Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van William op 10 december 2010, 15:24+ weekend
- Profielwerkstuk maken, moet een omzetprognose maken, weet iemand hoe dit moet?
+ weekend
- Profielwerkstuk maken, moet een omzetprognose maken, weet iemand hoe dit moet?
Citaat van Robin op 10 december 2010, 15:31Omzet voorspelling maken dus. Je verwachte afzet vermenigvuldigen met je (verwachte)verkoopprijs!
Omzet voorspelling maken dus. Je verwachte afzet vermenigvuldigen met je (verwachte)verkoopprijs!
Citaat van William op 11 december 2010, 20:03Dankje. Vind dit echter nog wel erg lastig aangezien ik nog niet precies weet voor hoeveel ik mijn product(en) wil gaan verkopen. En, hoe schat je in hoeveel je verkoopt? Nogmaals bedankt!
++ Gisteren een CD gehad van de DJ op het werk, staat erg leuke muziek op!
Dankje. Vind dit echter nog wel erg lastig aangezien ik nog niet precies weet voor hoeveel ik mijn product(en) wil gaan verkopen. En, hoe schat je in hoeveel je verkoopt? Nogmaals bedankt!
++ Gisteren een CD gehad van de DJ op het werk, staat erg leuke muziek op!
Citaat van Robin op 12 december 2010, 20:44Nou als je nog vragen hebt dan kan je bij mij terecht, ben een diehard harry potter fan alle boeken meerdere malen uitgelezen!
Nou als je nog vragen hebt dan kan je bij mij terecht, ben een diehard harry potter fan alle boeken meerdere malen uitgelezen!
Citaat van Duken op 12 december 2010, 20:46Gelezen? Ik heb deeltje 1 en 2 gelezen.. de overige delen in de auto via Audibooks. Geweldige serie is het, ook ik ben fan
+ HP fan
Gelezen? Ik heb deeltje 1 en 2 gelezen.. de overige delen in de auto via Audibooks. Geweldige serie is het, ook ik ben fan
+ HP fan
Citaat van Freddytje op 12 december 2010, 21:03+++ Vandaag met een groeppie gepaintballt ;D
------- morgen weer naar school, ik wil slapen
+++ Vandaag met een groeppie gepaintballt ;D
------- morgen weer naar school, ik wil slapen
Citaat van William op 12 december 2010, 21:18+ zooitje van DX binnengehad gisteren
+ allerlaatste schoolweek van 2010!!
- morgen weer oldskool naar school gaan
+ zooitje van DX binnengehad gisteren
+ allerlaatste schoolweek van 2010!!
- morgen weer oldskool naar school gaan