wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

nzbchronicle.net offline?

VorigePage 2 of 6Volgende

zin niet compleet offline er is ergens een prob in de script en neemt langer tijd in beslag dan gepland . En ook de scripter heeft ook nog andere dingen dan alleen forum dus komt wel goed.

Oke, dan wachten we nog even af. 

Goede site. Hopelijk zijn hun problemen spoedig verholpen. Succes alvast.

ik ben ben vaste gebruiker van ozb chronicles. ik mis het erg, ik download voornamelijk ebooks.

ik ben op zoek (nu ik al zon lange tijd niet heb kunnen downloaden) naar een alternatief, maar dat valt niet mee

ik had een site, maar dat werkt weer niet samen met pure usenet en nzbvortrex

iemand tips voor me?

Wil je downloaden via Usenet of heb je ook de mogelijkheid via torrents. 

Een overzicht met usenet forums waar ook ebooks zijn te vinden kan je hier zien:

1 uur geleden zei lieske73:

ik ben ben vaste gebruiker van ozb chronicles. ik mis het erg, ik download voornamelijk ebooks.

ik ben op zoek (nu ik al zon lange tijd niet heb kunnen downloaden) naar een alternatief, maar dat valt niet mee

iemand tips voor me?

Ze zijn inmiddels weer online , zijn nog bezig met het forum.

3 uur geleden zei lieske73:

Hoi lieske73,

Als je met Pure Usenet en NZBVortex bij NZBChronicles downloads kan weghalen, waarom zou dat dan niet op een andere NZB Community kunnen? In de lijst op onze site in de bovenstaande reactie van Draakie staat bijv.  army-of-strangers.biz die hebben een zeer aantrekkelijk aanbod met heel veel nieuwe boeken.

Als je problemen ondervindt op je MAC (daar ga ik van uit omdat je NZBVortex gebruikt) met downloaden is het misschien verstandig om eens over te stappen naar SABnzbd als client.

Op 26-2-2019 om 15:15 zei lieske73:

iemand tips voor me?

Hallo Lieske je bent een van de trouwe leden en ik ook, geloof me ze komen zeker terug, er wordt heel hard gewerkt heb ik van de staff gehoord,

Blijkbaar nog problemen, krijg deze melding.

"

Inhoudcoderingsfout

Fout tijdens het verbinden met http://www.nzbchronicle.net.

Neem contact op met de website-eigenaars om ze over dit probleem te informeren.

"

VorigePage 2 of 6Volgende