Lievelings Liedje??
Citaat van William op 20 juli 2010, 10:16Swedish House Mafia - One (Your Name) feat Pharrell - Official Music Video
:celb:
Swedish House Mafia - One (Your Name) feat Pharrell - Official Music Video
:celb:
Citaat van William op 20 juli 2010, 18:34Verhaaltje erbij:
Dit jaar op de camping (RCN La Bastide en Ardeche) was er een hangplek, voor jongeren die na 10 uur open was. Daar ben ik dus best wel vaak heen gegaan en daar leer je dan wat mensen kennen waar je mee gaat zwemmen enz. In het zwembad hadden ze het ook het fenomeen "kinderbommen" wat zoveel is als dansen in het zwembad. Daar gingen wij met ons groepje ook elke keer trouw aan meedoen en (bijna) elke keer was ook dit liedje:
Verhaaltje erbij:
Dit jaar op de camping (RCN La Bastide en Ardeche) was er een hangplek, voor jongeren die na 10 uur open was. Daar ben ik dus best wel vaak heen gegaan en daar leer je dan wat mensen kennen waar je mee gaat zwemmen enz. In het zwembad hadden ze het ook het fenomeen "kinderbommen" wat zoveel is als dansen in het zwembad. Daar gingen wij met ons groepje ook elke keer trouw aan meedoen en (bijna) elke keer was ook dit liedje:
Citaat van Marciej123 op 20 juli 2010, 18:50Klinkt leuk markey!
chille complicatie vindt ik zelf!
Klinkt leuk markey!
Citaat van William op 20 juli 2010, 20:36Klinkt leuk markey!
Goede mix idd, ik ken alle nummers.
Geweldig hardstyle nr van Headhunterz, het is de anthem van Defqon.1 Australia 2010. (wel even helemaal afsluiteren, want het is een geweldig nr.)
Klinkt leuk markey!
Goede mix idd, ik ken alle nummers.
Geweldig hardstyle nr van Headhunterz, het is de anthem van Defqon.1 Australia 2010. (wel even helemaal afsluiteren, want het is een geweldig nr.)
Citaat van C.K7 op 24 juli 2010, 16:45Hardstyle niet echt mijn type muziek meer R&B en House muziek
Eminem - Not Afraid
Vato Gonzalez - April House Mixtape
Hardstyle niet echt mijn type muziek meer R&B en House muziek
Eminem - Not Afraid
Vato Gonzalez - April House Mixtape
Citaat van Demo op 1 augustus 2010, 16:21pff laatste keer dat ik dit topic heb gelezen was in augustus vorig jaar
Avenged Sevenfold - Nightmare(album) is echt heel vet en Buried Alive is toch wel het beste nummer van de cd
pff laatste keer dat ik dit topic heb gelezen was in augustus vorig jaar
Avenged Sevenfold - Nightmare(album) is echt heel vet en Buried Alive is toch wel het beste nummer van de cd