Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Robin op 29 oktober 2008, 13:48Daar schuil ik altijd als het regent en ik zit op de fiets naar amersfoort
.
Dat is nog niet echt Leusden, meer amersfoort. In de octopus ging ik vroeger altijd disco zwemmen ja. O0
Daar schuil ik altijd als het regent en ik zit op de fiets naar amersfoort .
Dat is nog niet echt Leusden, meer amersfoort. In de octopus ging ik vroeger altijd disco zwemmen ja. O0
Citaat van Heisenberg op 29 oktober 2008, 13:54Oh haha ;D, maar op dat bord stond: Amersfoort dus ik dacht, ik ben nu in Leusden
Maar ik weet niet of je over de brug gaat als je naar school gaat, maar misschien ben ik je wel tegen gekomen zonder dat ik het wist :s Want ik moest op zo'n tijd stip dat iedereen naar school ging, echt ik kwam heel veel mensen tegen kijken mij heel raar aan, van waar ga jij heen ;D, maar ga jij naar school over de Lienderste weg of niet ?
Oh haha ;D, maar op dat bord stond: Amersfoort dus ik dacht, ik ben nu in Leusden
Maar ik weet niet of je over de brug gaat als je naar school gaat, maar misschien ben ik je wel tegen gekomen zonder dat ik het wist :s Want ik moest op zo'n tijd stip dat iedereen naar school ging, echt ik kwam heel veel mensen tegen kijken mij heel raar aan, van waar ga jij heen ;D, maar ga jij naar school over de Lienderste weg of niet ?
Citaat van Robin op 29 oktober 2008, 14:05Nee ik ga niet naar school over de brug
. Ga altijd via lokhorst.
En iedereen die naar het corderius gaat gaat meestal wel over de brug.
Het is inderdaad een stukje tussen amersfoort en leusden.
Nee ik ga niet naar school over de brug . Ga altijd via lokhorst.
En iedereen die naar het corderius gaat gaat meestal wel over de brug.
Het is inderdaad een stukje tussen amersfoort en leusden.
Citaat van William op 29 oktober 2008, 19:08wat wonen sommige mensen toch dicht bij elkaar, basbulletje bij martijn en martijn bij DukeN ofzoiets was het toch... en dan dit weer...
nouja eeuhm ++ morgen uitslapen
+ geen huiswerk etc volgende week proefwerkenweek
wat wonen sommige mensen toch dicht bij elkaar, basbulletje bij martijn en martijn bij DukeN ofzoiets was het toch... en dan dit weer...
nouja eeuhm ++ morgen uitslapen
+ geen huiswerk etc volgende week proefwerkenweek
Citaat van William op 29 oktober 2008, 22:42---- tentamens
---- tentame scheikunde ging slecht
+++++++++++ tentame wiskunde ging goed O0
++ morgen tentame engels (eitje O0)
---- tentamens
---- tentame scheikunde ging slecht
+++++++++++ tentame wiskunde ging goed O0
++ morgen tentame engels (eitje O0)
Citaat van William op 30 oktober 2008, 05:46--:moet vandaag werken, maar heb niet echt veel zin....
-----: vakantie bijna gedaan (wat gaat het toch snel!)
--:moet vandaag werken, maar heb niet echt veel zin....
-----: vakantie bijna gedaan (wat gaat het toch snel!)
Citaat van Farid. op 30 oktober 2008, 07:42----------------------------------------------------------------------------------Ben ik het eerste uur vrij kom ik om 8 uur op school, IPV. 9 uur :-[
++ Vandaag me kranten :s
----------------------------------------------------------------------------------Ben ik het eerste uur vrij kom ik om 8 uur op school, IPV. 9 uur :-[
++ Vandaag me kranten :s