkenheid op eender welke privetracker dan ook.

De meeste van jullie hebben misschien al een alternatief gevonden. Weer anderen weten het misschien niet.

Wij wensen jullie veel plezier in het vergalde torrentland door de stichting voor rechthebbenden. Ik laat mij er niet meer over uit. Dit account is aangemaakt voor een eenmalig, eenzijdige posting.

Het ex-beheer van P2H.

Ik heb hier ook maar een account aangemaakt, omdat ik toch graag even wil reageren.
ik geloof er weinig van dat jij Starlight bent of wie dan ook van beheer van p2h.
Ik kan niet geloven wat hier allemaal gezegd wordt, dat brein nu een torrent site draaiende heeft.
De stichting zou zoiets nooit toelaten.

Vindt het nogal naief om te denken dat beheerders van p2h hier open en bloot uitleg over dingen gaat geven,
Als je beetje logisch nadenkt kan je voorstellen dat wat er gezegt word niet waar is.

5 uur geleden zei Kirby-:

Ik heb hier ook maar een account aangemaakt, omdat ik toch graag even wil reageren.
ik geloof er weinig van dat jij Starlight bent of wie dan ook van beheer van p2h.
Ik kan niet geloven wat hier allemaal gezegd wordt, dat brein nu een torrent site draaiende heeft.
De stichting zou zoiets nooit toelaten.

Vindt het nogal naief om te denken dat beheerders van p2h hier open en bloot uitleg over dingen gaat geven,
Als je beetje logisch nadenkt kan je voorstellen dat wat er gezegt word niet waar is.

Helemaal mee eens Kirby, die stichting mag geen torrentsite runnen. En dit is Starlight inderdaad niet. Mensen laat P2H wat het is en kom er gewoon niet meer. Hoe simpel kan je het hebben dan dit geneuzel over hoe en wat er aan de hand is.  

4 uur geleden zei Gertje70:

Helemaal mee eens Kirby, die stichting mag geen torrentsite runnen. En dit is Starlight inderdaad niet. Mensen laat P2H wat het is en kom er gewoon niet meer. Hoe simpel kan je het hebben dan dit geneuzel over hoe en wat er aan de hand is.  

Volg dit omdat het  vergaande gevolgen voor ALLE Nederlandse torrent site's kan hebben, kan mij ook voorstellen als er nieuwe technieken gebruikt wordt door die stichting men zich er tegen wil wapenen .Op p2h niet meer iets halen lijkt mij ook inderdaad duidelijk.

VorigePage 15 of 33Volgende