Laat je bureaublad zien van je device
Citaat van Marciej123 op 31 mei 2010, 18:54erg vet!!
@ MRScion,
Tja wel overzichtelijk en niet druk. maar beetje saai :
erg vet!!
@ MRScion,
Citaat van Rikkert. op 31 mei 2010, 19:09[A] MRScion,
Als is een achtergrond instel de laptop uitzet weer opstart dan is ie weg
[A] MRScion,
Als is een achtergrond instel de laptop uitzet weer opstart dan is ie weg
Citaat van William op 1 juni 2010, 13:33Ik weet niet of ik het goed zie, maar als je je windows gedownload heb. Moet je hem patchen ofzo. Ik weet het niet precies meer, ik had eerst hetzelfde. Ik geloof dat je het in het besturingsysteemgedeelte wel kan vinden.
Ik weet niet of ik het goed zie, maar als je je windows gedownload heb. Moet je hem patchen ofzo. Ik weet het niet precies meer, ik had eerst hetzelfde. Ik geloof dat je het in het besturingsysteemgedeelte wel kan vinden.
Citaat van Rikkert. op 1 juni 2010, 13:43Ik weet niet of ik het goed zie, maar als je je windows gedownload heb. Moet je hem patchen ofzo. Ik weet het niet precies meer, ik had eerst hetzelfde. Ik geloof dat je het in het besturingsysteemgedeelte wel kan vinden.
Je moet hem activeren meteen als je hem gedownload hebt. Als je nu een loader gebruikt werkt de loader niet meer.
Ik weet niet of ik het goed zie, maar als je je windows gedownload heb. Moet je hem patchen ofzo. Ik weet het niet precies meer, ik had eerst hetzelfde. Ik geloof dat je het in het besturingsysteemgedeelte wel kan vinden.
Je moet hem activeren meteen als je hem gedownload hebt. Als je nu een loader gebruikt werkt de loader niet meer.