do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Nieuw forum: Zombienation.live

VorigePage 2 of 4Volgende

LoL ik registreer mijzelf op dat forum en ben al gebanned :D hahahahahaha
Anyway ik ga heel het usenet gebeuren achterweg laten... Sayonara

1 uur geleden zei Thampon:

LoL ik registreer mijzelf op dat forum en ben al gebanned :D hahahahahaha
Anyway ik ga heel het usenet gebeuren achterweg laten... Sayonara

Ik hoop niet dat je nu de fout hebt gemaakt om je op deze site te registreren met je VPN, want zij geven ook heel duidelijk aan dat je registratie met je gewone vaste IP-adres moet gebeuren. Misschien was het verstandig geweest om je wat beter in te lezen in het hele Usenet gebeuren, want zo simpel is het allemaal niet meer en je moet zeker uitkijken dat je geen onnodige risico's neemt.

Wacht al een dag op de activatie mail...…………..

1 uur geleden zei Theodor:

Wacht al een dag op de activatie mail...…………..

Daar kan niemand je hier op Duken.nl mee helpen @Theodor. Misschien is het bericht wel in je spambox binnengekomen, wat bij mij ook het geval was.

Op 29-9-2019 om 16:11 zei woefdram:

Via spotnet. In de sectie boeken zie je zombienation als uploader. Precies dezelfde aanmeldprocedure als force4fun. 

en exact de zelfde posten als weer op zombienation waaronder nieuwe cd,s week ............. en verder door lockstock maar nu is dat zombieposter op hun nieuwe site ( voor hoe lang )

Ik wacht ook al 3 dagen op een mail... helaas :(
niets in spam etc...

2 uur geleden zei Thampon:

Ik wacht ook al 3 dagen op een mail... helaas :(
niets in spam etc...

kan je lang wachten aan deze kant idem dito ook zonder vpn donker bruin vermoeden dat ze  je ip zien denken van die moeten we niet of staat al ergens op een zwarte lijst blijft gissen.

blijft een vage bedoening die site geef ze ook geen lang leven gok voor kerst weer weg.

Heb zonder VPN geregged...
Anyway snap heel de opzet niet als ze iedereen zo gaan vermoeden als dangerous.
Ach ja weet jij misschien andere fora wat nogal actief is en waar ook XXX mag geshared worden ?

EliteNZB ken ik al, maar enkel voor al het gangbare... 

2 uur geleden zei Thampon:

Heb zonder VPN geregged...
Anyway snap heel de opzet niet als ze iedereen zo gaan vermoeden als dangerous.
Ach ja weet jij misschien andere fora wat nogal actief is en waar ook XXX mag geshared worden ?

EliteNZB ken ik al, maar enkel voor al het gangbare... 

probeer deze eens Army of Strangers  zijn even wat vlotter met registreren en toe laten .maar net als met al reeds eerder genoemde site een piepklein te negatief woordje in hun ogen en je ligt er weer uit.

ook hier zonder reden van opgave waarom precies.

Op ‎6‎-‎10‎-‎2019 om 21:04 zei The sea within:

kan je lang wachten aan deze kant idem dito ook zonder vpn donker bruin vermoeden dat ze  je ip zien denken van die moeten we niet of staat al ergens op een zwarte lijst blijft gissen.

blijft een vage bedoening die site geef ze ook geen lang leven gok voor kerst weer weg.

Volgens mij zijn ze nu alweer offline?

VorigePage 2 of 4Volgende