Laat je bureaublad zien van je device
Citaat van William op 6 december 2009, 12:01Mooie wallpaper :
Maar is het niet saai om steeds dezelfde layout the hebben (taakbalk, vensters enz)? ???
Gr.
Mooie wallpaper :
Maar is het niet saai om steeds dezelfde layout the hebben (taakbalk, vensters enz)? ???
Gr.
Citaat van Marciej123 op 6 december 2009, 13:56Die ziet er mooi uit, ook met rocketdock! Netjes!
Die ziet er mooi uit, ook met rocketdock! Netjes!
Citaat van svenholtman op 9 december 2009, 08:23Hoe haal je op W7 de prullenbak van je bureaublad?
rechtermuisknop --> aan persoonlijke ..... (de onderste) --> bureabladpictogrammen --> vinkje weghalen bij prullenbak
mijn probleem is nu. ik heb een gehele tijd geleden dit ook gedaan, maar ik wil nu de prullenbak weer op t scherm. dit lukt nu niet. in het venster kan ik de prullenbak niet meer aanklikken :S
Hoe haal je op W7 de prullenbak van je bureaublad?
rechtermuisknop --> aan persoonlijke ..... (de onderste) --> bureabladpictogrammen --> vinkje weghalen bij prullenbak
mijn probleem is nu. ik heb een gehele tijd geleden dit ook gedaan, maar ik wil nu de prullenbak weer op t scherm. dit lukt nu niet. in het venster kan ik de prullenbak niet meer aanklikken :S
Citaat van William op 9 december 2009, 08:49ik doe altijd rechter muisknop > beeld > bureapictogrammen weergeven ( onvinken dus dit kan je altijd terug doen)
ik doe altijd rechter muisknop > beeld > bureapictogrammen weergeven ( onvinken dus dit kan je altijd terug doen)
Citaat van Marciej123 op 9 december 2009, 15:04Nee volgens mij niet, teminste is het mij nog niet gelukt..
Post samenvoeging: 09 december 2009, 16:36:06
Btw. Hier is de meine nu
ja het is van de film 300 O0
[verwijderd door de beheerder]
Nee volgens mij niet, teminste is het mij nog niet gelukt..
Post samenvoeging: 09 december 2009, 16:36:06
Btw. Hier is de meine nu
ja het is van de film 300 O0
[verwijderd door de beheerder]