do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Op zoek naar Digimon in het Nederlands

VorigePage 2 of 4Volgende

Dat kan bijvoorbeeld met NZBGet of Sabnzbd. Hou er rekening mee dat deze post ruim 5 jaar oud is, en je dus een payserver nodig hebt om het te kunnen downloaden.

https://www.vpnnederland.nl/partners/nzb?a=4144

Is deze payserver?

20 minuten geleden zei B-Light:

Beste, heb ze daarna gelijk gevonden.

Alleen ik weet niet welke app ik kan gebruiken om te downloaden? ZIE BESTAND

SORRRYYY voor het ongemak, ik wil ze zo graag

Hallo @B-Light, ik krijg de indruk dat je alleen hebt gelezen dat er een mogelijkheid is om seizoen 1 in het Nederlands te downloaden zonder even verder te lezen wat daar dus allemaal voor nodig is. @Monkie heeft je dat allemaal in zijn reactie uitgelegd en het is dus absoluut niet zo dat je daar heel simpel even een App voor moet installeren. De post waar jij nu een afbeelding van hebt gemaakt moet jij sowieso al niet hebben, want dat is een download voor een DVD5 waar 3 afleveringen op staan van het 1e Seizoen. De download die jij dan moet hebben staat nog wat lager onder de titel Digimon complete eerste seizoen NL in het formaat DIVX en is een post van 7 jaar en 2 maanden geleden.

Ik zag het ook pas van 7 jaar en 2 maanden geleden, Zo deze kan ik downloaden. Heb t NZBGet of Sabnzbd gedownload en uitgevoerd en verder weet ik niet wat ik doen moet. Ik ga weer opzoeken hoe ik ze kan krijgen.

@Guardian, Je hebt gelijk, ik zie nu ook dat op de afbeelding is te zien dat deze maar uit 3 afleveringen bestaat. My bad.

Met NZBGet en Sabzndb kun je hetzelfde, namelijk downloaden. Beide programma's installeren was dus niet nodig.

Voor Sabnzbd: Neem deze stap voor stap handleiding eens door. Het kan zijn dat de handleiding wat verouderd is, maar het laat wel duidelijk zien hoe en wat.

Sorry voor het ongemak aan jullie

Bij mij lukt nog steeds niet, ik heb VPN Nederland betaald. En ik drukte bij 'Download NZB'

en kreeg dit tevoorschijn
http://127.0.0.1:8080/sabnzbd/wizard/one

Ik heb geen server en geen idee over SSL 

27 minuten geleden zei B-Light:

Bij mij lukt nog steeds niet, ik heb VPN Nederland betaald. En ik drukte bij 'Download NZB'

en kreeg dit tevoorschijn
http://127.0.0.1:8080/sabnzbd/wizard/one

Beste @B-Light, Je zegt dat je VPN Nederland hebt betaald, maar dan kan je nog steeds geen NZB Downloaden, want daarvoor moet je een abonnement nemen op een Payserver zoals @Monkie eerder al had aangegeven in een eerdere reactie. Pas als je een Payserver abonnement hebt kan je die SABnzbd wizzard voltooien. Je moet namelijk in SABnzbd aangeven wat de naam is van je Payserver en je inlog code daarvan.

Kijk even naar de tip die @Monkie gaf in die eerdere reactie;

9 uur geleden zei Monkie:

Extra tipje: Bij Newsdemon zou je een maandje kunnen proberen voor 2.78. Gebruik dan wel de code: reddit50. Dit abonnement heeft een ongelimiteerde snelheid.

Met een VPN kun je geen NZB-bestanden downloaden. Een VPN zorgt ervoor dat de verbinding wordt versleuteld.

Je hebt een payserver nodig om het NZB-bestand te kunnen downloaden. In mijn tweede berichtje plaatste ik een linkje naar zo'n payserver. De gegevens van deze payserver (zoals gebruikersnaam, wachtwoord en server) heb je nodig voor Sabnzbd.

Ik heb Newsdemon voor 5euro en nog wat centje betaald. En nu heb ik ingelogd maar ik zie verder niets

Wat moet ik daarna doen?

Digimon blijft zelfde, niet kunnen downloaden

Nu moet je in Sabnzbd de gegevens van Newsdemon invoeren. Open de wizard van Sabnzdb en selecteer de taal. Ik ga er even vanuit dat je voor Nederlands kiest.

Je komt nu op de pagina 'Server instellingen' terecht.

Server: europe-ssl.newsdemon.com

Gebruikersnaam: Vul hier de gebruikersnaam in van je Newsdemon account.

Wachtwoord: Vul hier het wachtwoord in van je Newsdemon account.

SSL: Zet, indien dat nog niet standaard het geval is, een vinkje bij SSL.

Klik vervolgens op 'Test server' Zo kun je controleren of gegevens goed zijn ingevuld.

Voltooi de rest van de wizard.

Als je nu het NZB-bestand probeert te downloaden, zou je als het goed is het bestand moeten kunnen openen met Sabnzbd.

VorigePage 2 of 4Volgende