Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Zombymario op 10 augustus 2010, 11:46sterkte
+ heb een nieuwe schoolagenda gekocht, Fokke en Sukke
Thanks, en die agenda heb ik ook gekocht
sterkte
+ heb een nieuwe schoolagenda gekocht, Fokke en Sukke
Thanks, en die agenda heb ik ook gekocht
Citaat van Robbert op 10 augustus 2010, 11:49Moet ook nog steeds kaftpapier en agenda enzo kopen.
Maar je kan je huiswerk ook op een blaadje opschrijven.
Moet ook nog steeds kaftpapier en agenda enzo kopen. Maar je kan je huiswerk ook op een blaadje opschrijven.
Citaat van William op 10 augustus 2010, 11:59wij hebben geen eens boeken en agenda's
we doen gewoon alles op de computer en ondertussen lekker gamen op school en natuurlijk duken
wij hebben geen eens boeken en agenda's we doen gewoon alles op de computer en ondertussen lekker gamen op school en natuurlijk duken
Citaat van William op 10 augustus 2010, 12:36^ Dat is helemaal chill, waar zit je op school?
Ik heb GK agenda en boeken zijn besteld, alleen nog kaftpapier en schriften..
++ Mafia 2 Demo is best wel vet!
^ Dat is helemaal chill, waar zit je op school?
Ik heb GK agenda en boeken zijn besteld, alleen nog kaftpapier en schriften..
++ Mafia 2 Demo is best wel vet!
Citaat van stefjuh op 12 augustus 2010, 12:40------------------------------------------------------------------ door foutje bankgegevens komt mijn HTC disire pas zaterdag of dinsdag dus moet ik mij tot die tijd kapot gaan ergeren dat het mislukt is en vervelen
------------------------------------------------------------------ door foutje bankgegevens komt mijn HTC disire pas zaterdag of dinsdag dus moet ik mij tot die tijd kapot gaan ergeren dat het mislukt is en vervelen
Citaat van Rikkert. op 12 augustus 2010, 15:38++++ Morgen laatste dag werk!! Ben vandaag uitbetaald 300 euro voor zo'n 100 uurtjes werken
++++++ Zaterdag eindelijk op vakantie naar Friesland
Lekker weer varen met mijn rubbere boot met 4PK
++++ Morgen laatste dag werk!! Ben vandaag uitbetaald 300 euro voor zo'n 100 uurtjes werken
++++++ Zaterdag eindelijk op vakantie naar Friesland Lekker weer varen met mijn rubbere boot met 4PK
Citaat van Erwin. op 12 augustus 2010, 17:37+++ morgen naar Scheveningen
Kom je ook nog ff langs me werk gescheurd
++++++ Pingen op me Nokia
++++++ over 2 weken me android toestel binnen
+++ morgen naar Scheveningen
Kom je ook nog ff langs me werk gescheurd
++++++ Pingen op me Nokia
++++++ over 2 weken me android toestel binnen