Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van William op 21 november 2010, 19:30++ Begin eindelijk handig te worden in sony vegas
Me eerste intro is eindelijk gelukt dit moet nog 10x beter worden het is een frag van mij en me vriend haha
Nouja hier is die :
++ Begin eindelijk handig te worden in sony vegas Me eerste intro is eindelijk gelukt dit moet nog 10x beter worden het is een frag van mij en me vriend haha
Nouja hier is die :
Citaat van William op 21 november 2010, 22:35Leuk gemaakt man.. maar wat voor game is dat?! Ziet er namelijk niet uit
Gunz het is een online shoot game.
Speel ik meestal met een vriend op zaterdag&zondag want dan hebben we niks te doen haha
Leuk gemaakt man.. maar wat voor game is dat?! Ziet er namelijk niet uit
Gunz het is een online shoot game.
Speel ik meestal met een vriend op zaterdag&zondag want dan hebben we niks te doen haha
Citaat van Marciej123 op 22 november 2010, 07:45wel vet gemaakt viper. Ik ben ook vorige week met sony vegas begonnen (10.0) Dus als je nog wat tips hebt, Altijd welkom! tis best een ingewikkeld programma namelijk :s
wel vet gemaakt viper. Ik ben ook vorige week met sony vegas begonnen (10.0) Dus als je nog wat tips hebt, Altijd welkom! tis best een ingewikkeld programma namelijk :s
Citaat van Zombymario op 22 november 2010, 07:48++++ Donkey Kong Country Returns is uit
++++ Donkey Kong Country Returns is uit
Citaat van William op 22 november 2010, 16:20-- voelt zich een beetje raar, een of andere rus zit op fb m'n vrienden te versieren en vraagt zelfs of iemand naar zn huis wilt komen in rusland :S:S:S:S:S
-- voelt zich een beetje raar, een of andere rus zit op fb m'n vrienden te versieren en vraagt zelfs of iemand naar zn huis wilt komen in rusland :S:S:S:S:S
Citaat van William op 22 november 2010, 16:33++++ Donkey Kong Country Returns is uit
Cool ik had ook een spel van donkey kong op de super nintendo. Heb je hem al gespeeld?
++ vanavond sporten
++++ Donkey Kong Country Returns is uit
Cool ik had ook een spel van donkey kong op de super nintendo. Heb je hem al gespeeld?
++ vanavond sporten