Laat je bureaublad zien van je device
Citaat van Rikkert. op 29 augustus 2013, 14:33
Zelf beetje in elkaar geflanst met PhotoShop
En je moet er maar van houden van zo'n achtergrond
Zelf beetje in elkaar geflanst met PhotoShop
En je moet er maar van houden van zo'n achtergrond
Citaat van William op 29 augustus 2013, 15:03Nog eens een update van mij, nu er weer leven is in dit topic
Deze keer van mijn Surface RT:
Nog eens een update van mij, nu er weer leven is in dit topic Deze keer van mijn Surface RT:
Citaat van Freddytje op 29 augustus 2013, 15:24Nog eens een update van mij, nu er weer leven is in dit topicDeze keer van mijn Surface RT:
Internet Explorer? Helemaal gek jij:p
Wel lekker clean!
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Nog eens een update van mij, nu er weer leven is in dit topicDeze keer van mijn Surface RT:
Internet Explorer? Helemaal gek jij:p
Wel lekker clean!
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van William op 29 augustus 2013, 16:48Windows RT 'verplicht' Internet Explorer, want Microsoft zorgt ervoor dat developers geen browsers kunnen maken die even goed zijn als Internet Explorer. Maar Internet Explorer werkt heel goed op mijn Surface!
Windows RT 'verplicht' Internet Explorer, want Microsoft zorgt ervoor dat developers geen browsers kunnen maken die even goed zijn als Internet Explorer. Maar Internet Explorer werkt heel goed op mijn Surface!
Citaat van Wous op 30 augustus 2013, 08:57Nog eens een update van mij, nu er weer leven is in dit topic
Heb je dit al eens geprobeerd?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2095934
Normale x86 apps op een RT laten lopen.
Nog eens een update van mij, nu er weer leven is in dit topic
Heb je dit al eens geprobeerd?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2095934
Normale x86 apps op een RT laten lopen.
Citaat van William op 30 augustus 2013, 12:06Nog eens een update van mij, nu er weer leven is in dit topic
Misschien off topic maar hoe bevalt die surface?
Zit te twijfelen om er één voor mijn hbo studie te kopen
Nog eens een update van mij, nu er weer leven is in dit topic
Misschien off topic maar hoe bevalt die surface?
Zit te twijfelen om er één voor mijn hbo studie te kopen
Citaat van William op 30 augustus 2013, 19:08Robin, de Surface bevalt mij zeer goed! De perfecte combinatie van entertainment en productiviteit. Ik kan al mijn taken en presentaties erop maken en makkelijk meenemen naar eender waar. Alles werkt zeer vlotjes en er zijn al vele leuke apps. Windows 8 is duidelijk gemaakt voor apparaten zoals de Surface. Je mag me altijd contacteren via pb of mail als je vragen hebt!
Robin, de Surface bevalt mij zeer goed! De perfecte combinatie van entertainment en productiviteit. Ik kan al mijn taken en presentaties erop maken en makkelijk meenemen naar eender waar. Alles werkt zeer vlotjes en er zijn al vele leuke apps. Windows 8 is duidelijk gemaakt voor apparaten zoals de Surface. Je mag me altijd contacteren via pb of mail als je vragen hebt!