wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

nzbchronicle.net offline?

VorigePage 3 of 6Volgende

Ik baal er ook enorm van, dat nzb chronicle (nog) niet online is.

Ik download vooral Nederlandse luisterboeken.

Ik heb geen idee waar ik die anders vandaan kan halen 😔

Tips zijn van harte welkom ❤️

Lieve groet,

Suzanne

Ik hoop ook dat ze snel weer online zijn. Ik vond en vind hun eigenlijk 1 van de betere sites

9 minuten geleden zei 4december:

Ik hoop ook dat ze snel weer online zijn. Ik vond en vind hun eigenlijk 1 van de betere sites

Site is gewoon online hoor, dus ik begrijp deze reacties even niet. Er zijn wat langdurige scriptproblemen geweest die bijna helemaal opgelost zijn volgens de tekst die in beeld staat zodra je op de site komt.

Ik krijg te zien dat de site niet bereikbaar is via https://www.nzbchronicle.net

19 minuten geleden zei 4december:

Ik krijg te zien dat de site niet bereikbaar is via https://www.nzbchronicle.net

En ik krijg gewoon een tekst in het scherm met uitleg wat de problemen zijn geweest die je even naar beneden moet scrollen en dan krijg je gewoon je inlog deel te zien.

Misschien moet je even je cookies verwijderen en dan opnieuw naar de site gaan om in te loggen met je accountnaam.

13 minuten geleden zei Drifter:

En ik krijg gewoon een tekst in het scherm met uitleg wat de problemen zijn geweest die je even naar beneden moet scrollen en dan krijg je gewoon je inlog deel te zien.

Misschien moet je even je cookies verwijderen en dan opnieuw naar de site gaan om in te loggen met je accountnaam.

ik helaas niet, baal wel. Zoals ik al zei vind ik hun een van de betere maar ook betrouwbare sites

is terug online

9 minuten geleden zei yamakasi:

is terug online

ik kan wel inloggen maar als ik verder wil krijg ik door dat de site niet bereikbaar is., heb mijn cookies verwijderd

1 uur geleden zei 4december:

ik helaas niet, baal wel. Zoals ik al zei vind ik hun een van de betere maar ook betrouwbare sites

cookies verwijderd ma

1 uur geleden zei 4december:

cookies verwijderd, kan nu wel mijn ww invullen maar als enter dan krijg ik door dat de site niet bereikbaar is

Volgens mij zijn de heren van de site ook nog druk met werkzaamheden waardoor nog niet alleen vlekkeloos werkt. 

Geduld :)

Citaat

Beste Leden,

Soms zit het mee, en soms zit te tegen.

Nou tegen zat het en hoe!!

Alles, maar dan ook echt alles liep in het honderd, er was geen kruid tegen gewassen.

We werden er moedeloos van.

De berichtjes van posters, leden en donateurs stroomden binnen bij Bonnie.

Wat is er aan de hand? Komt chronicle nog terug? Waarom kan ik niet inloggen? Enz.enz.

Tja ijzer met handen breken was zelfs niet genoeg.

Het was pech na pech en nog meer pech!!

Maar……..goed nieuws nu…J

Dank zij de niet aflatende pogingen van onze TD is het wederom gelukt Nzbc weer online te krijgen.

Het is nog niet 100% en vlekkeloos, maar een kniesoor die daar over valt.

Er wordt nog steeds hard gewerkt om het de 100% terug te krijgen.

Dus…….nog even geduld, het komt zeker goed!!

Hierbij willen we ook alle leden danken voor hun geduld.

We gaan er met de gehele staf, weer keihard tegen aan.

We wensen jullie allen dus weer heel veel Nzbc plezier!!

Namens de staff……..

Bonnie en Clyde en MP3catcher

Screenshot_20190312-213248.png

VorigePage 3 of 6Volgende