wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Invite only?

VorigePage 3 of 4Volgende

@DiederikVoordat ik een CC had, kon ik gewoon via PayPal betalen. Ligt er veel aan waar je een account hebt. Heb ooit ergens een lifetime abo genomen en dan heb je nergens geen omkijken meer naar. Ben niet zo'n fan van maandelijks betalen.  Zo'n aanbieding komt 1x in de zoveel tijd wel eens voorbij.

Net nog ergens anders voor je gekeken en hier kon je ook kiezen voor bitcoin. Echter heb je wel een wallet nodig, omdat je niet meer rechtstreeks over kunt maken van bv bitonic naar de begunstigde , met dank aan de  (r)overheid.

En zoals @Singularityal aangaf, is het aanbod veel groter. Ben dingen tegen gekomen die of veel later op een nzb forum terecht kwam, of zelfs helemaal niet. vaak wat op op verschillende plaatsen vind, kom je dan toch weer in 4K tegen.

Edit; overigs kun je ook via rargb of andere torrentsite op full speed downloaden met VPN. Vergeet die a.u.b. niet op een torrentsite. Torrents is kosteloos. soms is het handig als je iets niet gevonden krijgt.

6 minuten geleden zei Glassertje:

@DiederikVoordat ik een CC had, kon ik gewoon via PayPal betalen. Ligt er veel aan waar je een account hebt. Heb ooit ergens een lifetime abo genomen en dan heb je nergens geen omkijken meer naar. Ben niet zo'n fan van maandelijks betalen.  Zo'n aanbieding komt 1x in de zoveel tijd wel eens voorbij.

Net nog ergens anders voor je gekeken en hier kon je ook kiezen voor bitcoin. Echter heb je wel een wallet nodig, omdat je niet meer rechtstreeks over kunt maken van bv bitonic naar de begunstigde , met dank aan de  (r)overheid.

En zoals @Singularityal aangaf, is het aanbod veel groter. Ben dingen tegen gekomen die of veel later op een nzb forum terecht kwam, of zelfs helemaal niet. vaak wat op op verschillende plaatsen vind, kom je dan toch weer in 4K tegen.

Edit; overigs kun je ook via rargb of andere torrentsite op full speed downloaden met VPN. Vergeet die a.u.b. niet op een torrentsite. Torrents is kosteloos. soms is het handig als je iets niet gevonden krijgt.

Ze raden paypal af maar het systeem dat ze gebruiken zegt geen info te geven maar ik denk ook gaan ze echt dingen verhalen uit het buitenland? Die prepaid kaarten zijn wel verkrijgbaar maar veel te omslachtig om te gebruiken plus je moet ook nog eens inschrijven op Visa site bijvoorbeeld en heb geen zin in al die accounts. Bestond Wallie nog maar hahahaha

49 minuten geleden zei Singularity:

Ja dat word lastig maatje, is vaak alleen met creditcard.

Ik wil eigenlijk PP gebruiken maar ze promoten creditcard of prepaid card en uiteindelijk is dat ook geregistreerd aan je ID dus begrijp het niet zo.

Ik heb altijd alles met een PayPal account betaald. Vaak is de naam van de begunstigde niet de naam van de service. Paypal blokkeert zulke diensten anders meteen. Dacht ik check even in mijn PayPal rekening voor je, maar toen ik de registratie datum van de nzb site nakeek, was dit bijna al 8 jaar geleden. Wat gaat de tijd hard. Kan het helaas niet checken voor je.

Zelfs bitcoin is tegenwoordig te traceren.  Je zal toch moeten betalen op de 1 of andere manier.  Als je je er niet goed bij voelt, zou ik gewoon torrents downloaden.

Ik verwacht toch echt geen problemen als je een donatie doet aan een forum. Ze zijn op de grote uploaders en beheerders uit, niet aan de common user!!!

18 uur geleden zei Glassertje:

Ik ben al een hele tijd overgegaan om zelf de videobestanden te downloaden (via een buitenlandse NZB Community). Als je de sub los download, kan je m eventueel met MKVToolNix  in de mkv stoppen, of je stopt m los in de map. Is allemaal heel makkelijk te doen. Worden ook veel series/films van streamingdiensten gepost, waar de sub ook al in zit.

En eerlijk gezegd, mis ik geen 1 community. Vind het wel jammer dat ze weg zijn, maar heb dit al een tijd aan zien komen.

Misschien is dit wel een idee voor de mensen die nu niet kunnen downloaden?

Als je via Kodi kijkt kan je tijdens het kijken ook zoeken naar subs op bv opensubtitles.org of podnapisi.

Dan zie je een lijstje met subs en als je er een aanklikt dan downloadt hij het meteen in srt formaat, en heb je het er meteen bij.

Alleen moet je wel kijken dat je de juiste neemt, anders loopt het niet synchroon.

@rdz83als je kodi gebruikt, kan dit idd, maar als je bv zoals ik een Plex server hebt, waar alle bestandsnamen  bestaan uit seizoen, afleveringnummer en de naam van de aflevering en bij Films, alleen de filmnaam, wordt dit toch wel een probleem.

Sinds Subtitle Edit, is het zo simpel om te syncen voor een andere bron. Je hoeft alleen te checken of de fps klopt voor die release en dan heel het zaakje op te schuiven. Ik ben dan ook wel weer zo, als ik daarmee klaar ben, deze ook op opensubtitles te plaatsen voor anderen.

2 uur geleden zei Glassertje:

@rdz83als je kodi gebruikt, kan dit idd, maar als je bv zoals ik een Plex server hebt, waar alle bestandsnamen  bestaan uit seizoen, afleveringnummer en de naam van de aflevering en bij Films, alleen de filmnaam, wordt dit toch wel een probleem.

Sinds Subtitle Edit, is het zo simpel om te syncen voor een andere bron. Je hoeft alleen te checken of de fps klopt voor die release en dan heel het zaakje op te schuiven. Ik ben dan ook wel weer zo, als ik daarmee klaar ben, deze ook op opensubtitles te plaatsen voor anderen.

Dat lijkt me wel een handig programma, is dat dit?: https://github.com/SubtitleEdit/subtitleedit/releases

1 uur geleden zei rdz83:

Dat lijkt me wel een handig programma, is dat dit?: https://github.com/SubtitleEdit/subtitleedit/releases

Klopt,  mocht je het gaan gebruiken, dan is het handig om in de instellingen onder werkbalk > Beeldsnelheid werkbalk weergeven in te schakelen.

9 uur geleden zei rdz83:

Als je via Kodi kijkt kan je tijdens het kijken ook zoeken naar subs op bv opensubtitles.org of podnapisi.

Dan zie je een lijstje met subs en als je er een aanklikt dan downloadt hij het meteen in srt formaat, en heb je het er meteen bij.

Alleen moet je wel kijken dat je de juiste neemt, anders loopt het niet synchroon.

Dan wel eerst een account aanmaken bij Opensubtitles, die inloggegevens heeft Kodi nodig om de subs te kunnen ophalen.

13 uur geleden zei Glassertje:

Klopt,  mocht je het gaan gebruiken, dan is het handig om in de instellingen onder werkbalk > Beeldsnelheid werkbalk weergeven in te schakelen.

Bedankt, ik zal het eens proberen.

9 uur geleden zei Singularity:

Dan wel eerst een account aanmaken bij Opensubtitles, die inloggegevens heeft Kodi nodig om de subs te kunnen ophalen.

Klopt, alleen bij podnapisi hoef je geen account te hebben, die kan je gewoon aanvinken en dan kan je subs downloaden.

Maar opensubtitles heeft wel meer subs.

VorigePage 3 of 4Volgende