Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Zombymario op 7 december 2010, 13:54------- Wiskunde PO maken
------- Wiskunde PO maken
Citaat van Rikkert. op 7 december 2010, 16:32++ Morgen waarschijnlijk eerste uur vrij.
+- Morgen laatste 2 uur naar voorstelling.
------------------------- CoDBO Nog steeds niet binnen >
++ Morgen waarschijnlijk eerste uur vrij.
+- Morgen laatste 2 uur naar voorstelling.
------------------------- CoDBO Nog steeds niet binnen >
Citaat van William op 8 december 2010, 21:03- al 2 dagen aan een school project maar kom maar niet verder :'(
+- het moet vrijdag af zijn
- bijna donderdag
- nog wat nachtwerk te doen
- vandaag voor eerste 2 uur naar school is docent ziek (voor niks naar school)
+ toch nog ff op de bank kunnen zitten met laptopje op de schoot
- al 2 dagen aan een school project maar kom maar niet verder :'(
+- het moet vrijdag af zijn
- bijna donderdag
- nog wat nachtwerk te doen
- vandaag voor eerste 2 uur naar school is docent ziek (voor niks naar school)
+ toch nog ff op de bank kunnen zitten met laptopje op de schoot
Citaat van Marciej123 op 8 december 2010, 23:28+++ ik 2 dagen tijd 6.50$ verdient en was totaal nog geen 10 minuten werk:) +++ best lekker gewerkt vanavond
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
+++ ik 2 dagen tijd 6.50$ verdient en was totaal nog geen 10 minuten werk:) +++ best lekker gewerkt vanavond
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van William op 9 december 2010, 22:26-- Klote school moet ook alles achter je rug omdoen ,Me zusje heeft problemen op school mijn moeder had leerplicht etc gebeld toen kreeg ze daar te horen dat ik en mijn moeder een gesprek hebben met leerplicht over mijn verzuim.
-- Klote school moet ook alles achter je rug omdoen ,Me zusje heeft problemen op school mijn moeder had leerplicht etc gebeld toen kreeg ze daar te horen dat ik en mijn moeder een gesprek hebben met leerplicht over mijn verzuim.
Citaat van Zombymario op 10 december 2010, 11:25----- Dubbele lading folders lopen
++ Weekend
----- Dubbele lading folders lopen
++ Weekend