Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Zombymario op 26 juli 2010, 08:33Nee, gewoon gefietst
------------- Het regent hier
Nee, gewoon gefietst
------------- Het regent hier
Citaat van Zombymario op 27 juli 2010, 08:47@ Freddytje: Lekker is dat he? Geen ijzer meer in je mond ;D
-/+ Ga vandaag misschien naar Staphorst, kijken of het leuk word
@ Freddytje: Lekker is dat he? Geen ijzer meer in je mond ;D
-/+ Ga vandaag misschien naar Staphorst, kijken of het leuk word
Citaat van Freddytje op 27 juli 2010, 13:58@ zombymario zeker, heb alleen onder nog zo'n klein draadje achter mn tanden maar dat went wel. En ik heb zo'n plaatje dat ik 's avonds in moet. Een soort van bitje dat perfect past
@ zombymario zeker, heb alleen onder nog zo'n klein draadje achter mn tanden maar dat went wel. En ik heb zo'n plaatje dat ik 's avonds in moet. Een soort van bitje dat perfect past
Citaat van Zombymario op 27 juli 2010, 14:10[A] zombymario zeker, heb alleen onder nog zo'n klein draadje achter mn tanden maar dat went wel. En ik heb zo'n plaatje dat ik 's avonds in moet. Een soort van bitje dat perfect past
Dat draadje heb ik ook maar heb nooit een bitje hoeven innemen.
[A] zombymario zeker, heb alleen onder nog zo'n klein draadje achter mn tanden maar dat went wel. En ik heb zo'n plaatje dat ik 's avonds in moet. Een soort van bitje dat perfect past
Dat draadje heb ik ook maar heb nooit een bitje hoeven innemen.
Citaat van William op 27 juli 2010, 15:20[A] zombymario zeker, heb alleen onder nog zo'n klein draadje achter mn tanden maar dat went wel. En ik heb zo'n plaatje dat ik 's avonds in moet. Een soort van bitje dat perfect past
Same here, maar men plaatje past niet meer door een vulling..
[A] zombymario zeker, heb alleen onder nog zo'n klein draadje achter mn tanden maar dat went wel. En ik heb zo'n plaatje dat ik 's avonds in moet. Een soort van bitje dat perfect past
Same here, maar men plaatje past niet meer door een vulling..