Nieuw forum: Zombienation.live
Citaat van Grobbel op 9 oktober 2019, 15:51Op 2-10-2019 om 10:00 zei Thampon:LoL ik registreer mijzelf op dat forum en ben al gebanned
hahahahahaha
Anyway ik ga heel het usenet gebeuren achterweg laten... Sayonaraik denk dat iedereen een ban krijg als je je aanmeld. ook zonder vpn , dan lees je met grote letters verbannen . idem als force4fun
Op 2-10-2019 om 10:00 zei Thampon:LoL ik registreer mijzelf op dat forum en ben al gebanned
hahahahahaha
Anyway ik ga heel het usenet gebeuren achterweg laten... Sayonara
ik denk dat iedereen een ban krijg als je je aanmeld. ook zonder vpn , dan lees je met grote letters verbannen . idem als force4fun
Citaat van Rumpel op 9 oktober 2019, 18:253 uur geleden zei Rumpel:Volgens mij zijn ze nu alweer offline?
Never mind, ze zijn er weer...
3 uur geleden zei Rumpel:Volgens mij zijn ze nu alweer offline?
Never mind, ze zijn er weer...
Citaat van Demo op 9 oktober 2019, 20:35Het lijkt wel of het hier op Duken.nl niet meer mogelijk is voor sommige leden om te proberen zich eens positief uit te laten. Er hoeft maar 1 lid een bericht te plaatsen met een negatief tintje en er zijn in no time weer een aantal leden die de dosis negativiteit weer groter weten te maken. Wat is het nut van deze reacties eigenlijk, want het grote aantal personen die kennelijk wel op een normale manier kunnen downloaden van deze community's laten zich hierdoor echt niet beïnvloeden. Als je om wat voor reden dan ook niet geaccepteerd wordt of tegen een Ban aan bent gelopen bij een community, ga dan niet op een informatie forum je gal lopen spugen, want daar zet je jezelf alleen maar mee voor .......
Het lijkt wel of het hier op Duken.nl niet meer mogelijk is voor sommige leden om te proberen zich eens positief uit te laten. Er hoeft maar 1 lid een bericht te plaatsen met een negatief tintje en er zijn in no time weer een aantal leden die de dosis negativiteit weer groter weten te maken. Wat is het nut van deze reacties eigenlijk, want het grote aantal personen die kennelijk wel op een normale manier kunnen downloaden van deze community's laten zich hierdoor echt niet beïnvloeden. Als je om wat voor reden dan ook niet geaccepteerd wordt of tegen een Ban aan bent gelopen bij een community, ga dan niet op een informatie forum je gal lopen spugen, want daar zet je jezelf alleen maar mee voor .......
Citaat van Thampon op 10 oktober 2019, 18:2321 uur geleden zei Guardian:Er hoeft maar 1 lid een bericht te plaatsen met een negatief tintje
Dat is in IRL ook zo en met heel het sociaal gebeuren is dat nog erger (FakeNews etc...)
Snap wat je wil zeggen hoor, en duken kan er niets aan doen maar de mensen hopen wel dat er iemand mee leest van de diverse fora (die wel werken, maar zelf gewoon te negatief zijn ivm concurentie denk ik dan)
in mijn geval wil ik enkel maar sharen... ach ja over naar de next one zeker![]()
PS: Het heeft niet lang geduurd om te beseffen en te merken dat Zombie, Force tov NewzBin niet door 1 deur kunnen... maakt het alleen maar erger voor hun vind ik.
21 uur geleden zei Guardian:Er hoeft maar 1 lid een bericht te plaatsen met een negatief tintje
Dat is in IRL ook zo en met heel het sociaal gebeuren is dat nog erger (FakeNews etc...)
Snap wat je wil zeggen hoor, en duken kan er niets aan doen maar de mensen hopen wel dat er iemand mee leest van de diverse fora (die wel werken, maar zelf gewoon te negatief zijn ivm concurentie denk ik dan)
in mijn geval wil ik enkel maar sharen... ach ja over naar de next one zeker
PS: Het heeft niet lang geduurd om te beseffen en te merken dat Zombie, Force tov NewzBin niet door 1 deur kunnen... maakt het alleen maar erger voor hun vind ik.
Citaat van Demo op 12 oktober 2019, 11:17Op 4-10-2019 om 11:15 zei Theodor:Wacht al een dag op de activatie mail...…………..
Je krijgt geen mail
Op 4-10-2019 om 11:15 zei Theodor:Wacht al een dag op de activatie mail...…………..
Je krijgt geen mail
Citaat van Demo op 12 oktober 2019, 15:48kan je ook denk ik lang wachten aan deze kant idem dito en je krijgt geen mail ja zelfs dan mag je hopen op een toegang of niet vreemde zaak daar allemaal.
kan je ook denk ik lang wachten aan deze kant idem dito en je krijgt geen mail ja zelfs dan mag je hopen op een toegang of niet vreemde zaak daar allemaal.
Citaat van Jaccus op 13 oktober 2019, 21:45On 10/12/2019 at 1:17 PM, Eagle said:Je krijgt geen mail
Als het goed is, wel.
Bij mij kwam die mail in de junk email box terecht.
Overigens is het best mogelijk dat je 24 uur later zonder die activatie-mail op de site kunt wanneer je een account hebt gehad van een van hun sites hiervoor. Wel hetzelfde account gebruiken, natuurlijk.
On 10/12/2019 at 1:17 PM, Eagle said:Je krijgt geen mail
Als het goed is, wel.
Bij mij kwam die mail in de junk email box terecht.
Overigens is het best mogelijk dat je 24 uur later zonder die activatie-mail op de site kunt wanneer je een account hebt gehad van een van hun sites hiervoor. Wel hetzelfde account gebruiken, natuurlijk.
Citaat van Demo op 14 november 2019, 12:52Ik kan er niks aan doen maar vind deze site fucking mooi, het beste wat er is en zeker de duidelijkste. Ook erg snel er zijn fora die zijn niet vooruit te branden op moment zo storend. Er staat ook duiidelijk ZONDER vpn registreren en je hoeft geen mail af te wachten binnen paar uur uiterlijk kun je inloggen. Vind ook dat ze best snel zijn en dat voor zo`n kort bestaan pas. Ben 3 dagen lid en helemaal fan !
Ik kan er niks aan doen maar vind deze site fucking mooi, het beste wat er is en zeker de duidelijkste. Ook erg snel er zijn fora die zijn niet vooruit te branden op moment zo storend. Er staat ook duiidelijk ZONDER vpn registreren en je hoeft geen mail af te wachten binnen paar uur uiterlijk kun je inloggen. Vind ook dat ze best snel zijn en dat voor zo`n kort bestaan pas. Ben 3 dagen lid en helemaal fan !
Citaat van Demo op 14 november 2019, 16:023 uur geleden zei trödel:Ik kan er niks aan doen maar vind deze site fucking mooi, het beste wat er is en zeker de duidelijkste. Ook erg snel er zijn fora die zijn niet vooruit te branden op moment zo storend. Er staat ook duiidelijk ZONDER vpn registreren en je hoeft geen mail af te wachten binnen paar uur uiterlijk kun je inloggen. Vind ook dat ze best snel zijn en dat voor zo`n kort bestaan pas. Ben 3 dagen lid en helemaal fan !
Fijn dat jij wel een fan ben alle vorm van opbouwende kritiek LEES: opbouwende kritiek is hun vreemd kreeg zonder een eerste waarschuwing ect ect. gelijk een ban. JA inderdaad een fijne site.
3 uur geleden zei trödel:Ik kan er niks aan doen maar vind deze site fucking mooi, het beste wat er is en zeker de duidelijkste. Ook erg snel er zijn fora die zijn niet vooruit te branden op moment zo storend. Er staat ook duiidelijk ZONDER vpn registreren en je hoeft geen mail af te wachten binnen paar uur uiterlijk kun je inloggen. Vind ook dat ze best snel zijn en dat voor zo`n kort bestaan pas. Ben 3 dagen lid en helemaal fan !
Fijn dat jij wel een fan ben alle vorm van opbouwende kritiek LEES: opbouwende kritiek is hun vreemd kreeg zonder een eerste waarschuwing ect ect. gelijk een ban. JA inderdaad een fijne site.