do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Nieuws Serveradressen van Providers / Pay Servers / Gratis Nieuwsservers

VorigePage 3 of 18Volgende

Ik zal het proberen martijn ! het schilt toch weer 7,50 van eweka! en hier heb ik nog nooit van gehoord ;)

Ja dat zal ik doen ! ik zal morgen even een account aanmaken daar ! en even een dowload starten ;)

Ik start morgen pas  :P dus als er vragen zijn zal ik je ze wel laten weten maar ik denk dat ik er wel uit kom hoor ;)

ik gebruik internet van xs4all en wil gebruik maken van de nieuwsgroep: newszilla.xs4all.nl

Ik gebruik het programma grabbit om te downloaden.

Wie kan me uitleggen wat ik moet invoeren bij: account name en password en de poort????

Groetjes

Hallo,

ik ben tamelijk nieuw in het gebruik van nieuwsgroepen en blij dat ik hier zoveel informatie erover kan vinden.

Ik heb om te beginnen voor news.just4today.net gekozen.

Vooral omdat dit gratis is, als dat niet bevalt kan ik altijd nog overstappen op een

pay server ??

Ja dat is geen probleem. U kunt altijd overstappen naar een andere nieuwsgroepen "provider"  het is zelfs mogelijk om er meerdere tegelijk te gebruiken. :)

Just4today doet het bij mij perfect!!!! O0 bedankt

Hoe snel is Just4today? En hoelang kan je hem gebruiken?

EDIT: heb het al gevonden. Je kan hem maar 1 dag gebruiken. Maar ik wil nog wel weten hoe snel die gaat. En ik heb nog een vraagje: ik heb met Alt.Binz de volgende nieuwsgroepen: die van versatel en van tele 2. En die hebben een retentie van ongeveer 18 dagen. Maar die van Just4today maar ongeveer 10 dagen. Kan ik dan Just4today wel toevoegen en Just4today dan samen met versatel en tele 2 laten downloaden? Want de retentie van versatel en tele 2 is anders dan die van Just4today. Geeft dat eventueel problemen als ik bv: een bestand download dat ongeveer 15 dagen oud is met Just4today en versatel en tele 2 samen?

MVG  O0

weet niemand het?

Nee je kan maar met 1 nieuwsserver downloaden, wat je wel kan doen is Tele2/Versatel als back-up server doen, en dan als die niet op Just4today staat, wordt er automatisch gekeken of die bij Tele2/Versatel wel is.

VorigePage 3 of 18Volgende