Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van William op 20 november 2008, 15:40------------------------------------------------------ :'( een goede maat is gister overleden :'(
gecondoleerd
- vandaag te horen gekregen dat als ik mijn best niet doe ga zakken dit jaar :'( K*T 3 onvoldoendes
+ dadelijk tijd om cod5 aan de start proberen te krijgen
-- leren, leren en nog eens leren...
------------------------------------------------------ :'( een goede maat is gister overleden :'(
gecondoleerd
- vandaag te horen gekregen dat als ik mijn best niet doe ga zakken dit jaar :'( K*T 3 onvoldoendes
+ dadelijk tijd om cod5 aan de start proberen te krijgen
-- leren, leren en nog eens leren...
Citaat van Heisenberg op 20 november 2008, 15:56Gecondoleerd Wietse.
Gecondoleerd Wietse.
Citaat van Duken op 21 november 2008, 07:37+ Gisteren even keihard gekart met t werk
- Na 45 minuten karten onder de blauwe plekken :redface:
+ Gisteren even keihard gekart met t werk
Citaat van Heisenberg op 21 november 2008, 08:32+ Gisteren even keihard gekart met t werk
45 minuten
, vindt je het gek. Maar gingen ze wel lekker hard :cool2: ?
+ Gisteren even keihard gekart met t werk
45 minuten , vindt je het gek. Maar gingen ze wel lekker hard :cool2: ?
Citaat van William op 21 november 2008, 14:25+++++++++++++++++weeeeeeeeeeekend. ben maar 2 daagjes naar school geweest deze week :police:
---het waait echt knoeperd hard, kwam amper vooruit en mn vingers zijn echt stroef door de kou ofzo :-[
+++++++++++++++++weeeeeeeeeeekend. ben maar 2 daagjes naar school geweest deze week :police:
---het waait echt knoeperd hard, kwam amper vooruit en mn vingers zijn echt stroef door de kou ofzo :-[
Citaat van Heisenberg op 21 november 2008, 16:02--- = Bij ons waait het echt te hard, elke keer weer de tuinstoel om, prullenbak om :heelboos:
++ = Weekend
--- = Bij ons waait het echt te hard, elke keer weer de tuinstoel om, prullenbak om :heelboos:
++ = Weekend