Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Marciej123 op 19 januari 2011, 16:05Tja. Aan de ene kant denk ik van ik ga me schuilhouden maar aan de andere kant wil ik gewoon normaal naar me werk kunnen enzo.. Rare mensen.. T raarste is, Hijzelf doet niks. Maar hij heeft vriendjes met een crimineel verleden enzo.. :s
Tja. Aan de ene kant denk ik van ik ga me schuilhouden maar aan de andere kant wil ik gewoon normaal naar me werk kunnen enzo.. Rare mensen.. T raarste is, Hijzelf doet niks. Maar hij heeft vriendjes met een crimineel verleden enzo.. :s
Citaat van William op 19 januari 2011, 16:12Meestal hebben ze allemaal een grote bek enzo maar als het er op aan komt zijn het de grootste mietjes.
-- Morgen SE geschiedenis, ben De Opstand wel een beetje beu nu :S
Meestal hebben ze allemaal een grote bek enzo maar als het er op aan komt zijn het de grootste mietjes.
-- Morgen SE geschiedenis, ben De Opstand wel een beetje beu nu :S
Citaat van Marciej123 op 19 januari 2011, 16:15Ja das waar.. Nouja als ik maar de appieheijn heb bereikt. Mocht het daar losbarsten zijn er genoeg mensen bij + camera's die alles kunnen zien.
Ja das waar.. Nouja als ik maar de appieheijn heb bereikt. Mocht het daar losbarsten zijn er genoeg mensen bij + camera's die alles kunnen zien.
Citaat van Freddytje op 19 januari 2011, 16:59@marc, jij hebt wel vaak problemen he? :
Nee inderdaad, zoiezo je ouders vertellen. Daarna als je er nog steeds last van hebt naar de politie gaan.
Succes iig, en vergeet je pepperspray niet
Ik zou me best kut voelen als ik in t zelfde schuitje zou zitten als jij :s
@marc, jij hebt wel vaak problemen he? :
Nee inderdaad, zoiezo je ouders vertellen. Daarna als je er nog steeds last van hebt naar de politie gaan.
Succes iig, en vergeet je pepperspray niet Ik zou me best kut voelen als ik in t zelfde schuitje zou zitten als jij :s
Citaat van Erwin. op 19 januari 2011, 20:19++++ kaarten gewonnen voor de voor première van Tron Lagency, dus zaterdag ochtend zit Impy in Pathe Rotjeknor.
++++ kaarten gewonnen voor de voor première van Tron Lagency, dus zaterdag ochtend zit Impy in Pathe Rotjeknor.
Citaat van Marciej123 op 19 januari 2011, 22:58+++ vanavond geen ruzie gehad --- zie als een blok op tegen morgen...
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
+++ vanavond geen ruzie gehad --- zie als een blok op tegen morgen...
Citaat van DukeNPDA op 20 januari 2011, 05:53Ai, klinkt erg klote Marciej. Als je er erg mee zit kan je je het beste vertellen tegen bv je ouders. Gewoon zodat ze weten wat er speelt. Wellicht waait het met een klein weekje weer over.
Zoniet, nogmaals aangeven bij je ouders en kijken wat jullie er aan kunnen doen.
Ai, klinkt erg klote Marciej. Als je er erg mee zit kan je je het beste vertellen tegen bv je ouders. Gewoon zodat ze weten wat er speelt. Wellicht waait het met een klein weekje weer over.
Zoniet, nogmaals aangeven bij je ouders en kijken wat jullie er aan kunnen doen.
Citaat van Marciej123 op 20 januari 2011, 07:56Ik zie het wel. Maar thnx voor die reacties allemaal. Ben vandaag vol energie dus das dikke +.
Heel veel mensen staan allemaal achter mij
+++
Ik zie het wel. Maar thnx voor die reacties allemaal. Ben vandaag vol energie dus das dikke +.
Heel veel mensen staan allemaal achter mij +++
Citaat van Marciej123 op 20 januari 2011, 14:48---- ziek.. ben maar eerder van school gegaan.
---- ziek.. ben maar eerder van school gegaan.