wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Nieuws Serveradressen van Providers / Pay Servers / Gratis Nieuwsservers

VorigePage 4 of 18Volgende

Nee je kan maar met 1 nieuwsserver downloaden, wat je wel kan doen is Tele2/Versatel als back-up server doen, en dan als die niet op Just4today staat, wordt er automatisch gekeken of die bij Tele2/Versatel wel is.

oke maar hoe zet ik dan die tele 2 en versatel server als backup-server op?

Gewoon bij Alt.Binz op Setup klikken -> Servers -> maak dan nog een server aan, maar zorg dat Just4Today als eerste staat, en Tele 2/Versatel als tweede staat en het vinkje uit staat.

oke. bedankt. super  O0

EDIT: Just4today is egt super handig lekker snel. Alleen jammer van de lage retentie. Maar het is en blijft een freeserver.

Weet iemand een goeie nieuwsserver, waar je een trail kan nemen? Ik heb die 3 dagen van hitnews al gebruikt, en kan het niet opnieuw doen, omdat hij IP gerelateerd is, en niet e-mail.

Misschien wel handig voor mensen die wel een nieuwsgroepen willen uittesten, maar er graag nog niet voor willen betalen.

Een proefperiode bij XS News:

http://www.xsnews.com/Abonnementen/Aanmelden.php

Deze is geldig tot 5 dagen. Zet bij abonnement ELITE en bij Tijdsduur abonnement: PROEF

ik heb nu nieuwsgroepen en volg jullie handleiding. en ik heb internet van ziggo. maar wat voor gebruikers naam en wachtwoord ben je nodig?.

die heb je als het goed is gekregen van ziggo.

ik heb ook ziggo maar ben ze kwijt dus zal ik zo ff een mailtje sturen naar ziggo.

je bent die nodig anders lukt het niet.

Ik ben hier nogal n00b in, ik zit bij Telenet Belgium en werk met Alt.Binz 0.25.0 en wil graag windows 7 downloaden via NZB maar ik moet nog een nieuwsserver toevoegen maar welke neem ik? is dat gelijk welke ik neem?

de nieuwsserver is news.telenet.be. Werkt volgens mij niet helemaal als ik de berichten op internet lees. Je zou ook voor nog geen 1.5 euro een nieuwsserver voor 1 dag nemen om windows 7 te downloaden.

ik heb nu nieuwsserver newsgroup.telenet.be en als ik dus de NZB download met Alt.Binz gaat het heel snel ( 2min) maar iets klopt niet.

Mijn Size word kleiner en als ik kijk naar al die bestandjes staat er steeds 0% en gaat er eentje uit de lijst en gaat zo verder, ook onderaan bij de connecties staat er 0%

en as die 100% is krijg ik onderaan bij de connecties het volgende: 430 no such article

VorigePage 4 of 18Volgende