Het 'vraag-en-antwoord' spel
Citaat van William op 19 april 2017, 08:21Ben je ooit voor geweest ik bedoel voor de Rechter
Nee gelukkig niet, wel een keer een bekeuring gehad van 49 km te hard..... ik praat het niet goed maar het een mooie zomer op een 4 banen snelweg om 21.00 zonder verkeer.... naja ik heb mijn lesje geleerd. Is alweer 8 jaar geleden.
![]()
Wat heb je voor het laatst gedownload?
Ben je ooit voor geweest ik bedoel voor de Rechter
Nee gelukkig niet, wel een keer een bekeuring gehad van 49 km te hard..... ik praat het niet goed maar het een mooie zomer op een 4 banen snelweg om 21.00 zonder verkeer.... naja ik heb mijn lesje geleerd. Is alweer 8 jaar geleden.
Wat heb je voor het laatst gedownload?
Citaat van William op 19 april 2017, 09:15Het laatst wat ik gedownload heb, is een update van de 1Password app.
Als je voor meer dan 22 euro iets besteld in het buitenland (bijvoorbeeld Amerika of China), heb je hiervoor wel eens inklaringskosten moeten betalen?
Het laatst wat ik gedownload heb, is een update van de 1Password app.
Als je voor meer dan 22 euro iets besteld in het buitenland (bijvoorbeeld Amerika of China), heb je hiervoor wel eens inklaringskosten moeten betalen?
Citaat van William op 19 april 2017, 09:34(Dan blijf jij als geadresseerd alsnog verantwoordelijk voor de eventuele inklaringskosten).
Mijn lievelingskleur is blauw.
Wat is je laatste aankoop?
(Dan blijf jij als geadresseerd alsnog verantwoordelijk voor de eventuele inklaringskosten).
Mijn lievelingskleur is blauw.
Wat is je laatste aankoop?
Citaat van Demo op 19 april 2017, 10:581 uur geleden zei Duken:Waarmee kan iemand jou snachts voor maken?
Voor niets ik wil lekker door slapen
Heb of had je ook een opgevoerde brommer?
1 uur geleden zei Duken:Waarmee kan iemand jou snachts voor maken?
Voor niets ik wil lekker door slapen
Heb of had je ook een opgevoerde brommer?
Citaat van Duken op 19 april 2017, 18:04Nee... Nooit gehad
had wel graag een brommer gewild. Maar goed geen centje voor.
Hoelang denk je dat duken.nl bestaat en waarom was je lid geworden?
Nee... Nooit gehad had wel graag een brommer gewild. Maar goed geen centje voor.
Hoelang denk je dat duken.nl bestaat en waarom was je lid geworden?
Citaat van Demo op 19 april 2017, 18:2818 minuten geleden zei Duken:Hoelang denk je dat duken.nl bestaat en waarom was je lid geworden?
Ik gok 10 jaar, ben hier gekomen gewoon uit nieuwsgierig en het leek me wel wat
Ik hang de toen ik nog uitging altijd aan de, echte Bar type jij ook of was je meer dancing type ?
18 minuten geleden zei Duken:Hoelang denk je dat duken.nl bestaat en waarom was je lid geworden?
Ik gok 10 jaar, ben hier gekomen gewoon uit nieuwsgierig en het leek me wel wat
Ik hang de toen ik nog uitging altijd aan de, echte Bar type jij ook of was je meer dancing type ?