do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Laat je bureaublad zien van je device

VorigePage 145 of 154Volgende

4dTqg.jpg

Zelf beetje in elkaar geflanst met PhotoShop :P

En je moet er maar van houden van zo'n achtergrond :P

Nog eens een update van mij, nu er weer leven is in dit topic :) Deze keer van mijn Surface RT: 2gt7kua.jpg28m1aaa.png

Nog eens een update van mij, nu er weer leven is in dit topic :) Deze keer van mijn Surface RT: 2gt7kua.jpg28m1aaa.png

Internet Explorer? Helemaal gek jij:p

Wel lekker clean!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Windows RT 'verplicht' Internet Explorer, want Microsoft zorgt ervoor dat developers geen browsers kunnen maken die even goed zijn als Internet Explorer. Maar Internet Explorer werkt heel goed op mijn Surface!

Mooie desktop, achtergrond vind ik ook fijn. Kan zo mijn keuze zijn :)

post-61287-0-85141100-1377852241_thumb.p

Nog eens een update van mij, nu er weer leven is in dit topic :) Deze keer van mijn Surface RT:

Heb je dit al eens geprobeerd?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2095934

Normale x86 apps op een RT laten lopen.

Misschien off topic maar hoe bevalt die surface?

Zit te twijfelen om er één voor mijn hbo studie te kopen

Robin, de Surface bevalt mij zeer goed! De perfecte combinatie van entertainment en productiviteit. Ik kan al mijn taken en presentaties erop maken en makkelijk meenemen naar eender waar. Alles werkt zeer vlotjes en er zijn al vele leuke apps. Windows 8 is duidelijk gemaakt voor apparaten zoals de Surface. Je mag me altijd contacteren via pb of mail als je vragen hebt!

Zou ik een link mogen naar die achtergrond? :)

VorigePage 145 of 154Volgende