Place2home.net offline op last van stichting brein
Citaat van Meh Meh op 30 augustus 2018, 19:55Ik schrik hiervan, ondanks het feit dat ik het meermaals voorspeld heb.
Toen QoQ tegelijkertijd met place2home.org verdween, en de newsconnection banner op place2home.net verdween, was het duidelijk dat place2home.net snel zou volgen.
Wat ontzettend jammer. Ik ken geen Nederlandse alternatieven voor P2H die de moeite waard zijn. Waarschijnlijk gaat iedereen, inclusief releasegroepen, nu voor Spotnet.
Er zullen snel alternatieven komen voor place2home.net en .org... het is een kwestie van tijd. Brein is erg succesvol de laatste tijd. 😞
Ik schrik hiervan, ondanks het feit dat ik het meermaals voorspeld heb.
Toen QoQ tegelijkertijd met place2home.org verdween, en de newsconnection banner op place2home.net verdween, was het duidelijk dat place2home.net snel zou volgen.
Wat ontzettend jammer. Ik ken geen Nederlandse alternatieven voor P2H die de moeite waard zijn. Waarschijnlijk gaat iedereen, inclusief releasegroepen, nu voor Spotnet.
Er zullen snel alternatieven komen voor place2home.net en .org... het is een kwestie van tijd. Brein is erg succesvol de laatste tijd. 😞
Citaat van Tyra op 30 augustus 2018, 19:57Zou wel leuk zijn idd als er alternatieven komen.
Mysteryworld heeft ook geen films en series meer opeens .
Is alleen nog software
Zou wel leuk zijn idd als er alternatieven komen.
Mysteryworld heeft ook geen films en series meer opeens .
Is alleen nog software
Citaat van Daan197611 op 30 augustus 2018, 19:59Moest er een keer van gaan komen. En ook de torrentsite ligt al maanden plat (p2h.org) Dus die zal nu ook niet meer terugkomen.
Dat hele usenet en torrents is gewoon een aflopende zaak en er wordt steeds meer offline gehaald. Dat Spotnet komt ook nog aan de beurt!
Moest er een keer van gaan komen. En ook de torrentsite ligt al maanden plat (p2h.org) Dus die zal nu ook niet meer terugkomen.
Dat hele usenet en torrents is gewoon een aflopende zaak en er wordt steeds meer offline gehaald. Dat Spotnet komt ook nog aan de beurt!
Citaat van Meh Meh op 30 augustus 2018, 20:012 minuten geleden zei Daan197611:Moest er een keer van gaan komen. En ook de torrentsite ligt al maanden plat (p2h.org) Dus die zal nu ook niet meer terugkomen.
Spotnet is gedecentraliseerd. Niemand kan het aanpakken, er is geen hoofd server, spotnet is usenet.
2 minuten geleden zei Daan197611:Moest er een keer van gaan komen. En ook de torrentsite ligt al maanden plat (p2h.org) Dus die zal nu ook niet meer terugkomen.
Spotnet is gedecentraliseerd. Niemand kan het aanpakken, er is geen hoofd server, spotnet is usenet.
Citaat van Duken op 30 augustus 2018, 20:04De content van Spotnet is er zo snel af door DMCA dat je er ook bijna niks meer vanaf kan downloaden. Voor je het weet zitten we weer via kazaa te downloaden of pakken we DC++ en emule er weer bij
Alle gekheid op een stokje, downloaden zal hiermee nog meer terugvallen. Goede release groepen komen ook steeds minder en verdwijnen. Straks ben je weer bij de Engelse torrent trackers aan het downloaden en zoek je los ergens je ondertitels die niet synchroon lopen. Ai...
oja, vergeten we de VPN verbinding niet.....
De content van Spotnet is er zo snel af door DMCA dat je er ook bijna niks meer vanaf kan downloaden. Voor je het weet zitten we weer via kazaa te downloaden of pakken we DC++ en emule er weer bij
Alle gekheid op een stokje, downloaden zal hiermee nog meer terugvallen. Goede release groepen komen ook steeds minder en verdwijnen. Straks ben je weer bij de Engelse torrent trackers aan het downloaden en zoek je los ergens je ondertitels die niet synchroon lopen. Ai...
oja, vergeten we de VPN verbinding niet.....
Citaat van Misterkilobyte op 30 augustus 2018, 20:05Juist iedereen terug naar spotnet, kunnen ze weinig tegen doen hoor
Juist iedereen terug naar spotnet, kunnen ze weinig tegen doen hoor
Citaat van Duken op 30 augustus 2018, 20:13Tegen Spotnet kan je inderdaad niks doen, het is precies wat Meh meh zegt gedecentraliseerd. Maar daar kan je bijna geen films meer vandaan plukken omdat ze door de auteur organisaties via DMCA verzoeken offline worden gehaald op de usenet servers. Tenminste daar had ik last van.
Tegen Spotnet kan je inderdaad niks doen, het is precies wat Meh meh zegt gedecentraliseerd. Maar daar kan je bijna geen films meer vandaan plukken omdat ze door de auteur organisaties via DMCA verzoeken offline worden gehaald op de usenet servers. Tenminste daar had ik last van.
Citaat van Misterkilobyte op 30 augustus 2018, 20:21Ja klopt wel wat je zegt Duken, het is gauw verdwenen inderdaad, heb nog wel een oplossin, met z'n allen naar Newzbin mischien is ook iets, die gebruik ik soms nog steeds
Ja klopt wel wat je zegt Duken, het is gauw verdwenen inderdaad, heb nog wel een oplossin, met z'n allen naar Newzbin mischien is ook iets, die gebruik ik soms nog steeds
Citaat van Duken op 30 augustus 2018, 20:37Over het algemeen volgen de huis tuin en keuken downloaders de grotere release groepen. Als die verhuisde naar een ander platform ging de meute op de achtergrond mee.
Ik ben zelf niet meer thuis in de diepe wereld van de download release groepen en beweeg ook meer mee met de meute. Maar ik weet het zelf zo ook even niet, welke nederlandse release groep is er nog en waar plaatsen deze de content? Als we dat weer weten verplaatsen we allemaal weer die kant.
Stel release groep qoq2 begint via torrent trackers heb ik zo het idee dat iedereen zijn usenet abonnement opzegt en dit vervangt voor een VPN dienst ( als je deze nog niet had).
Wat ik wel weet is dat er nu nog een aantal (kleinere) Nederlandse usenet community's zijn die het een stuk drukker gaan hebben
Over het algemeen volgen de huis tuin en keuken downloaders de grotere release groepen. Als die verhuisde naar een ander platform ging de meute op de achtergrond mee.
Ik ben zelf niet meer thuis in de diepe wereld van de download release groepen en beweeg ook meer mee met de meute. Maar ik weet het zelf zo ook even niet, welke nederlandse release groep is er nog en waar plaatsen deze de content? Als we dat weer weten verplaatsen we allemaal weer die kant.
Stel release groep qoq2 begint via torrent trackers heb ik zo het idee dat iedereen zijn usenet abonnement opzegt en dit vervangt voor een VPN dienst ( als je deze nog niet had).
Wat ik wel weet is dat er nu nog een aantal (kleinere) Nederlandse usenet community's zijn die het een stuk drukker gaan hebben
Citaat van Sam op 30 augustus 2018, 21:57Was de beste website ooit!!! Bedankt P2H!!! Voor al ie jaren (8 jaar)
jullie hebben het lang volhouden! dan andere websites!!
Respect!!! Echt aan iedereen breezer... tinz... suus.. mrpallmall... QoQ.... Bedankt!
filmmaatschappijen moeten er voor zorgen dat de films en series eerder uitkomen zoals mr.mercedes seizoen 2 aflevering 1 is al uit op internet zorg er dan voor dan het al op videoland staat of ander dienst!!!!
Moeten we weer wachten op mr.mercedes seizoen 2 kan wel half jaar duren!!
Was de beste website ooit!!! Bedankt P2H!!! Voor al ie jaren (8 jaar) jullie hebben het lang volhouden! dan andere websites!!
Respect!!! Echt aan iedereen breezer... tinz... suus.. mrpallmall... QoQ.... Bedankt!
filmmaatschappijen moeten er voor zorgen dat de films en series eerder uitkomen zoals mr.mercedes seizoen 2 aflevering 1 is al uit op internet zorg er dan voor dan het al op videoland staat of ander dienst!!!!
Moeten we weer wachten op mr.mercedes seizoen 2 kan wel half jaar duren!!