Laat je bureaublad zien van je device
Citaat van William op 9 december 2009, 17:47Ik heb nu wat vuurwerk afbeeldinge van Google die omstebeurt langskomen, mag ik daar een pakket van maken en dan als Torrent uploaden naar TPB of ben ik dan strafbaar bezig?
Ik heb nu wat vuurwerk afbeeldinge van Google die omstebeurt langskomen, mag ik daar een pakket van maken en dan als Torrent uploaden naar TPB of ben ik dan strafbaar bezig?
Citaat van svenholtman op 9 december 2009, 17:54die plaatjes zijn niet van jouw, dus eigenlijk mag het niet. je hebt geen copyright op die plaatjes
die plaatjes zijn niet van jouw, dus eigenlijk mag het niet. je hebt geen copyright op die plaatjes
Citaat van William op 9 december 2009, 18:28Ik heb nu wat vuurwerk afbeeldinge van Google die omstebeurt langskomen, mag ik daar een pakket van maken en dan als Torrent uploaden naar TPB of ben ik dan strafbaar bezig?
Je kan het gewoon doen heb zelf al een aantal keer wat plaatjes geüpload zonder gevolgen :police:, of het legaal is hangt er van af of er copyright op de foto,s zit
Ik heb nu wat vuurwerk afbeeldinge van Google die omstebeurt langskomen, mag ik daar een pakket van maken en dan als Torrent uploaden naar TPB of ben ik dan strafbaar bezig?
Je kan het gewoon doen heb zelf al een aantal keer wat plaatjes geüpload zonder gevolgen :police:, of het legaal is hangt er van af of er copyright op de foto,s zit
Citaat van los-cuentos op 12 december 2009, 23:53jij hebt dus een acer
jij hebt dus een acer
Citaat van Zombymario op 13 december 2009, 08:43
gemaakt tijdens china festival of lights
Mooie draak schaapje.
gemaakt tijdens china festival of lights
Mooie draak schaapje.