Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van William op 21 november 2008, 17:30Hier sneeuwde het net ook toen ik van station naar huis fietste, kwam bijna niet voor uit door tegenwind.
++ Weekend
++ Dalyk wedstrijd in zaal.
Hier sneeuwde het net ook toen ik van station naar huis fietste, kwam bijna niet voor uit door tegenwind.
++ Weekend
++ Dalyk wedstrijd in zaal.
Citaat van Tom op 21 november 2008, 17:3445 minuten karten... auw... Vorige week 8 minuten gekart en zat 3 dagen erna nog met beurse plekken... Karretje was 5 cm te groot, wist niet dat je de pedalen kon bijstellen. Waar heb jij gekart, DukeN? Silverstone?
45 minuten karten... auw... Vorige week 8 minuten gekart en zat 3 dagen erna nog met beurse plekken... Karretje was 5 cm te groot, wist niet dat je de pedalen kon bijstellen. Waar heb jij gekart, DukeN? Silverstone?
Citaat van Heisenberg op 22 november 2008, 08:49--- = Het sneeuwt hier
-- = Wedstrijd daardoor afgelast
--- = Het sneeuwt hier
-- = Wedstrijd daardoor afgelast
Citaat van William op 22 november 2008, 09:21+- hier heeft het ook een beetje gesneeuwd maar niet zoveel gelukkig ;D
---moet me nou al klaar maken voor werk, moet over een uur bij de c1000 zijn :-[
+- hier heeft het ook een beetje gesneeuwd maar niet zoveel gelukkig ;D
---moet me nou al klaar maken voor werk, moet over een uur bij de c1000 zijn :-[
Citaat van William op 22 november 2008, 09:22-- Het sneeuwt hier.
++ Wedstrijd gaat gewoon door, we moeten tegen een club met kunstgras.
-- Het sneeuwt hier.
++ Wedstrijd gaat gewoon door, we moeten tegen een club met kunstgras.
Citaat van William op 22 november 2008, 09:56+ Het sneeuwt (waarom vind iedereen dat een min punt, behalve dat er dan wedstrijden worden afgelast. wees blij dat je nog is sneeuw kan zien in nederland man!)
---- Heel veel huiswerk doen, heb afgelope week niets gedaan :-[
+ Het sneeuwt (waarom vind iedereen dat een min punt, behalve dat er dan wedstrijden worden afgelast. wees blij dat je nog is sneeuw kan zien in nederland man!)
Citaat van Heisenberg op 22 november 2008, 10:24Ik vindt zon lekkerder
Ik vindt zon lekkerder
Citaat van William op 22 november 2008, 13:02---- Heel veel huiswerk doen, heb afgelope week niets gedaan :-[
Door L4D zeker :s
+++eerder afgewerkt dan ik dacht ;D
--- moest metaal verplaatsen, was zo koud dat mn handen steeds aan het metaal bleven plakken :-[
Door L4D zeker :s
+++eerder afgewerkt dan ik dacht ;D
--- moest metaal verplaatsen, was zo koud dat mn handen steeds aan het metaal bleven plakken :-[