Nieuw op Duken
Citaat van Meh Meh op 16 november 2017, 22:30Op 10-11-2017 om 11:48 zei Mrblonde:Dat wordt vanavond is tijd om ze weer te bekijken.
Is ook een erg goede film
En, al gezien, @Mrblonde???
Op 10-11-2017 om 11:48 zei Mrblonde:Dat wordt vanavond is tijd om ze weer te bekijken.
Is ook een erg goede film
En, al gezien, @Mrblonde???
Citaat van Mrblonde op 17 november 2017, 08:07Als eerste, een hele goede morgen gewenst
Het staat dit weekend op m'n watch-list
Iets met buikgriep en een Sony Xperia Z2 die m'n SIM kaart niet pakt.. maar dit weekend is het zeker de planning om het weer te bekijken @Meh Meh
Als eerste, een hele goede morgen gewenst
Het staat dit weekend op m'n watch-list
Iets met buikgriep en een Sony Xperia Z2 die m'n SIM kaart niet pakt.. maar dit weekend is het zeker de planning om het weer te bekijken @Meh Meh
Citaat van Meh Meh op 17 november 2017, 17:25Ik wacht er nog een paar jaar mee, True Romance zit nog te goed in mijn geheugen.
Misschien heb je hier iets aan m.b.t. de SIM card.
Ik wacht er nog een paar jaar mee, True Romance zit nog te goed in mijn geheugen.
Misschien heb je hier iets aan m.b.t. de SIM card.
Citaat van Mrblonde op 17 november 2017, 17:51Bedankt voor de tip maar heb alle mogelijke manieren geprobeerd.
Zelfs tape erop geplakt maar hij accepteert de SIM wel maar geeft vervolgens de melding: Geen SIM-Kaart - Alleen noodoproepen.
Bedankt voor de tip maar heb alle mogelijke manieren geprobeerd.
Zelfs tape erop geplakt maar hij accepteert de SIM wel maar geeft vervolgens de melding: Geen SIM-Kaart - Alleen noodoproepen.
Citaat van Meh Meh op 17 november 2017, 18:22Heb je het met een andere SIM kaart, waarvan je weet dat die het wel doet, geprobeerd?
Indien je daarmee geen problemen hebt, is er iets met de SIM.
Als die SIM kaart ook niet gepakt wordt, weet je dat er iets goed mis is met de smartphone.
Heb je het met een andere SIM kaart, waarvan je weet dat die het wel doet, geprobeerd?
Indien je daarmee geen problemen hebt, is er iets met de SIM.
Als die SIM kaart ook niet gepakt wordt, weet je dat er iets goed mis is met de smartphone.
Citaat van Mrblonde op 17 november 2017, 22:49Heb 3 verschillende gebruikt die allemaal in een Galaxy S7 Edge en een Galaxy S8 gezeten hebben.
Zelfs repair geprobeerd en custom flashing en weer terug naar stock.
Heeft helaas niet geholpen, waarschijnlijk is de sim slot pinnetje verbogen of kapot.. Wordt dus een nieuw toestel.
Heb 3 verschillende gebruikt die allemaal in een Galaxy S7 Edge en een Galaxy S8 gezeten hebben.
Zelfs repair geprobeerd en custom flashing en weer terug naar stock.
Heeft helaas niet geholpen, waarschijnlijk is de sim slot pinnetje verbogen of kapot.. Wordt dus een nieuw toestel.
Citaat van Meh Meh op 17 november 2017, 23:48Dat is zonde. Ik zie dat er waarschijnlijk ook geen meer garantie op zit. (release 2012/2013, productie staat al jaren stil)
Probeer het bij een reparatie winkel, waar ze ook schermen e.d. maken. Mogelijk kunnen ze een klein onderdeel vervangen voor een paar tientjes.
Dat is zonde. Ik zie dat er waarschijnlijk ook geen meer garantie op zit. (release 2012/2013, productie staat al jaren stil)
Probeer het bij een reparatie winkel, waar ze ook schermen e.d. maken. Mogelijk kunnen ze een klein onderdeel vervangen voor een paar tientjes.