wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Invite only?

VorigePage 2 of 4Volgende

Om eerlijk te zijn, denk ik niet dat er iets nieuws komt.

En zul je het moeten doen met de volgende opties;

- Spotnet/web

- Torrents

- Buitenlandse nzb

- betaalde streaming service

Een Nederlandse open community zal er niet meer komen. Na de sluiting van TNG, SP, MT, NB is er nooit iets goeds langdurigs terug gekomen.

Dat is mijn gedachte erover op dit moment.

Op 27-8-2022 om 15:02 zei niemanx:

samuraiplace.com  nzb site 

is af en toe wel open voor nieuw aanmelding 

in weekend enz 

dus zou zeggen blijven proberen 

goedemiddag er word een invitation code gevraagd heeft iemand die?

Ilse, hoef je hier niet meer te vragen, er zijn zoveel mensen die op de site willen.
Geef je erg weinig kans op een invite.

Op 27-8-2022 om 18:10 zei Singularity:

Op de buitenlandse fora is alles zo'n beetje nog open voor regs. En tegenwoordig komt het meest van de streamingsdiensten af waar al standaard zo'n beetje alle talen en ondertitles al in zitten.

Klopt, maar onlangs op zo'n forum geregistreerd waar je voor veel posts blijkbaar eerst VIP status moet zien te bereiken, sta je ook weer even ver natuurlijk.

Tja daar ontkom je denk ik niet aan. Vele van die sites zijn wel open voor regs maar is donatie noodzakelijk om knap te kunnen downloaden.

Op 29-8-2022 om 14:28 zei Singularity:

Ilse, hoef je hier niet meer te vragen, er zijn zoveel mensen die op de site willen.
Geef je erg weinig kans op een invite.

jammer toch bedankt voor je bericht

Ik ben al een hele tijd overgegaan om zelf de videobestanden te downloaden (via een buitenlandse NZB Community). Als je de sub los download, kan je m eventueel met MKVToolNix  in de mkv stoppen, of je stopt m los in de map. Is allemaal heel makkelijk te doen. Worden ook veel series/films van streamingdiensten gepost, waar de sub ook al in zit.

En eerlijk gezegd, mis ik geen 1 community. Vind het wel jammer dat ze weg zijn, maar heb dit al een tijd aan zien komen.

Misschien is dit wel een idee voor de mensen die nu niet kunnen downloaden?

Zo is het Glassertje, zo gaat het worden in de toekomst, binnenhalen van buitenlandse sites - die veelal en zeker in de 4k, de subs al post hebben zitten - en als er dan geen subs bijzitten zijn die voor bijna 100% op opensubtilte te vinden. En dan in combinatie van de programma's Subtitle Edit (om subs synchroom te laten lopen) en MKV Toolnix om de subs in de MKV vast te zetten. En ik vind het ook geen ramp zoals Glassertje al zegt dat er bijna geen nederlandse fora meer zijn. Mis zeker wel de chats, das soms wat lastiger op de buitenlandse sites. Maar het aanbod daar is vele malen groter dan wat wij hadden.

1 uur geleden zei Singularity:

Zo is het Glassertje, zo gaat het worden in de toekomst, binnenhalen van buitenlandse sites - die veelal en zeker in de 4k, de subs al post hebben zitten - en als er dan geen subs bijzitten zijn die voor bijna 100% op opensubtilte te vinden. En dan in combinatie van de programma's Subtitle Edit (om subs synchroom te laten lopen) en MKV Toolnix om de subs in de MKV vast te zetten. En ik vind het ook geen ramp zoals Glassertje al zegt dat er bijna geen nederlandse fora meer zijn. Mis zeker wel de chats, das soms wat lastiger op de buitenlandse sites. Maar het aanbod daar is vele malen groter dan wat wij hadden.

Ik mot alleen zien uitvogelen hoe ik prepaid debet kaart kan fixen om the doneren.

1 uur geleden zei Diederik:

Ik mot alleen zien uitvogelen hoe ik prepaid debet kaart kan fixen om the doneren.

Ja dat word lastig maatje, is vaak alleen met creditcard.

VorigePage 2 of 4Volgende