Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Tom op 5 december 2009, 13:52Snap het. Maar volgens mij is hier in de stad ook een ICT opleiding en dat is maar vijf minuten van mijn huis fietsen. En krijg je niet zoals op de middelbare je boeken vergoed van de overheid, ik hoefde dit jaar namelijk alleen maar 65 euro borg te betalen?
Nee die boeken koop je. Heb ik trouwens ook moeten doen op het middelbaar, toen was die regeling er nog niet.
@Impy: k.
Snap het. Maar volgens mij is hier in de stad ook een ICT opleiding en dat is maar vijf minuten van mijn huis fietsen. En krijg je niet zoals op de middelbare je boeken vergoed van de overheid, ik hoefde dit jaar namelijk alleen maar 65 euro borg te betalen?
Nee die boeken koop je. Heb ik trouwens ook moeten doen op het middelbaar, toen was die regeling er nog niet.
@Impy: k.
Citaat van Robbert op 5 december 2009, 14:39Ok, thanks.
Dan weet ik dat ook weer.
+ COD6 gedownload!
++ COD6 geïnstalleerd!
+++ COD6 gespeeld!
++++ COD6 Campign uitgespeeld! (Binnen 4.30 uur)
Wat een top spel, is dat.
Ok, thanks. Dan weet ik dat ook weer.
+ COD6 gedownload!
++ COD6 geïnstalleerd!
+++ COD6 gespeeld!
++++ COD6 Campign uitgespeeld! (Binnen 4.30 uur)
Wat een top spel, is dat.
Citaat van William op 5 december 2009, 18:11+++++ ik ga naar de chinees onbeperkt buffet
+++++++++++++ ik heb mijn nieuwe pc samen gesteld dank zij heel veel hulp van tom O0
+++++ ik ga naar de chinees onbeperkt buffet
+++++++++++++ ik heb mijn nieuwe pc samen gesteld dank zij heel veel hulp van tom O0
Citaat van Duken op 7 december 2009, 13:16- Weer server plat bij klant
- Problemen met provider van klant
- en een virus over t netwerk...
----- dus
- Weer server plat bij klant
- Problemen met provider van klant
- en een virus over t netwerk...
----- dus
Citaat van Marciej123 op 7 december 2009, 14:07++ klaar met school en geen huiswerk ;D
++ klaar met school en geen huiswerk ;D
Citaat van William op 7 december 2009, 16:46-- K*t dag gehad zeg ben bijna de hele dag bezig geweest met vastgelopen RVS bouten door te zagen :biggun:
++ vanavond sporten
++++++ me moeder is wraps :love: aan het maken
-- K*t dag gehad zeg ben bijna de hele dag bezig geweest met vastgelopen RVS bouten door te zagen :biggun:
++ vanavond sporten
++++++ me moeder is wraps :love: aan het maken
Citaat van Marciej123 op 8 december 2009, 13:59-- 't is uit met m'n vriendin..
-- 't is uit met m'n vriendin..