Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van los-cuentos op 2 augustus 2010, 21:19+++ Kamer bijna klaar (schilderen en luidsprekerdrad in muren steken)
+++ Binnenkort opnieuw een Duitse Herdershond
----- Klierkoorts
+++ Kamer bijna klaar (schilderen en luidsprekerdrad in muren steken)
+++ Binnenkort opnieuw een Duitse Herdershond
----- Klierkoorts
Citaat van Marciej123 op 2 augustus 2010, 21:30----- Klierkoorts
Beterschap! :knuffel:
---- verveling...
----- Klierkoorts
Beterschap! :knuffel:
---- verveling...
Citaat van Farid. op 3 augustus 2010, 12:50-- Gister lelijk gevallen tijdens de terugrit van het mountainbiken, zit nu een wond op me onderarm en er komt allemaal nasty vocht uit :-[
++ Mountainbiken op het parkour in Noordwijkerhout was vet O0
-- Gister lelijk gevallen tijdens de terugrit van het mountainbiken, zit nu een wond op me onderarm en er komt allemaal nasty vocht uit :-[
++ Mountainbiken op het parkour in Noordwijkerhout was vet O0
Citaat van William op 4 augustus 2010, 18:54++ foutje in het draadloos netwerk van deze camping, had een 24-uurs code gekocht, gisteren rond 5'en geactiveerd en ik kan er nog steeds op
++ foutje in het draadloos netwerk van deze camping, had een 24-uurs code gekocht, gisteren rond 5'en geactiveerd en ik kan er nog steeds op
Citaat van Heisenberg op 4 augustus 2010, 19:25Lol en dan opeens: meneer u heeft nog een rekening van gebruikte wi-fi van 300 euro
++ = android 2.2 werkt echt Super
Lol en dan opeens: meneer u heeft nog een rekening van gebruikte wi-fi van 300 euro
++ = android 2.2 werkt echt Super
Citaat van William op 4 augustus 2010, 19:28Het is niet op naam en ik heb die code contant betaald maar ik wordt er ondertussen wel een beetje zenuwachtig van....
Het is niet op naam en ik heb die code contant betaald maar ik wordt er ondertussen wel een beetje zenuwachtig van....
Citaat van Marciej123 op 4 augustus 2010, 22:46Het is niet op naam en ik heb die code contant betaald maar ik wordt er ondertussen wel een beetje zenuwachtig van....
Wat willen ze je anders doen... dan kan je gewoon zeggen, ja das jammer. Moeten jullie maar beter systeem hebben dat het daarna stopt.. DOEI..
--- baalt van dit kutweer...
Het is niet op naam en ik heb die code contant betaald maar ik wordt er ondertussen wel een beetje zenuwachtig van....
Wat willen ze je anders doen... dan kan je gewoon zeggen, ja das jammer. Moeten jullie maar beter systeem hebben dat het daarna stopt.. DOEI..
--- baalt van dit kutweer...
Citaat van Zombymario op 10 augustus 2010, 08:50----------------------- Word om 14.30 uur geholpen aan me teen, niet het leukste maar ja het moet maar
----------------------- Word om 14.30 uur geholpen aan me teen, niet het leukste maar ja het moet maar