Nieuw op Duken
Citaat van Mrblonde op 9 november 2017, 08:52Goedendag iedereen,
Mijn naam is MrBlonde en ik ben in ieder geval nieuw op Duken.nl
Ik heb al wat jaren ervaring in de torrentwereld op kunnen doen. Admin geweest op een grote private tracker en verschillende functies van uploader tot Systeembeheerder geweest in de Nederlandse torrent community.
Nu viel me dus op dat meerdere site's afgelopen en deze maand offline zijn gegaan door de bekende stichting
en het leek me een goed idee om me is eindelijk te registreren hier.
Verder valt er weinig te melden en voor vragen is er zoiets als PM.
RR, Mr. Blonde
Goedendag iedereen,
Mijn naam is MrBlonde en ik ben in ieder geval nieuw op Duken.nl
Ik heb al wat jaren ervaring in de torrentwereld op kunnen doen. Admin geweest op een grote private tracker en verschillende functies van uploader tot Systeembeheerder geweest in de Nederlandse torrent community.
Nu viel me dus op dat meerdere site's afgelopen en deze maand offline zijn gegaan door de bekende stichting en het leek me een goed idee om me is eindelijk te registreren hier.
Verder valt er weinig te melden en voor vragen is er zoiets als PM.
RR, Mr. Blonde
Citaat van Meh Meh op 9 november 2017, 10:44Welkom op Duken.
![]()
Mr. Pink was mijn favoriete personage. Reservoir Dogs was waarschijnlijk niet zo succesvol geweest zonder Steve Buscemi.
Welkom op Duken.
Mr. Pink was mijn favoriete personage. Reservoir Dogs was waarschijnlijk niet zo succesvol geweest zonder Steve Buscemi.
Citaat van Mrblonde op 9 november 2017, 11:3144 minuten geleden zei Meh Meh:Welkom op Duken.
![]()
Daar is inderdaad ook geen twijfel over mogelijk.
Van bijna de gehele film is de garage-scene me altijd nog bijgebleven.
44 minuten geleden zei Meh Meh:Welkom op Duken.
![]()
Daar is inderdaad ook geen twijfel over mogelijk.
Citaat van ShadowMaster op 9 november 2017, 17:05welkom
welkom
Citaat van Meh Meh op 9 november 2017, 17:536 uur geleden zei Mrblonde:Daar is inderdaad ook geen twijfel over mogelijk.
De productiekosten waren slechts 1,2 miljoen dollar, mede daarom speelde de film zich slechts op 4 plekken af, naast enkele scene's buiten.
Niet veel mensen weten dat het een remake was. Reservoir Dogs is een remake van Lung foo fung wan a.k. City on Fire.
6 uur geleden zei Mrblonde:Daar is inderdaad ook geen twijfel over mogelijk.
De productiekosten waren slechts 1,2 miljoen dollar, mede daarom speelde de film zich slechts op 4 plekken af, naast enkele scene's buiten.
Niet veel mensen weten dat het een remake was. Reservoir Dogs is een remake van Lung foo fung wan a.k. City on Fire.
Citaat van Mrblonde op 9 november 2017, 20:133 uur geleden zei Duken:Welkom! Je klikt als een erg welkom lid met deze kennis en ervaring!
Goed je hier te zien!
Ik zal de forum de komende tijden goed in de gaten blijven houden en ondersteuning geven op de gebieden waar ik bekend mee ben.
Hartelijk bedankt voor de vriendelijke woorden. Voel me zeker al aardig thuis hier.
3 uur geleden zei Duken:Welkom! Je klikt als een erg welkom lid met deze kennis en ervaring!
Goed je hier te zien!
Ik zal de forum de komende tijden goed in de gaten blijven houden en ondersteuning geven op de gebieden waar ik bekend mee ben.
Hartelijk bedankt voor de vriendelijke woorden. Voel me zeker al aardig thuis hier.
Citaat van Mrblonde op 9 november 2017, 20:222 uur geleden zei Meh Meh:De productiekosten waren slechts 1,2 miljoen dollar, mede daarom speelde de film zich slechts op 4 plekken af, naast enkele scene's buiten.
Niet veel mensen weten dat het een remake was. Reservoir Dogs is een remake van Lung foo fung wan a.k. City on Fire.Hoi @Meh Meh
Bedankt voor je reactie..
Paar leuke feitjes over Reservoir Dogs en een beetje daar om heen.
1. Het liedje dat afgespeeld wordt tijden die scene '‘Stuck in the Middle With You’, was tevens HET nummer op mijn bruiloft.
(Vraag me niet hoe ik danste)
2. Dat Wes Craven, maker van o.a Nightmare on Elm Street, die betreffende scene niet aan kon en tijdens de opnames ervan weg gelopen is.
3. Tijdens de eerste vertoning ervan viel meerdere malen de stroom uit en dat een groot deel opgenomen was in een leegstaande Mortuarium
2 uur geleden zei Meh Meh:De productiekosten waren slechts 1,2 miljoen dollar, mede daarom speelde de film zich slechts op 4 plekken af, naast enkele scene's buiten.
Hoi @Meh Meh
Bedankt voor je reactie..
Paar leuke feitjes over Reservoir Dogs en een beetje daar om heen.
1. Het liedje dat afgespeeld wordt tijden die scene '‘Stuck in the Middle With You’, was tevens HET nummer op mijn bruiloft.
(Vraag me niet hoe ik danste)
2. Dat Wes Craven, maker van o.a Nightmare on Elm Street, die betreffende scene niet aan kon en tijdens de opnames ervan weg gelopen is.
3. Tijdens de eerste vertoning ervan viel meerdere malen de stroom uit en dat een groot deel opgenomen was in een leegstaande Mortuarium
Citaat van Meh Meh op 9 november 2017, 21:10Dat wist ik nog niet.
![]()
Een ander feitje, Quentin Tarantino heeft het script geschreven voor de film True Romance.
Om de 1,2 miljoen voor de opnames van Reservoir Dogs bij elkaar te krijgen, heeft hij het script van True Romance verkocht.
True Romance is later verfilmd door de broer van Ridley Scott, Tony Scott. True Romance komt op vele manieren over als een film die gemaakt is door Quentin Tarantino.
De cast van True Romance is ongelofelijk. Enkele van de beste acteurs werkten mee, van Christopher Walken, Dennis Hopper, Val Kilmer, Christian Slater, Samuel L. Jackson, James Gandolfini, Patricia Arquette en Brad Pitt.Mijn favoriete filmscène zit erin.
Een dialoog tussen Dennis Hopper en Christopher Walken.
Dat wist ik nog niet.
Een ander feitje, Quentin Tarantino heeft het script geschreven voor de film True Romance.
Om de 1,2 miljoen voor de opnames van Reservoir Dogs bij elkaar te krijgen, heeft hij het script van True Romance verkocht.
True Romance is later verfilmd door de broer van Ridley Scott, Tony Scott. True Romance komt op vele manieren over als een film die gemaakt is door Quentin Tarantino.
De cast van True Romance is ongelofelijk. Enkele van de beste acteurs werkten mee, van Christopher Walken, Dennis Hopper, Val Kilmer, Christian Slater, Samuel L. Jackson, James Gandolfini, Patricia Arquette en Brad Pitt.
Mijn favoriete filmscène zit erin. Een dialoog tussen Dennis Hopper en Christopher Walken.
Citaat van Mrblonde op 10 november 2017, 10:4813 uur geleden zei Meh Meh:Dat wist ik nog niet.
![]()
De cast van True Romance is ongelofelijk. Enkele van de beste acteurs werkten mee, van Christopher Walken, Dennis Hopper, Val Kilmer, Christian Slater, Samuel L. Jackson, James Gandolfini, Patricia Arquette en Brad Pitt.Mijn favoriete filmscène zit erin.
Dat wordt vanavond is tijd om ze weer te bekijken.
Is ook een erg goede film
13 uur geleden zei Meh Meh:Dat wist ik nog niet.
![]()
Dat wordt vanavond is tijd om ze weer te bekijken.
Is ook een erg goede film