Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Zombymario op 18 januari 2011, 07:20+++++ Vroeg uit
+++++ Vroeg uit
Citaat van Marciej123 op 19 januari 2011, 15:45----- iemand zit sinds gisteren achter mij aan en wachtte me net op na school, Ben m snel gepeerd maar moet zo naar de appie heijn en hun zitten daar meestal in de buurt.. :- Hoop maar dat ik niet in elkaar geslagen ofzo wordt.. Best bang nu.. :- :'(
----- iemand zit sinds gisteren achter mij aan en wachtte me net op na school, Ben m snel gepeerd maar moet zo naar de appie heijn en hun zitten daar meestal in de buurt.. :- Hoop maar dat ik niet in elkaar geslagen ofzo wordt.. Best bang nu.. :- :'(
Citaat van Marciej123 op 19 januari 2011, 15:53Nou die kerel heeft zo'n vriendin en zei deed ammal kloten bij mij en nu zegt hij dat ik haar heb proberen te zoenen ofzo.. :s Dusja.. Iemand tips?
Nou die kerel heeft zo'n vriendin en zei deed ammal kloten bij mij en nu zegt hij dat ik haar heb proberen te zoenen ofzo.. :s Dusja.. Iemand tips?
Citaat van Zombymario op 19 januari 2011, 15:55Nou die kerel heeft zo'n vriendin en zei deed ammal kloten bij mij en nu zegt hij dat ik haar heb proberen te zoenen ofzo.. :s Dusja.. Iemand tips?
Stuk vrienden + plank hout = probleem verholpen.
Nee, gewoon aan je ouders en zijn ouders zeggen wat er is gebeurt en desnoods naar de politie gaan?
++++ Bijna weekend
Nou die kerel heeft zo'n vriendin en zei deed ammal kloten bij mij en nu zegt hij dat ik haar heb proberen te zoenen ofzo.. :s Dusja.. Iemand tips?
Stuk vrienden + plank hout = probleem verholpen.
Nee, gewoon aan je ouders en zijn ouders zeggen wat er is gebeurt en desnoods naar de politie gaan?
++++ Bijna weekend