do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Jouw -/+ punt van de dag

VorigePage 378 of 466Volgende

Begint nu de spuigaten uit te lopen, die gast roept nu dat een vriend van me hem helemaal geil  maakt :S:S:S

wel vet gemaakt viper. Ik ben ook vorige week met sony vegas begonnen (10.0) Dus als je nog wat tips hebt, Altijd welkom! tis best een ingewikkeld programma namelijk :s

Thanks!

ik volg  tutorials op youtube ze helpen echt , en tips ja niet teveel editen het moet zo veel mogelijk uhm naturel blijven de 2e clip in me video was gewoon een test om te kijken hoe het eruitzag

en @ Bart je bedoelt toch een meisje dat je vrienden geil maakt want een jongen lijkt me een beetje raar  ???

Ontopic :

++ Kwam op school hoorde dat me kookleraar ziek was dus zat niet tot 7 uur!

-- We gingen dus loempia's maken maar halverwege ging ik theorie doen , 50 Bladzijden afgewerkt zodat ik eerder weg mocht.Hoor je dat de mensen die met die loempia's bezig waren naar huis mochten zonder theorie gedaan te hebben  :-[

@ Viper, nee een ouwe vent met een enge foto die zegt dat ie 25 is, geen grap!

[A] Viper, nee een ouwe vent met een enge foto die zegt dat ie 25 is, geen grap!

Geloof je wel dat het geen grap is want er zijn ook oude mannen op hyves die alleen maar meisjes toevoegen :S

Soms denk ik echt dat Facebook/Hyves sites zijn die pedo's/weirdo's aantrekken

Ontopic :

++ Zag net dat ik morgen een tussenuur heb ;D

------------- flikker net tering hard van de trap af. Me rug en me alles doet pijn :'(

++++ dit soort plaatjes maken me echt aan het lachen

toasterpredict.jpg

++ 6,2 voor SE Informatica en word waarschijnlijk nog hoger! :D

+++++ Ajax - Milan 4-0!

--- ben pas net een kwartiertje klaar met werken ongeveer >:(

---- Laat thuis

-- Morgen Eco PTA

VorigePage 378 of 466Volgende