Laat je bureaublad zien van je device
Citaat van William op 19 mei 2010, 10:29
Dat is mijn desktop. Het menu bovenin (Rocketdock) is normaal niet zichtbaar, alleen als je je cursor er op houdt. Maar het hoort er toch bij
Dat is mijn desktop. Het menu bovenin (Rocketdock) is normaal niet zichtbaar, alleen als je je cursor er op houdt. Maar het hoort er toch bij
Citaat van William op 19 mei 2010, 14:44Prachtige achtergrond, heb je misschien nog een linkje? Ook dat Rocketdock ga ik even proberen.
Prachtige achtergrond, heb je misschien nog een linkje? Ook dat Rocketdock ga ik even proberen.
Citaat van William op 19 mei 2010, 16:23Deze kun je verbergen
Inderdaad
anders heb ik al die icoontjes altijd in m'n taakbalk staan en dat vind ik niks. Tenzij ik m'n taakbalk laat hiden natuurlijk, maar dat vind ik niet lekker werken.
Hier is trouwens een link naar die wallpaper cancan
http://www.manywallpapers.com/world-wallpapers/usa/ny-skyline.html
Deze kun je verbergen
Inderdaad anders heb ik al die icoontjes altijd in m'n taakbalk staan en dat vind ik niks. Tenzij ik m'n taakbalk laat hiden natuurlijk, maar dat vind ik niet lekker werken.
Hier is trouwens een link naar die wallpaper cancan
http://www.manywallpapers.com/world-wallpapers/usa/ny-skyline.html
Citaat van William op 19 mei 2010, 20:11Maar die kun je niet terughalen zonder ook maar een knop aan te raken
Voor mijn taakbalk gebruik ik alleen firefox, alt.binz en live. In Rocketdock pleur ik mijn software en games zodat ik ze altijd makkelijk bij de hand heb zonder dat ze in de weg zitten. En thanks Azaruc voor de link
Maar die kun je niet terughalen zonder ook maar een knop aan te raken Voor mijn taakbalk gebruik ik alleen firefox, alt.binz en live. In Rocketdock pleur ik mijn software en games zodat ik ze altijd makkelijk bij de hand heb zonder dat ze in de weg zitten. En thanks Azaruc voor de link
Citaat van William op 19 mei 2010, 20:16Kan ook je hoeft dan alleen maar je muis onder aan je scherm te houden en je taakbalk verschijnt
Kan ook je hoeft dan alleen maar je muis onder aan je scherm te houden en je taakbalk verschijnt