do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

NZB server.com en VPN vraag

VorigePage 2 of 3Volgende

Dan vermoed ik dat Cloudfare of de eigenaar van nzbserver.com je VPN IP heeft geblokkeerd.

Kan je de website van cloudflare.com wel gewoon bezoeken met je VPN IP? 
Wat gebeurd er als je met een ander VPN IP adres naar nzbserver.com gaat?

4 minuten geleden zei Meh Meh:

Dan vermoed ik dat Cloudfare of de eigenaar van nzbserver.com je VPN IP heeft geblokkeerd.

Kan je de website van cloudflare.com wel gewoon bezoeken met je VPN IP? 
Wat gebeurd er als je met een ander VPN IP adres naar nzbserver.com gaat?

op die site kan ik gewoon komen van cloudflare ;)

ik gebruik niet een VPN maar een programma om je ip adres mee te verbergen, van iemand gekregen van een torren site ;)

Wat is de naam van dat programma? Een VPN werkt in bijna alle gevallen met een programma.
Maar ook de Tor browser is een programma en een proxy is ook te gebruiken met een programma.

Volgens mij heb ik dat programma ook een keer bij place2home zien langskomen.

VPN applicatie zonder VPN abonnement. Waarschijnlijk werkt dat via een soort tor netwerk met gebruikers van de applicatie. Iedereen is dan een soort VPN host denk ik. 

Ga je met de applicatie Altijd met hetzelfde ip adres naar buiten? 

3 uur geleden zei Duken:

VPN applicatie zonder VPN abonnement. Waarschijnlijk werkt dat via een soort tor netwerk met gebruikers van de applicatie. Iedereen is dan een soort VPN host denk ik. 

Freenet, tor, openVPN zijn de enige die ik ken die gratis zijn en op redelijke schaal worden gebruikt.
OpenVPN biedt echter geen toegang tot het NNTP protocol, nieuwsgroepen, en ook het bittorrent protocol worden niet ondersteund.
Ik vraag mij af wat @ShadowMaster voor programma gebruikt.

15 minuten geleden zei Meh Meh:

Freenet, tor, openVPN zijn de enige die ik ken die gratis zijn en op redelijke schaal worden gebruikt.
OpenVPN biedt echter geen toegang tot het NNTP protocol, nieuwsgroepen, en ook het bittorrent protocol worden niet ondersteund.
Ik vraag mij af wat @ShadowMaster voor programma gebruikt.

ik zal je een privè bericht sturen welk programma het is, kan beter geen programma's hier op zetten denk ik , om andere mensen wijzer te maken zoals brein :P

4 uur geleden zei Duken:

volgens mij zijn het wel steeds verschillende ip adressen, maar weet het niet zeker eigenlijk, nog niet opgelet , maar zal jouw ook een prive bericht sturen met hoe het programma heet ;)

misschien dat we er op de site nog wat mee kunnen ;) voor andere users die ook een gratis alternatief willen

Ja, er zijn vele IP adressen voor de app die je bedoelde.
Hij is trouwens gratis en legaal, komt zelfs voor in de iTunes en Google play stores.
Maar omdat zoveel mensen 'm gratis gebruiken en niet altijd voor legale doeleinden, is hij geblokkeerd door sommige websites.

Je kan er een handleiding voor schrijven als je het leuk vindt.
Ik moet zelf ook nog steeds een handleiding schrijven. Komt eraan, @Duken :bloos:

Dat zou inderdaad een prachtige handleiding kunnen worden :) je bent van harte welkom. Als je maar niet sneller bent als @Meh Meh ;)

1 uur geleden zei Duken:

Dat zou inderdaad een prachtige handleiding kunnen worden :) je bent van harte welkom. Als je maar niet sneller bent als @Meh Meh ;)

ik wil best er wat over schrijven, maar echt goeie handleidingen maken ben ik niet echt heel goed in :S

VorigePage 2 of 3Volgende