vr. mei 16th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

PIA internet erg traag

VorigePage 2 of 2

Goed dat je ons nog even op de hoogte houd met de problemen van je modem. Gelukkig hebben ze hem voor je vervangen. Zo te leden haal je de Maximale snelheid met je VPN. Nu hopen dat het ook zo blijft. Had je de mace optie geprobeerd? Die is echt heel fijn. :)

Mace heb ik inderdaad aangezet 

Modem van me kennis zit sinds gisteravond een een restart loop. Altijd fijn. 😆
Zo meteen even snel langs om te kijken of een reset eventueel helpt. Al vrees ik dat het een belletje richting de provider gaat worden, met de vraag of ze een nieuwe kunnen opsturen.

Daarmee zullen waarschijnlijk ook de problemen met het trage internet verholpen zijn.
Dat hoop ik tenminste.

Hetzelfde probleem dus @Monkie

De huidige coaxkabel waarop de Connectbox was aangesloten, had ook zijn beste tijd gehad. Schijnbaar moest die kabel er ooit uit en lukte dat niet in een keer. Deze heb ik vervangen. Helaas zonder resultaat.

Na een belletje naar de klantenservice, wordt er een nieuwe Connectbox verzonden. Deze moet morgen binnenkomen. Morgenavond gelijk even aansluiten. Omdat ik er toch was, gelijk de instellingen van PIA alvast nagelopen. Ook de Mace optie aangezet.

Nieuwe modem is binnen en inmiddels aangesloten. Alles draait weer prima. Hopelijk is dat bij jou ook nog steeds het geval @ShadowMaster ? :)

Hoi @Monkie internet is wel sneller dan dat het geweest is maar bij sommige sites duurt het even met laden lang niet meer zo lang als in begin 

Ongetwijfeld zijn sommige VPN's onvoorzichtig, dezelfde dingen gebeurden toen ik VPN begon te gebruiken voor streaming, maar dankzij Mullvad VPN; lees de recensie en word er verliefd op: 
https://www.reviewsdir.com/mullvad-vpn-review/

Die kwam bij ons best ok uit de test. :)

VorigePage 2 of 2