Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Farid. op 30 oktober 2008, 14:57+++++ eindelijk mijn N96 weer binnen
----- Een zware week gehad
Week is nog niet voorbij, nog lange niet, nog lange niet
+ Zometeen gesprek voor me kranten ofzo :s Moet iig me ID en me rekeningnmr. meenemen :s
+++++ eindelijk mijn N96 weer binnen
----- Een zware week gehad
+ Zometeen gesprek voor me kranten ofzo :s Moet iig me ID en me rekeningnmr. meenemen :s
Citaat van Heisenberg op 30 oktober 2008, 15:42+++++ eindelijk mijn N96 weer binnen
een N96
Dat ding is echt zoo gaaf
+++++ eindelijk mijn N96 weer binnen
een N96 Dat ding is echt zoo gaaf
Citaat van William op 30 oktober 2008, 18:26Week is nog niet voorbij, nog lange niet, nog lange niet
Krantenwijk is poep. Ik ben er 2 weken mee bezig geweest en het zuigt flink. Vooral in de winter
Nu lekker vakkenvullen in de warme(re) C1000 (+ Het betaald meer! ;D)
Krantenwijk is poep. Ik ben er 2 weken mee bezig geweest en het zuigt flink. Vooral in de winter
Nu lekker vakkenvullen in de warme(re) C1000 (+ Het betaald meer! ;D)
Citaat van William op 30 oktober 2008, 18:28Kan me goed voorstellen Luc, daarom wilde mn moede ook niet dat ik een krantenwijk nam, nu werk ik lekker in de keuken van een Koffiehuis+Lunchroom
Kan me goed voorstellen Luc, daarom wilde mn moede ook niet dat ik een krantenwijk nam, nu werk ik lekker in de keuken van een Koffiehuis+Lunchroom
Citaat van Heisenberg op 30 oktober 2008, 18:47Ik moet nog een paar jaartjes wachten om bij de C1000 te werken
+ = Morgen 1e uur vrij
- = Demonoid ratio opkrikken :-
- = Toets natuur & techniek over systemen :geheim:
Ik moet nog een paar jaartjes wachten om bij de C1000 te werken
+ = Morgen 1e uur vrij
- = Demonoid ratio opkrikken :-
- = Toets natuur & techniek over systemen :geheim:
Citaat van William op 30 oktober 2008, 19:50voor een supermarkt wel, je zou bij een restaurant kunnen soliciteren voor een baantje in de keuken, werk ik ook in, best wel relaxed hoor!
voor een supermarkt wel, je zou bij een restaurant kunnen soliciteren voor een baantje in de keuken, werk ik ook in, best wel relaxed hoor!
Citaat van William op 30 oktober 2008, 19:52Ik moet nog een paar jaartjes wachten om bij de C1000 te werken
Nog maar 1 jaartje kerel, je moet er 15 voor zijn
Of je liegt over je leeftijd op je profiel!
Ik moet nog een paar jaartjes wachten om bij de C1000 te werken
Nog maar 1 jaartje kerel, je moet er 15 voor zijn Of je liegt over je leeftijd op je profiel!
Citaat van Heisenberg op 30 oktober 2008, 19:58Inderdaad nog maar 1 jaartje, maar toch.. bij AH moet je 16 zijn :-[ Loop nu folders, 3 euro per uur :-
Inderdaad nog maar 1 jaartje, maar toch.. bij AH moet je 16 zijn :-[ Loop nu folders, 3 euro per uur :-
Citaat van Robin op 30 oktober 2008, 20:20Als iets zwaar zuigt, zijn het folders lopen wel. Het duurt lang, is meestal zwaar omdat het paketjes zijn en mensen (vooral bejaarden, ik spreek uit ervaring) kijken je aan alsof je een dief bent.
Ik kreeg ook zoveel klachten van van die zeikers in de wijk die elke week controleren of ik me werk wel deed, kansloos. Heb het opgezegt en werk nu in een gzellig restaurant als keukenhulp/afwas, veel gezelliger en verdient goed O0! En uiteraard is het eten lekker dat je krijgt O0
Als iets zwaar zuigt, zijn het folders lopen wel. Het duurt lang, is meestal zwaar omdat het paketjes zijn en mensen (vooral bejaarden, ik spreek uit ervaring) kijken je aan alsof je een dief bent.
Ik kreeg ook zoveel klachten van van die zeikers in de wijk die elke week controleren of ik me werk wel deed, kansloos. Heb het opgezegt en werk nu in een gzellig restaurant als keukenhulp/afwas, veel gezelliger en verdient goed O0! En uiteraard is het eten lekker dat je krijgt O0