Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Freddytje op 27 juli 2010, 15:50[A] zombymario zeker, heb alleen onder nog zo'n klein draadje achter mn tanden maar dat went wel. En ik heb zo'n plaatje dat ik 's avonds in moet. Een soort van bitje dat perfect past
Same here, maar men plaatje past niet meer door een vulling..
Haha, ortho al gebeld voor een nieuwe?
Gelukkig heb ik geen last van vullingen, ik poets altijd goed
[A] zombymario zeker, heb alleen onder nog zo'n klein draadje achter mn tanden maar dat went wel. En ik heb zo'n plaatje dat ik 's avonds in moet. Een soort van bitje dat perfect past
Same here, maar men plaatje past niet meer door een vulling..
Haha, ortho al gebeld voor een nieuwe?
Gelukkig heb ik geen last van vullingen, ik poets altijd goed
Citaat van William op 27 juli 2010, 18:14Hoef geen nieuw plaatje van mezelf..
Maar het verschuift ook niet meer dus ik vind het best zo.
Hoef geen nieuw plaatje van mezelf..
Maar het verschuift ook niet meer dus ik vind het best zo.
Citaat van William op 27 juli 2010, 18:22[A] zombymario zeker, heb alleen onder nog zo'n klein draadje achter mn tanden maar dat went wel. En ik heb zo'n plaatje dat ik 's avonds in moet. Een soort van bitje dat perfect past
Dat heb ik ook, nooit last van... En ik heb die nachtbeugel nooit in.
[A] zombymario zeker, heb alleen onder nog zo'n klein draadje achter mn tanden maar dat went wel. En ik heb zo'n plaatje dat ik 's avonds in moet. Een soort van bitje dat perfect past
Dat heb ik ook, nooit last van... En ik heb die nachtbeugel nooit in.
Citaat van Freddytje op 27 juli 2010, 18:25Haha chil Markey.
Tja als ik slaap voel ik m toch niet. Ik lap de regel dat je die beugel 4 uur overdag in moet doen ook aan mn laars
Haha chil Markey.
Tja als ik slaap voel ik m toch niet. Ik lap de regel dat je die beugel 4 uur overdag in moet doen ook aan mn laars
Citaat van William op 27 juli 2010, 18:49Haha chil Markey.
Ja bij mij zeggen ze dat het verstandig is om de beugel altijd te dragen... Maar als dat niet hoeft doe ik dat ook niet natuurlijk
Haha chil Markey.
Ja bij mij zeggen ze dat het verstandig is om de beugel altijd te dragen... Maar als dat niet hoeft doe ik dat ook niet natuurlijk
Citaat van Freddytje op 27 juli 2010, 21:13
Jij doet alles wat niet mag. En alles wat wel mag maar niet hoef doe jij dus ook niet. Haha
Jij doet alles wat niet mag. En alles wat wel mag maar niet hoef doe jij dus ook niet. Haha
Citaat van Demo op 27 juli 2010, 23:19pff beetje offtopic, maar ik heb nog nooit een beugel gehad en ik hoef er waarschijnlijk ook nooit 1
+++ net Inception gezien, hele goede film
+++ deze middag alleen thuis
------- moet vanavond werken
++++ krijg binnenkort nieuwe pc
pff beetje offtopic, maar ik heb nog nooit een beugel gehad en ik hoef er waarschijnlijk ook nooit 1
+++ net Inception gezien, hele goede film
+++ deze middag alleen thuis
------- moet vanavond werken
++++ krijg binnenkort nieuwe pc
Citaat van Zombymario op 1 augustus 2010, 08:16++++++++++++++ Heb eindelijk me Lifecam Cinema binnen
+++++ Hij doet het geweldig ;D
+++ Mooi weer
--- Morge folders lopen
---------- Geen zin om naar school te gaan als de vakantie voorbij is
++++++++++++++ Heb eindelijk me Lifecam Cinema binnen
+++++ Hij doet het geweldig ;D
+++ Mooi weer
--- Morge folders lopen
Citaat van Marciej123 op 1 augustus 2010, 21:04---------- Geen zin om naar school te gaan als de vakantie voorbij is
wanneer moet je weer? :-[
+++ Ik heb nog 5 weken
---- ben nog geen halfuur thuis of me ma heeft gelijk weer wat te zeiken..
wanneer moet je weer? :-[
+++ Ik heb nog 5 weken
---- ben nog geen halfuur thuis of me ma heeft gelijk weer wat te zeiken..