wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Place2home.net offline op last van stichting brein

VorigePage 3 of 4Volgende

Gaat allemaal wel lekker zo. Dit is flink balen. Spotnet is naar mijn mening absoluut geen optie. Daar is zoveel aan mis helaas. Ik denk dat Newzbin nog wel een prima optie is om te laten groeien. Die hebben zowel een web versie als een programma a la FTD. Beheerd door moderators en geen rommel zoals Spotnet. We gaan het meemaken.

Er is vast niemand met een offline versie of database van place2home? Zou toch handig zijn zoals wat er ooit bij de Piratebay was gedaan; een offline place2home zodat je wel nog de content van de afgelopen 6 jaar kan inlezen. 

😅

16 uur geleden zei Duken:

Er is vast niemand met een offline versie of database van place2home? Zou toch handig zijn zoals wat er ooit bij de Piratebay was gedaan; een offline place2home zodat je wel nog de content van de afgelopen 6 jaar kan inlezen. 

😅

Ik vraag mij af of de database misschien in handen van brein is gevallen. Dat zou voor spotters een probleem zijn.

3 uur geleden zei Meh Meh:

Ik vraag mij af of de database misschien in handen van brein is gevallen. Dat zou voor spotters een probleem zijn.

Dat lijkt me niet. De website was geen eigendom van Brein evenals de gegevens. Brein kan dus niet zo maar een database opeisen wanneer er geen bewijslastende voordelen aan zitten. Daarnaast zegt het IP adres wat eventueel gelinkt is aan een spotter niets over de spotter zelf. Een beetje spotter of poster maakt gebruik van VPN en op dat moment staan er dus meerdere IP adressen onder 1 user. Dood eind dus. Ook blijft de privacy wet er altijd tussen staan. 

Dat denk (hoop) ik ook niet, maar het zou wel erg handig zijn als die database ergens weer verschijnt. :) Maar dat zal natuurlijk niet.... 

Ik ken geen goede alternatieven... 

Ik blijf erbij zet een site op als p2h met een abbo per maand om lid te zijn zodat je kan kijken wat je wil en draag het netjes af aan de rechthebbenden en je bent van al het gezeur af. Mijn mening is en blijft dat het nu aangeboden legaal materiaal te omslachtig is om te krijgen. Er zijn teveel groepen die er aan willen verdienen.

ik zal p2h missen en hoop dat er snel een alternatief in de lucht geschoten word.

Als torrent site eigenaar wil ik toch even reageren.

Ook voor ons is het een tegenslag omdat wij ook voor een deel afhankelijk zijn van usenet.

Duken voorspeld elders al dat wij ook een dip krijgen, eigenlijk is die er nu al.

Er is nog wel een optie en dat is newzbin.org, daar heb ik wel veel bekende spotters zien komen en gaan en zie ik daar nu ook een dip.

Om dit laatste reageer ik hier omdat veel mensen nu zoeken ;)

1 uur geleden zei mopje:

awel mee eens  newzbin is nog redelijk in uploads

maar dat is ook de enige nog

heb het al gemeld ik stop na dat mijn usenet acount afloop 21 december

met downloaden ale heb mijn programmas nu al verwijdert

en ik ben aan het bekijken om via bol.com

mijn films aan te kopen en zeker muziek

bevoorbeeld deze heb ik besteld en voor 24 euro https://www.bol.com/nl/p/the-avengers-infinity-war/9200000095269023/?suggestionType=typedsearch&bltgh=sYqbPDtO54zLvunJyNxPwA.1.2.ProductTitle

is de kop nog nie af he en dan nog bluray en je heb origenele dvd

Jij bent een grote TROL!!!!

Werkt zeker voor Brein?

Als je een dwloader bent, doe je nml deze opties/uitspraken niet!

Als je koopt waarom zit je in trolsnaam hier dan?

7 uur geleden zei pawarana:

Nou, dat doe ik ook. Ik heb het vaker aangegeven, maar ik heb Ziggo tv Plus blabla pakket, Netflix, Spotify en ga met regelmaat naar de film. 

Maar ik kom niet uit de voeten met alle legale diensten. Op vakantie kan ik bijvoorbeeld geen content offline kijken van Netflix. Deze verloopt, of sommige series laten het niet toe. Andere staan weer op een dienst als HBO. 

Dat je koopt of lid bent van een streaming dienst juig ik toe. Wat is daar mis mee? 

7 uur geleden zei pawarana:

omdat er hier op het forum ook over andere dingen wordt gepraat dan allleen maar downloaden.

VorigePage 3 of 4Volgende