do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Laat je bureaublad zien van je device

VorigePage 146 of 154Volgende

Robin, de Surface bevalt mij zeer goed! De perfecte combinatie van entertainment en productiviteit. Ik kan al mijn taken en presentaties erop maken en makkelijk meenemen naar eender waar. Alles werkt zeer vlotjes en er zijn al vele leuke apps. Windows 8 is duidelijk gemaakt voor apparaten zoals de Surface. Je mag me altijd contacteren via pb of mail als je vragen hebt!

Dat belooft wat, krijg binnenkort ook mijn Surface binnen (met studenten korting + extra (subsidie?) korting van onze school). Ben ook zeer benieuwd :)

Zou ik een link mogen naar die achtergrond? :)

Je kunt de screenshot uploaden naar google. Het is de Golden Gate bridge, kan alleen niet dezelfde foto op mn telefoon vinden..

Dat belooft wat, krijg binnenkort ook mijn Surface binnen (met studenten korting + extra (subsidie?) korting van onze school). Ben ook zeer benieuwd :)

surfspot??

Je kunt de screenshot uploaden naar google. Het is de Golden Gate bridge, kan alleen niet dezelfde foto op mn telefoon vinden..

Ik heb de achtergrond gevonden, bedankt!

Prachtig plaatje gevonden voor de achtergrond. De kleuren zijn op 'n IPS-paneel echt fantastisch mooi. :) En qua foto... zo mooi maak ik ze niet. :P

Bureaublad_zpsc8ba508a.png

Denk je dat dit een echte foto is?

Haha, wel gefotoshopt, maar desondanks ziet het er wel mooi uit ja!

De foto is inderdaad heel mooi. Ik heb hem nu ook als achtergrond gezet. De kleuren zien er prachtig uit op een IPS-scherm!

Please share that background with me I love it !<3___<3

https://www.google.nl/imghp?hl=nl

En dan de foto uploaden van tom :)

VorigePage 146 of 154Volgende