wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Overzicht van de beste (Nederlandse) torrent sites 2019

Page 1 of 4Volgende

Hier vinden we de de meest populaire internationale en Nederlandse torrent websites uit 2019. De lijst wordt maandelijks bijgewerkt met sites die zijn toegevoegd of offline zijn gehaald. In 2018 zijn er veel grote Nederlandse torrent communities gesneuveld maar hier zijn ook weer nieuwe sites voor terug gekomen. Er zijn dus nog volgende sites om je content te vinden. 

Maak je gebruik van Torrents, dan is een VPN verbinding bij het downloaden natuurlijk een vereiste. Een overzicht van VPN providers en een handleiding van de VPN verbinding vinden we hier.

De meest populaire Nederlandse torrent communities van 2019:

logo.png

De meest populaire internationale torrentsites van 2019:

Afbeeldingsresultaat voor yts

1. YTS.AM  
  2. 1337X
  3. THE PIRATE BAY
  4. RARBG
  5. TORRENTZ2
  6. NYAA.SI
  7. LIMETORRENTS
  8. ZOOQLE
  9. EZTV.AG
  10. TORRENTDOWNLOADS

VPN Verbinding

Een VPN verbinding is voor de Nederlandse downloader anno 2019  een verplichting geworden. Naast je abonnement van je provider zoals Ziggo, KPN etc is het bij het downloaden van films en muziek een actieve VPN verbinding nodig. In 2017 was een VPN verbinding nog voor de "download nerds", in 2018 was de VPN verbinding al zo veel besproken dat de gemiddelde downloader er al mee aan de slag ging. In 2019 is een VPN connectie een vereiste geworden.

Toon volledig nieuwsbericht

Inloggen lukt niet bij Pandora.

als ik mijn gegevens in vul,dan krijg ik ...niet aan gemeld... te zien

en word ik niet doorgelinkt.

iemand een idee wat er mis is ?

4 minuten geleden zei Deero:

Inloggen lukt niet bij Pandora.

als ik mijn gegevens in vul,dan krijg ik ...niet aan gemeld... te zien

en word ik niet doorgelinkt.

iemand een idee wat er mis is ?

Ik wilde je verwijzen naar hun contact formulier, maar die werkt niet. https://pandora-place.me/contact.php :(

wanneer had je voor het laatst kunnen aanmelden? Ook al een andere browser geprobeerd?

Volgens mij 2 weken terug kon ik inloggen

en nee nog geen andere browser geprobeerd

ga ik vanavond even doen...

Andere browser geprobeerd....nope :(

Toch blijft Th Piratebay een vertrouwde interface houden. Ongelooflijk dat ze na die 17 jaar nog gebruikt kunnen maken van de toen de tijd gekozen kleuren en opzet :)

Screenshot_20190129-072851.png

3 uur geleden zei Duken:

ongelooflijk dat ze na die 17 jaar nog gebruikt kunnen maken van de toen de tijd gekozen kleuren en opzet

Ja degene die toen de site heeft opgebouwd heeft een vrij uniek kleurpatroon gebruikt wat duidelijk herkenbaar is, want je ziet nauwelijks een andere site die dit ook gebruikt.

Update voor februari 2019 is niet nodig. Alle sites zijn beschikbaar en er hebben geen verhuizingen plaatsgevonden.

Er lijkt wel wat rust te zijn in torrent land. Dat mag ook wel weer eens :)

Goed overzicht hebben jullie gemaakt. Super chill.

happy computer GIF

Het veranderd continu.

Helaas heeft Alleen Retail een paar vpn Ip adressen in de ban.

Beetje jammer, daar een vpn verbinding onderhand een must is.

Kreeg wel de vraag, waarom ik voor tig weken geen torrent heb genomen....tja.

Page 1 of 4Volgende