Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Marciej123 op 5 januari 2010, 22:371e keer in je leven of van 2010 :s
1e keer in je leven of van 2010 :s
Citaat van Heisenberg op 6 januari 2010, 07:11Waar, pelikaan of Theo Meijer?
Waar, pelikaan of Theo Meijer?
Citaat van Heisenberg op 6 januari 2010, 16:06Sporten jullie allemaal op dezelfde sportschool ofzo?
Zit niet op die sportschool, wel af en toe getraind vanwege goed verzorgde BJJ lessen.
Sporten jullie allemaal op dezelfde sportschool ofzo?
Zit niet op die sportschool, wel af en toe getraind vanwege goed verzorgde BJJ lessen.
Citaat van Heisenberg op 7 januari 2010, 07:11Ja op echt een heel toevallig moment. Ik ging sporten in Schothorst en Robin had toevallig een sportdag organisatie bij een atletiekbaan ernaast. En toen ik stond te wachten kwam hij toevallig naar buiten om wat uit zijn scooter te halen en ik herkende hem van wat foto's
Ja op echt een heel toevallig moment. Ik ging sporten in Schothorst en Robin had toevallig een sportdag organisatie bij een atletiekbaan ernaast. En toen ik stond te wachten kwam hij toevallig naar buiten om wat uit zijn scooter te halen en ik herkende hem van wat foto's
Citaat van Zombymario op 7 januari 2010, 12:36+++++++++++ Vandaag lekker ijvrij
++++ Helemaal geen huiswerk!!
------- Koud dat het is >
+++++++++++ Vandaag lekker ijvrij
++++ Helemaal geen huiswerk!!
------- Koud dat het is >
Citaat van Robin op 7 januari 2010, 14:58Ooit elkaar gezien?
Ja zoals JFK zei, haha dat was echt stom toevallig. Hij zo van; ben jij Robin? Ik zo euh ja
Wie ben jij dan? Quinten. Ik zat echt te denken van wtf ken ik een Quinten. ja van DukeN. Wel mooi ja.
Ooit elkaar gezien?
Ja zoals JFK zei, haha dat was echt stom toevallig. Hij zo van; ben jij Robin? Ik zo euh ja Wie ben jij dan? Quinten. Ik zat echt te denken van wtf ken ik een Quinten. ja van DukeN. Wel mooi ja.