Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Erwin. op 7 januari 2010, 19:59Toevallig zeg, Impy woont hier ook in de stad maar ben hem nog nooit tegen gekomen!
Komt ook omdat ik zo'n beetje alleen slaap in bergen
ben verder altijd buiten bergen
Toevallig zeg, Impy woont hier ook in de stad maar ben hem nog nooit tegen gekomen!
Komt ook omdat ik zo'n beetje alleen slaap in bergen
ben verder altijd buiten bergen
Citaat van William op 7 januari 2010, 22:01en sowieso, hoe groot is de kans dat je iemand herkent van een paar foto's als hij 50 meter verderop staat in bijvoorbeeld een supermarkt, of in de stad ofzo
en sowieso, hoe groot is de kans dat je iemand herkent van een paar foto's als hij 50 meter verderop staat in bijvoorbeeld een supermarkt, of in de stad ofzo
Citaat van Marciej123 op 7 januari 2010, 22:31---------------- geschorst..
Iemand tips om tegen je ouders te vertellen? :-
---------------- geschorst..
Iemand tips om tegen je ouders te vertellen? :-
Citaat van Robin op 7 januari 2010, 22:34Gewoon zeggen dat een vriend 't gedaan heeft maar jij voor de schulden opdraait uit loyaliteit (laatste woordje doe 't hem
)
Gewoon zeggen dat een vriend 't gedaan heeft maar jij voor de schulden opdraait uit loyaliteit (laatste woordje doe 't hem )
Citaat van Marciej123 op 7 januari 2010, 22:37Slim! Dankje..
Tja hoe moet ik weten dat foto's van leraren Maken & op hyves zetten verboden is..
Slim! Dankje..
Tja hoe moet ik weten dat foto's van leraren Maken & op hyves zetten verboden is..
Citaat van Duken op 8 januari 2010, 07:34How the hell kan je geschorst worden? Was je op het hot or not topic aan het kijken op school?
How the hell kan je geschorst worden? Was je op het hot or not topic aan het kijken op school?
Citaat van Pctje op 8 januari 2010, 07:53Duken:
[a] marciej:Als je een beetje nadenkt ist opzich wel logisch. Hoe zou jij het vinden als foto's van jou op hyves komen waar toch meestal een beetje vreemde reacties op komen
.
Duken:
[a] marciej:Als je een beetje nadenkt ist opzich wel logisch. Hoe zou jij het vinden als foto's van jou op hyves komen waar toch meestal een beetje vreemde reacties op komen .
Citaat van Duken op 8 januari 2010, 08:06ooo dat had ik niet gelezen...
Maar wat voor foto's had je dan geplaatst? Toch geen "vreemde" foto's?
ooo dat had ik niet gelezen...
Maar wat voor foto's had je dan geplaatst? Toch geen "vreemde" foto's?