Op zoek naar Digimon in het Nederlands
Citaat van Demo op 25 mei 2020, 12:081 uur geleden zei B-Light:Paar keer gebropeerd, na rond 500kb gelijk op 0kb om te downloaden. Ik geef het op
Hoi @B-Light, je zegt helaas erg vaak dat je opgeeft, maar als jouw account gegevens van Newsdemon goed ingevuld zijn is het daarna een kwestie van even in de wizzard de servertest te doen, want je hebt een optie om van poort te veranderen. De instellingen van SABnzbd moeten wel in overeenstemming zijn met jouw Internet verbinding. Je zegt dat je alles doet met een laptop, dus waarschijnlijk via WiFi en dan is het maar de vraag of de poort die SABnzbd gebruikt om te downloaden wel open staat en geschikt is in jouw Modem of Router. Ik heb in 1 van mijn 1e reacties al gezegd dat er best wel een hoop bij komt kijken als je op deze manier iets wil downloaden. Je zal zelf zoveel mogelijk informatie na moeten lezen om een beetje wegwijs te geraken en wij kunnen niet meer doen dan wat tips geven.
1 uur geleden zei B-Light:Paar keer gebropeerd, na rond 500kb gelijk op 0kb om te downloaden. Ik geef het op
Hoi @B-Light, je zegt helaas erg vaak dat je opgeeft, maar als jouw account gegevens van Newsdemon goed ingevuld zijn is het daarna een kwestie van even in de wizzard de servertest te doen, want je hebt een optie om van poort te veranderen. De instellingen van SABnzbd moeten wel in overeenstemming zijn met jouw Internet verbinding. Je zegt dat je alles doet met een laptop, dus waarschijnlijk via WiFi en dan is het maar de vraag of de poort die SABnzbd gebruikt om te downloaden wel open staat en geschikt is in jouw Modem of Router. Ik heb in 1 van mijn 1e reacties al gezegd dat er best wel een hoop bij komt kijken als je op deze manier iets wil downloaden. Je zal zelf zoveel mogelijk informatie na moeten lezen om een beetje wegwijs te geraken en wij kunnen niet meer doen dan wat tips geven.
Citaat van B-Light op 25 mei 2020, 17:00Ik ga dan nog een keer alles heel goed lezen en opnieuw proberen. Bij mij is sabnzbd (zoals hierboven die uitleg) die heb ik niet. Wel via internet en niet via app vind ik vreemd maar ik ga opzoeken
Ik ga dan nog een keer alles heel goed lezen en opnieuw proberen. Bij mij is sabnzbd (zoals hierboven die uitleg) die heb ik niet. Wel via internet en niet via app vind ik vreemd maar ik ga opzoeken
Citaat van B-Light op 25 december 2020, 02:25Op 23-5-2020 om 08:44 zei Monkie:Och, daar had ik even niet aan gedacht om het te downloaden. 240p, dat is om te huilen inderdaad. Dat is de moeite dan niet, helaas.
Hoewel dat geen optie is, kom ik Engelse versies tegen in 1080P.
Heb je ze ook al of niet?
Op 23-5-2020 om 08:44 zei Monkie:Och, daar had ik even niet aan gedacht om het te downloaden. 240p, dat is om te huilen inderdaad. Dat is de moeite dan niet, helaas.
Hoewel dat geen optie is, kom ik Engelse versies tegen in 1080P.
Heb je ze ook al of niet?
Citaat van William op 25 december 2020, 06:554 uur geleden zei B-Light:Heb je ze ook al of niet?
Helaas niet. Ik kom ze enkel tegen zonder Nederlandse ondertiteling. Net zoals eerder dit jaar.
4 uur geleden zei B-Light:Heb je ze ook al of niet?
Helaas niet. Ik kom ze enkel tegen zonder Nederlandse ondertiteling. Net zoals eerder dit jaar.
Citaat van juulboy3582 op 1 juni 2021, 13:51ik heb ze alle maal heel seizoen 1 in nederlands alle afleveringen ik gebruik vlc media player maar ik kan niet kopieren hoe moe dat ????
ik heb ze alle maal heel seizoen 1 in nederlands alle afleveringen ik gebruik vlc media player maar ik kan niet kopieren hoe moe dat ????
Citaat van Dranes op 30 september 2022, 16:40Hallo,
Bij deze video (de link in de beschijving) vindt je de afleveringen van Digimon NL DUB
Seizoen 1:
Seizoen 2:
Hallo,
Bij deze video (de link in de beschijving) vindt je de afleveringen van Digimon NL DUB
Seizoen 1:
Seizoen 2: