Laat je bureaublad zien van je device
Citaat van T H W I T op 30 augustus 2013, 20:18Robin, de Surface bevalt mij zeer goed! De perfecte combinatie van entertainment en productiviteit. Ik kan al mijn taken en presentaties erop maken en makkelijk meenemen naar eender waar. Alles werkt zeer vlotjes en er zijn al vele leuke apps. Windows 8 is duidelijk gemaakt voor apparaten zoals de Surface. Je mag me altijd contacteren via pb of mail als je vragen hebt!
Dat belooft wat, krijg binnenkort ook mijn Surface binnen (met studenten korting + extra (subsidie?) korting van onze school). Ben ook zeer benieuwd
Robin, de Surface bevalt mij zeer goed! De perfecte combinatie van entertainment en productiviteit. Ik kan al mijn taken en presentaties erop maken en makkelijk meenemen naar eender waar. Alles werkt zeer vlotjes en er zijn al vele leuke apps. Windows 8 is duidelijk gemaakt voor apparaten zoals de Surface. Je mag me altijd contacteren via pb of mail als je vragen hebt!
Dat belooft wat, krijg binnenkort ook mijn Surface binnen (met studenten korting + extra (subsidie?) korting van onze school). Ben ook zeer benieuwd
Citaat van Wous op 1 september 2013, 17:49Zou ik een link mogen naar die achtergrond?Je kunt de screenshot uploaden naar google. Het is de Golden Gate bridge, kan alleen niet dezelfde foto op mn telefoon vinden..
Zou ik een link mogen naar die achtergrond?
Je kunt de screenshot uploaden naar google. Het is de Golden Gate bridge, kan alleen niet dezelfde foto op mn telefoon vinden..
Citaat van William op 1 september 2013, 19:52Dat belooft wat, krijg binnenkort ook mijn Surface binnen (met studenten korting + extra (subsidie?) korting van onze school). Ben ook zeer benieuwd
surfspot??
surfspot??
Citaat van William op 2 september 2013, 08:40Je kunt de screenshot uploaden naar google. Het is de Golden Gate bridge, kan alleen niet dezelfde foto op mn telefoon vinden..
Ik heb de achtergrond gevonden, bedankt!
Je kunt de screenshot uploaden naar google. Het is de Golden Gate bridge, kan alleen niet dezelfde foto op mn telefoon vinden..
Ik heb de achtergrond gevonden, bedankt!
Citaat van Tom op 7 oktober 2013, 22:35Prachtig plaatje gevonden voor de achtergrond. De kleuren zijn op 'n IPS-paneel echt fantastisch mooi.
En qua foto... zo mooi maak ik ze niet.
Prachtig plaatje gevonden voor de achtergrond. De kleuren zijn op 'n IPS-paneel echt fantastisch mooi. En qua foto... zo mooi maak ik ze niet.
Citaat van William op 9 oktober 2013, 12:19De foto is inderdaad heel mooi. Ik heb hem nu ook als achtergrond gezet. De kleuren zien er prachtig uit op een IPS-scherm!
De foto is inderdaad heel mooi. Ik heb hem nu ook als achtergrond gezet. De kleuren zien er prachtig uit op een IPS-scherm!
Citaat van Wous op 10 oktober 2013, 22:08https://www.google.nl/imghp?hl=nl
En dan de foto uploaden van tom
https://www.google.nl/imghp?hl=nl
En dan de foto uploaden van tom