Lievelings Liedje??
Citaat van Zombymario op 1 augustus 2010, 18:04Dit is zeker 1 van de meest geniale clips ooit gemaakt. En het nummer is ook nog eens tof.
Family Guy FTW!
Dit is zeker 1 van de meest geniale clips ooit gemaakt. En het nummer is ook nog eens tof.
Family Guy FTW!
Citaat van Zombymario op 4 augustus 2010, 11:28Nice nummer
Nice nummer
Citaat van William op 4 augustus 2010, 11:48Ambassador Inc. - Put This on Youtube (Wildstylez Remix)
Heeeerlijk
Ambassador Inc. - Put This on Youtube (Wildstylez Remix)
Heeeerlijk
Citaat van William op 4 augustus 2010, 16:30@zombymario toen ik dat nummer van je hoorde dacht ik gelijk aan dit nummer
@zombymario toen ik dat nummer van je hoorde dacht ik gelijk aan dit nummer
Citaat van Marciej123 op 5 augustus 2010, 12:43Ik luister m sinds gisteren eigenlijk NON STOP. echt chill nummertje!
Dit is ook een goeie!
Ik luister m sinds gisteren eigenlijk NON STOP. echt chill nummertje!
Dit is ook een goeie!
Citaat van shadowwatch op 5 augustus 2010, 16:50
Citaat van William op 5 augustus 2010, 17:27@marciej123 klinkt niet verkeerd maar het origineel is toch beter
Relax nummer
@marciej123 klinkt niet verkeerd maar het origineel is toch beter
Relax nummer
Citaat van Marciej123 op 5 augustus 2010, 19:30@ kaas, ook allebei best lekker, Vindt t origineel iets minder (Door de bass die er minder in zit)
@ zomby, vindtje da chille muziek.. persoonlijk vindt ik t echt *** muziek.. :-[
@ kaas, ook allebei best lekker, Vindt t origineel iets minder (Door de bass die er minder in zit)
@ zomby, vindtje da chille muziek.. persoonlijk vindt ik t echt *** muziek.. :-[